Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Skillnaden var att han visste att C & L precis hade körts iväg i en polisbil.
Ja det var ett rejält erbjudande, så det agerandet gör mig väldigt säker på att flykten är över.
Såklart han visste att dom inte skulle vara hemma vid det tillfället, som sagt han gjorde vad han tyckte var en kul grej av det hela.
Men man får se det i kontext att Chrippa har tjatat hela tiden att han skulle komma på besök, vad det skulle leda till vet jag inte. Skulle Chrippa stå och skälla eller slå Anjo?
Skälla gör han redan online och slå Anjo hade bara resulterat i en polisanmälan. Inte direkt så att dom skulle bli sams över en kopp kaffe.
Så egentligen helt meningslöst att tjata på Anjo att komma hem till Chrippa och likaväl helt meningslöst för Anjo att träffa Chrippa.
Chrippa visste dessutom vart Anjo bor, så om Chrippa nu var så jävla kåt på att träffa karln så kunde Chrippa åka dit.
Allt är bara ett spel för galleriet, gäller båda sidorna i mångt och mycket. Även om jag ser att Anjo oftast har saker som backar upp det han säger. Chrippa ordbajsar typ 99% av alla ggr han öppnar käften.