Citat:
Ursprungligen postat av
AbsolutVodka12
Det låter som en gnällig femåring, "jag vill!!!". Det är nog att underskatta Putin
Han har trots allt med viss framgång lett världens största land under lång tid. Har är respekterad i vida kretsar och uppskattad av landets befolkning. Han har gett ryska folket ekonomiskt välstånd och god levnadsstandard. Vi kan nog lägga ned teorierna om att han är psykotisk, lynnig, infantil och halvgalen. Han är snarare listig, analytisk och kalkylerande i sitt agerande.
Helt ärligt, skulle du inte med öppna ögon kunna läsa på lite om Rysslands ekonomi, välstånd, rättssäkerhet, korruption m.m.
Det finns bra böcker skrivna på ett helt neutralt sätt.
Du låter själv som en femåring med en helt romantiserad och idealiserad bild av landet. Gör det och sen börjar du uttala till folk som faktiskt varit där, läst litteratur och fakta.
Nu har jag ingen förhoppning om att du kommer göra det. Såna som dig är i regel så hjärntvättade att ni konstant undviker all information som hotar att förändra bilden av ert paradis.
Plus att ni ljuger om ni måste för att bevara den bilden. Jag tycker synd om dig