2024-12-28, 13:09
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inga konkreta bevis finns.

Men indicier som pekar på att det är sant att han är tagen i förvar.
Finns inte mycket som talar för att han inte är frihetsberövad för tillfället.

Ja..så har jag oxå förstått detta! Ingen som sett papper eller foto på att han är gripen. Jag hoppas självklart han är det..skönt om ngt i samhället funkar som d ska.
Citera
2024-12-28, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Ja..så har jag oxå förstått detta! Ingen som sett papper eller foto på att han är gripen. Jag hoppas självklart han är det..skönt om ngt i samhället funkar som d ska.

Det är lördag idag, han är fortfarande häktad i sin utevaro och har spansk polis gripit honom så lär man inte direkt kalla in tingsrätten en lördag eller jobba helg för att få hem honom.

Så allt får vänta tills på måndag eller efter nyår. Sistnämnda lär vara det troligaste scenariot!

Så det blir ändå en solsemester över nyåret för Chrippa, dock inte samma frihet som han är van vid. Hoppas det var värt att bryta reseförbudet...
Citera
2024-12-28, 13:16
Medlem
Med tanke på Anjos senaste inlägg på instagram så är det 100% säkert att Chrippa är gripen. Anjo hade definitivt inte hållt på sådär annars.

Man kan tycka vad man vill om honom som person, men han brukar se till att ha fakta att backa upp sina påståenden.
Citera
2024-12-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Med tanke på Anjos senaste inlägg på instagram så är det 100% säkert att Chrippa är gripen. Anjo hade definitivt inte hållt på sådär annars.

Man kan tycka vad man vill om honom som person, men han brukar se till att ha fakta att backa upp sina påståenden.

Vad håller Anjo på med på sin Instagram?
Citera
2024-12-28, 13:23
Medlem
Citat:

Först så gav han Chrippa och Linnea chansen att motbevisa gripandet fram till kl 12 idag. Om dom gjorde det så skulle han ta ner 10 videos av deras egna val.

Sen när inte det hände så fick Chrippa och Linnea fram till kl 13 på sig i utbyte mot 15 videos.

Detta hände inte heller.
Citera
2024-12-28, 13:24
Avstängd
Citat:
Han gav Hinken och Kräftan till 12 och sen till 13 att gå ut och säga "Hej, jag är inte gripen" så skulle han ta bort 10 (och sen 15) videos från sin kanal som Hinken och Kräftan själva kunde välja ut.
Citera
2024-12-28, 13:26
Medlem
Citat:
Först så gav han Chrippa och Linnea chansen att motbevisa gripandet fram till kl 12 idag. Om dom gjorde det så skulle han ta ner 10 videos av deras egna val.

Sen när inte det hände så fick Chrippa och Linnea fram till kl 13 på sig i utbyte mot 15 videos.

Detta hände inte heller.

Okey, lite som när han knackade på och ingen öppnande fast han visste att dom precis blivit anhållna, då i oktober

Han har en typ av humor som för mig är svår att förstå.

Men som du säger så hade han aldrig vågat göra så ifall risken fanns att dom skulle svara han.
Citera
2024-12-28, 13:28
Medlem
Citat:
Okey, lite som när han knackade på och ingen öppnande fast han visste att dom precis blivit anhållna, då i oktober

Han har en typ av humor som för mig är svår att förstå.

Men som du säger så hade han aldrig vågat göra så ifall risken fanns att dom skulle svara han.

Hade inte gjort någon skillnad om dom var hemma, sist han var på besök så blev han utkastad ju. Chrippa vill att han ska komma, men vill inte ha honom där.

Chrippa är som en liten hund, skäller högt men har inte så mycket som backar upp det hela. Blir väl så när man är van att vara aggressiv emot kvinnor.

Humor är ju subjektivt.

EDIT: I övrigt tycker jag det var ett ok erbjudande av Anjo. Om Chrippa nu var fri att ta det.
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-12-28 kl. 13:31.
Citera
2024-12-28, 13:39
Medlem
Citat:

Jag tänker likadant. Han höjde insatsen till 15 videor. Det hade han aldrig gjort om han inte var tvärsäker på att Chrippa är gripen.
Citera
2024-12-28, 13:39
Medlem
Citat:
Hade inte gjort någon skillnad om dom var hemma, sist han var på besök så blev han utkastad ju. Chrippa vill att han ska komma, men vill inte ha honom där.

Chrippa är som en liten hund, skäller högt men har inte så mycket som backar upp det hela. Blir väl så när man är van att vara aggressiv emot kvinnor.

Humor är ju subjektivt.

EDIT: I övrigt tycker jag det var ett ok erbjudande av Anjo. Om Chrippa nu var fri att ta det.

Skillnaden var att han visste att C & L precis hade körts iväg i en polisbil.

Ja det var ett rejält erbjudande, så det agerandet gör mig väldigt säker på att flykten är över.
Citera
2024-12-28, 13:45
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Precis, finns ju inte riktigt den ticken eller va de är bredvid namnet som visar att de är just det verifierade kontot som har skrivit

Hon påstår att det är en moderatorsikon. Knappast så att psykopaten är moderator på twitch. Hör ni inte själva hur långsökt det låter? Framförallt med tanke på hur kort tid hon varit aktiv på plattformen. Inte ens Flashback gör väl folk till moderatorer som varit medlemmar i bara ett par månader?
Citera
2024-12-28, 13:45
Medlem
Citat:
Skillnaden var att han visste att C & L precis hade körts iväg i en polisbil.

Ja det var ett rejält erbjudande, så det agerandet gör mig väldigt säker på att flykten är över.

Såklart han visste att dom inte skulle vara hemma vid det tillfället, som sagt han gjorde vad han tyckte var en kul grej av det hela.

Men man får se det i kontext att Chrippa har tjatat hela tiden att han skulle komma på besök, vad det skulle leda till vet jag inte. Skulle Chrippa stå och skälla eller slå Anjo?

Skälla gör han redan online och slå Anjo hade bara resulterat i en polisanmälan. Inte direkt så att dom skulle bli sams över en kopp kaffe.

Så egentligen helt meningslöst att tjata på Anjo att komma hem till Chrippa och likaväl helt meningslöst för Anjo att träffa Chrippa.

Chrippa visste dessutom vart Anjo bor, så om Chrippa nu var så jävla kåt på att träffa karln så kunde Chrippa åka dit.

Allt är bara ett spel för galleriet, gäller båda sidorna i mångt och mycket. Även om jag ser att Anjo oftast har saker som backar upp det han säger. Chrippa ordbajsar typ 99% av alla ggr han öppnar käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in