2024-12-28, 14:06
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Summa summarum. Det norska kungahuset skulle valt en svensk prins. Jag menar vi har tom en tidigare glamourmodell som prinsessa. Helt utan skandaler. Det norska från danskt ursprung skandal på skandal.

Så glamourprinsessan som fick en ford uppkallad efter sig har inga 'skandaler' i bagaget?
Kungen eller de övriga? Dolda som öppna?

Visst, gutten gillar ladd och fnask, gör väl vilken artist eller skådis ochså? Även Sveriges Bianca hör och häpna, fast hon får kilometervis av stock samt musslan gnuggade av nån svettig guru dessutom.

Alla gör bort sig, har man pressvärlden ala media på och runt sig så får man smyga bättre och ha konsultationer med stabben som planerar sitt shit åt en -och inte smutsa ner händerna offentligt- vilket är impulsivt och klantigt i det norska fallet.
Citera
2024-12-28, 14:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Så glamourprinsessan som fick en ford uppkallad efter sig har inga 'skandaler' i bagaget?
Kungen eller de övriga? Dolda som öppna?

Visst, gutten gillar ladd och fnask, gör väl vilken artist eller skådis ochså? Även Sveriges Bianca hör och häpna, fast hon får kilometervis av stock samt musslan gnuggade av nån svettig guru dessutom.

Alla gör bort sig, har man pressvärlden ala media på och runt sig så får man smyga bättre och ha konsultationer med stabben som planerar sitt shit åt en -och inte smutsa ner händerna offentligt- vilket är impulsivt och klantigt i det norska fallet.

Kan vara att svenska kungahuset har en bättre presstjänst. De stryper alla möjliga skandaler i lindan.
Citera
2024-12-28, 14:21
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Kan vara att svenska kungahuset har en bättre presstjänst. De stryper alla möjliga skandaler i lindan.

Bingo!
Når aldrig media, förutom det som kan accepteras och anses vara lite mer av ett 'bus' än skadligt.
Citera
2024-12-28, 15:13
God tråd: https://www.diskutopia.no/t/4451/mar...i-arresten/345

Ny tråd Reddit: https://www.reddit.com/r/MariusBorg/s/YiQP3KJELQ

For de som liker å følge med.
Citera
2024-12-28, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av Kanuttene
God tråd: https://www.diskutopia.no/t/4451/mar...i-arresten/345

Ny tråd Reddit: https://www.reddit.com/r/MariusBorg/s/YiQP3KJELQ

For de som liker å følge med.

I Diskutopia-tråden lå det en gammel artikkel med sterke ord fra Prinsesse Ragnhild, som fikk rett i det hun sa den gangen.

https://www.nettavisen.no/artikkel/l...s/12-95-184724
Citera
2024-12-29, 01:17
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
I Diskutopia-tråden lå det en gammel artikkel med sterke ord fra Prinsesse Ragnhild, som fikk rett i det hun sa den gangen.

Edit: Ja, det er sterke saker. Tillater meg å sitere litt:
«Hun uttalte at hun håper hun dør før sin bror kong Harald, slik at hun slipper å oppleve at kronprinsparet blir kongepar.«

Det krever ganske mye mot å si sånt.

«Det står respekt av prinsessen som både er ærlig og viser følelser for det landet hun er født og oppdratt i. Takk for at vi har noen som tør å tale for oss nordmenn som engang hadde respekt for kongehuset, mener en av TV 2 Nettavisens lesere.«
Artikkelen og spørreundersøkelsen er fra 2004.

Prinsesse Ragnhild får mye støtte fra leserne i sin uttalelse.

Har akkurat sett Nr 24 om Gunnar Sønsteby. Noe av det beste jeg har sett.
Det levnes heller ingen tvil om at Kong Haakon VII og dengang kronprins Olav var lavet av et helt spesielt stoff.
Hvorvidt noen er villige til å ofre livet for å redde MM og gemal ut av landet hvis det skulle bli nødvendig, kan gi meg mange tanker i mitt lille hode. For meg blir det i hvert fall helt feil når MM retter fokus mot seg selv som offer.

(Jeg tok vekk siste biten jeg skrev, for FB eier innleggene våre, og i motsetning til Reddit med flere forum blir de stående til evig tid.)
Senast redigerad av Kanuttene 2024-12-29 kl. 01:31.
Citera
2024-12-29, 01:43
Medlem
Citat:
Summa summarum. Det norska kungahuset skulle valt en svensk prins. Jag menar vi har tom en tidigare glamourmodell som prinsessa. Helt utan skandaler. Det norska från danskt ursprung skandal på skandal.

Fra hvilket land kom Norges første kronprinsesse, Kong Haralds mor?
Citera
2024-12-29, 02:12
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Fra hvilket land kom Norges første kronprinsesse, Kong Haralds mor?

Sverige. Hun var prinsesse Märtha av Sverige før hun giftet seg med sin fetter kronprins Olav av Norge. Hans foreldre, Maud og Haakon var også fetter og kusine. Så de var doble søskenbarn
Citera
2024-12-29, 02:15
Citat:
Ursprungligen postat av Kanuttene
Edit: Ja, det er sterke saker. Tillater meg å sitere litt:
«Hun uttalte at hun håper hun dør før sin bror kong Harald, slik at hun slipper å oppleve at kronprinsparet blir kongepar.«

Det krever ganske mye mot å si sånt.

«Det står respekt av prinsessen som både er ærlig og viser følelser for det landet hun er født og oppdratt i. Takk for at vi har noen som tør å tale for oss nordmenn som engang hadde respekt for kongehuset, mener en av TV 2 Nettavisens lesere.«
Artikkelen og spørreundersøkelsen er fra 2004.

Prinsesse Ragnhild får mye støtte fra leserne i sin uttalelse.

Har akkurat sett Nr 24 om Gunnar Sønsteby. Noe av det beste jeg har sett.
Det levnes heller ingen tvil om at Kong Haakon VII og dengang kronprins Olav var lavet av et helt spesielt stoff.
Hvorvidt noen er villige til å ofre livet for å redde MM og gemal ut av landet hvis det skulle bli nødvendig, kan gi meg mange tanker i mitt lille hode. For meg blir det i hvert fall helt feil når MM retter fokus mot seg selv som offer.

(Jeg tok vekk siste biten jeg skrev, for FB eier innleggene våre, og i motsetning til Reddit med flere forum blir de stående til evig tid.)

Det var nok tiden Haakon og Olav levde i, vil jeg tro. Ingen nærgående presse, et takknemlig folk og gode rådgivere. Da kan det ikke gå galt, selv om ingen av dem var i Norge under krigen
Citera
2024-12-29, 09:15
Medlem
Citat:

Det verkar ju som att prinsessan Ragnhild fick rätt i sina farhågor. En sund röst mitt ibland dårar.
Citera
2024-12-29, 11:21
Medlem
Citat:
Sverige. Hun var prinsesse Märtha av Sverige før hun giftet seg med sin fetter kronprins Olav av Norge. Hans foreldre, Maud og Haakon var også fetter og kusine. Så de var doble søskenbarn

Hehe, nettopp! Det var derfor jeg kommenterte som jeg gjorde. For at vedkommende med forslag om svensk prins, og nedlatende snakk om dansker, skulle få noe å svare på ;-)

Det var ikke noe jeg lurte på.
Citera
2024-12-29, 12:38
Medlem
Letrangeres avatar
När är rättegången där Marius smutsiga byk kommer ut i det offentliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in