Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Det är klart det är trögt och som att slå huvudet i en vägg. Andra tycker inte som du. Det är väl antagligen en stark frustration som får folk att försöka ändra på andra användare i en tråd. Det funkar ju inte så. Och det finns väl anledningar till det. Som typ ålder och etc. Folk är så olika. Det finns användare som man blir upprörd över, mycket upprörd över. Jag läser inte micros inlägg längre för det finns ingen mening med det.
Vad tror du, kommer Chrippa till Sverige i morgon eller blir det först till måndag eller veckan?
Jag funderar också på hur det ska gå för Linnea. Tycker hon har varit så styrd av Chrippa att det kanske blir besvärligt för henne att resa hem. Och dessutom möta sina föräldrar och syskon.
Jag har ingen tanke om deras liv framåt.
Jag har ingen åsikt heller, förutom att jag bannar mig själv för att varit med att elda på allt.
Jag har inte haft en ond intention, men jag har bidragit.
Jag är inte tillräckligt skicklig att förklara mina tankar i skrift, det finns tydligt något att ifrågasätta..
Jag får förstå det.
Men jag går inte med på att man förvränger mitt ord..
Det är ingen snygg taktik att bemöta sina meningsmotståndare.
Jag är helt klart öppen för allmänna frågor och förtydligande.
Men inte att man hittar på hur jag tänker.
Det enda jag tänker här och nu är att jag har en förhoppning om att det ska bli lugnare nu när Chrippa är gripen.
Alla tycker inte som mig, det är tydligt.
Det är okej.
Men många i den här tråden njuter av tragedin - liksom vissa YouTubers
Det gör inte jag.
Jag blir uppriktigt ledsen, å alla inblandades vägnar.
All frid ❤️🙏