2024-12-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Hur mycket sämre blir straffet nu när han är på flykt? Förutsatt att han åker fast dårå
Med tanke på drevet tycks happy ending i samband med thaimassage vara det grövsta brottet av alla, så 18 års internering!
Citera
2024-12-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procent-nazist
Han är ej tysk medborgare, så de kan utlämna honom om de vill.

Nu pekar dock det mesta på att han är i Irland.

och köper irländskt kött?
Citera
2024-12-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procent-nazist
Han är ej tysk medborgare, så de kan utlämna honom om de vill.

Nu pekar dock det mesta på att han är i Irland.
Enligt wiki så har de samma idiotlag som i Sverige, d.v.s. att det är lagligt med prostitution medan det är olagligt att köpa sex. Så då skulle de kunna lämna ut honom till fittstimmet i Sverige?
Citera
2024-12-30, 20:51
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Hur mycket sämre blir straffet nu när han är på flykt? Förutsatt att han åker fast dårå

Att vara på flykt är inget olagligt, så det lär nog inte ge mer straff.
Citera
2024-12-30, 21:00
Medlem
Är det ingen förutom mig som är orolig att Sverige är värre än Nordkorea när det kommer till frihet? Jaga någon internationellt för att köpa sex? Löjligaste jag hört.

Detta skulle inte ens hända i Kina om någon köpt sex där 100+ gånger, vilket säkerligen förekommer varje dag.
Citera
2024-12-30, 21:03
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedimasterKitfisto
Hejjar som fan på att Dermot klarar sig!
Töntbrott i fittlandet

Håller med! Snart blir det olagligt att onanera (om man är man såklart, annars premieras det)
Citera
2024-12-30, 21:05
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Är det ingen förutom mig som är orolig att Sverige är värre än Nordkorea när det kommer till frihet? Jaga någon internationellt för att köpa sex? Löjligaste jag hört.

Detta skulle inte ens hända i Kina om någon köpt sex där 100+ gånger, vilket säkerligen förekommer varje dag.
Inte direkt så att det där är ett prioriterat ärende. Han betalade för sig och verkar inte ha ägnat sig åt att ge hororna stryk så tror han lugnt kan invänta att preskriptionstiden slår till.
Citera
2024-12-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
vad vill du ha sagt med det?

Jag hörde om en kompis kompis som träffade en tjej från Brasilien och hon tröttnade och drog med barnen efter 2 år.

Se så jäkla fel det kan bli. Du dömer din fd kollegas tjej att för hon kom från Thailand. Hade du skrivit samma sak här om hon hade kommit från Bagarmossen?

Du missar min poäng. Min poäng var att hon var bara ute efter dels hans pengar men också att skapa sig ett bättre framtid för sig och sina barn. Varför tror du egentligen att det kommer till exempel väldigt många migranter från Mexiko, Centralamerika och Sydamerika till Usa? Jo för skapa sig ett bättre liv. Sedan finns det såklart andra migranter från andra länder kan tänka sig gifta sig i Usa med en amerikansk medborgare för att få ett green card eller för den delen en svensk medborgare i Sverige. En tjej från Bagarmossen kan vara en golddigger så vida hon skulle vara en svensk medborgare.
Citera
2024-12-30, 21:07
Medlem
Fartarallts avatar
Oxå skumt att man la ner åtalet mot kvinnan som köpt sex för 70 000 av sin massör, han fick säkert skador för livet!
Citera
2024-12-30, 21:10
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fattar inte riktigt vad herr Dermot har tänkt att han ska få ut på av att hålla sig undan, blir ju bara ännu mera skriverier i tidningarna och att det ser ännu sämre ut då han inte tar ansvar, han kommer inte direkt sitta på kumla i 10 år om vi säger så

Hade kunnat förstå det om det var 10+ år på kåken som väntade, men fan inte för det här.

Även om vissa brott preskriberas snart så har han ännu fler åtal som väntar, och läste någonstans att för att hans brott ska preskriberas helt måste han hålla sig undan till 2026, kommer inte direkt vara ett kul liv att hålla sig undan, inte heller för hans familj som får stå ut med kvällspressen och allt skvaller.

Han kommer hur som helst inte ha någon TV karriär så att hålla sig undan är för mig helt ologiskt med tanke på att han knappt kommer få något straff.
Det kan vara så att han inte tycker att han ska straffas för vad han gjort? Det har ju redan kostat honom mer än vad de flesta hinner förlora medan de lever. Dessutom slipper han prickar om han undanhåller sig fällande dom, och de kan vara seglivade. Den tredje anledningen som jag tror mest på är att han kan ha svårt att tänka rationellt och långsiktigt när han nyligen blivit avslöjad och offentligt förödmjukad. Jag hade själv kunnat bli frestad av en lösning som innebär att stoppa huvudet i sanden ett tag då. Kvällspressen på Irland lär mest notera svenska mediers förföljelse av vad som verkar vara en ynklig karl som kanske inte ens gjort en fluga förnär.
Citera
2024-12-30, 21:13
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Oxå skumt att man la ner åtalet mot kvinnan som köpt sex för 70 000 av sin massör, han fick säkert skador för livet!

Sexköpslagen är bara till för att förtrycka heterosexuella män. Du skulle aldrig se polisen slå till mot något ställe som erbjuder yonimassage.
Citera
2024-12-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men han utnyttjar fattigare invandrare för att få tömma sin pung - de är inga dansmuseridomare i tv som får lättförtjänta pengar o det är mycket värre än att tömma sin pung för en peng i thailand.

Hans jävla fuck sms visar ju vilken jävla ynkligt stor skit han här - länka dom till hans dotter

Vi har migranter som jobba i låglöneyrken här så som städare, McDonalds, tidningsbud/reklam utdelare och inom äldreomsorgen men inte sjutton väljer dessa att bli sexarbetare för den delen. Vissa som kom hit från mena länder i tredje världen år 2015, jobbar inte ens som sexarbetare. Migranter har alla möjligheter i världen att skapa sig en framtid här men väljer man jobba som sexarbetare så får man skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in