2024-12-28, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Mjölkas och mjölkas. Det finns så klart ett intresse för vad som händer med Linnea, privat och rättsligt.

Och för Chrippas del så är det ju ett intresse när han kommer till Sverige, när rättegången ska ske, och att läsa förhudsundersökningen, att följa rättegången, att se åtalspunkterna, att följa rättegångens olika skeenden, straffet och var han kommer att få sitta.

Sen kanske Tomas plötsligt kommer in här och skriver om det nu är som du verkar mena att de läser här inne. Någon av dem kan plötsligt få för sig det.

Sen i sinom tid om och när han fått fängelsestraff och absolut inget händer honom så finns nog intresset kvar för Linnea. Eftersom hon kanske eller kanske inte stannar hos Chrippa så ska det också debatteras.

Som jag säger så är det svårt att stoppa in katten i säcken när den väl är ute. Men du går ju själv in hit och eldar på diskussionen så att tråden växer med fler och fler inlägg. Varför gör du det?
Min tanke va inte att elda på.
Det blev dock så , det gillar jag inte alls..

Men vad jag har motsatt mig och vad jag fortfarande är emot är läckta privata dokument, så som inspelningar och skärmdumpar.

Vad som kommer ut i FUP och egna uttalanden är nåt annat.

Men sånt här är så trögt att få folk att förstå i den här tråden.

Det är som att slå huvudet i en vägg.
Citera
2024-12-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Söder om Alicante. Var det inte snack om att Luggen höll till i Alicante?

Luggen la upp att han är i Marbella idag, i alla fall sent i eftermiddags.
https://ibb.co/KjpHftn

Han har inte streamat under jul, men verkar har varit bortrest ett tag. Hans siffror på Twitch har varit riktigt pissusla på det senaste. Kan han, eller hans manager Yousif, behövt de där 100 000 kr...?
https://ibb.co/4phZPWK
Citera
2024-12-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Min tanke va inte att elda på.
Det blev dock så , det gillar jag inte alls..

Men vad jag har motsatt mig och vad jag fortfarande är emot är läckta privata dokument, så som inspelningar och skärmdumpar.

Vad som kommer ut i FUP och egna uttalanden är nåt annat.

Men sånt här är så trögt att få folk att förstå i den här tråden.

Det är som att slå huvudet i en vägg.

Det är klart det är trögt och som att slå huvudet i en vägg. Andra tycker inte som du. Det är väl antagligen en stark frustration som får folk att försöka ändra på andra användare i en tråd. Det funkar ju inte så. Och det finns väl anledningar till det. Som typ ålder och etc. Folk är så olika. Det finns användare som man blir upprörd över, mycket upprörd över. Jag läser inte micros inlägg längre för det finns ingen mening med det.

Vad tror du, kommer Chrippa till Sverige i morgon eller blir det först till måndag eller veckan?

Jag funderar också på hur det ska gå för Linnea. Tycker hon har varit så styrd av Chrippa att det kanske blir besvärligt för henne att resa hem. Och dessutom möta sina föräldrar och syskon.
Citera
2024-12-28, 02:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Av vilken anledning skulle han behöva motbevisa det överhuvudtaget 🤔 Finns ingen fakta alls att han skulle vara gripen.
Nej det är korrekt, men med lite kännedom om Chrippa så hade han gått ut och motbevisat ett gripande.
Han är liksom inte grabben som är tyst timme ut och timme in.
Citera
2024-12-28, 02:24
Medlem
Wooqiprwos avatar
Vad snabbt den här tråden urartade efter att han blev gripen. Åter till Chrippa tack!

Tror ni han kommer smuggla in en telefon och flexa på Instagram att han äter den bästa färdigrätten? "Ingen Denniskorv".

*Skrivet av min nymfparakit som också har tillgång till detta konto.
Citera
2024-12-28, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är klart det är trögt och som att slå huvudet i en vägg. Andra tycker inte som du. Det är väl antagligen en stark frustration som får folk att försöka ändra på andra användare i en tråd. Det funkar ju inte så. Och det finns väl anledningar till det. Som typ ålder och etc. Folk är så olika. Det finns användare som man blir upprörd över, mycket upprörd över. Jag läser inte micros inlägg längre för det finns ingen mening med det.

Vad tror du, kommer Chrippa till Sverige i morgon eller blir det först till måndag eller veckan?

Jag funderar också på hur det ska gå för Linnea. Tycker hon har varit så styrd av Chrippa att det kanske blir besvärligt för henne att resa hem. Och dessutom möta sina föräldrar och syskon.
Jag har ingen tanke om deras liv framåt.
Jag har ingen åsikt heller, förutom att jag bannar mig själv för att varit med att elda på allt.
Jag har inte haft en ond intention, men jag har bidragit.

Jag är inte tillräckligt skicklig att förklara mina tankar i skrift, det finns tydligt något att ifrågasätta..

Jag får förstå det.
Men jag går inte med på att man förvränger mitt ord..
Det är ingen snygg taktik att bemöta sina meningsmotståndare.

Jag är helt klart öppen för allmänna frågor och förtydligande.
Men inte att man hittar på hur jag tänker.

Det enda jag tänker här och nu är att jag har en förhoppning om att det ska bli lugnare nu när Chrippa är gripen.

Alla tycker inte som mig, det är tydligt.
Det är okej.

Men många i den här tråden njuter av tragedin - liksom vissa YouTubers

Det gör inte jag.

Jag blir uppriktigt ledsen, å alla inblandades vägnar.

All frid ❤️🙏
Citera
2024-12-28, 02:34
Medlem
manana1s avatar
Torrevieja.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han blev plockad där ja.
Hur faen kan man åka till platsen där det finns mest svenskar i Spanien? Klart man blir igenkänd. Ytterligare ett bevis på Chrippas låga intelligens....
Citera
2024-12-28, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Luggen la upp att han är i Marbella idag, i alla fall sent i eftermiddags.
https://ibb.co/KjpHftn

Han har inte streamat under jul, men verkar har varit bortrest ett tag. Hans siffror på Twitch har varit riktigt pissusla på det senaste. Kan han, eller hans manager Yousif, behövt de där 100 000 kr...?
https://ibb.co/4phZPWK

100k är 100k! Menar snubben skulle åka fast förr eller senare.
Citera
2024-12-28, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det kan vara så, någon sa till mig att hon hade lagt ut lite hintar här och var men jag vet inte hur det ligger till.
Annars så har dom väl haft span på sig ett tag eller så lyckades polisen spåra dom till där dom bodde.
Om det är så så lär det bli dyrt för Chrippa för en förundersökning får inte kosta hur mycket som helst.
Citera
2024-12-28, 02:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Helt galet att alla direkt skulle börja tugga på varandra när Chrippa blev gripen.

Använd er pm-funktion istället för det är så jäkla trist att rodda igenom för alla icke inblandade.

Finns massor att diskutera, tex hur går det för Hinkis, när kommer fuppen eller hur smakar spansk häktesmat? Är det som i U-länder där nån utanför måste betala för att fången ska få äta?
Och hur blir det då, när farsan är på fyllan, morsan gråter och Linnea sminkar sig?

Behöver nån fb användare akut åka ner till ett kallt Spanien för att gulleponken inte ska svälta ihjäl nu närmaste dagarna.
Citera
2024-12-28, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Helt galet att alla direkt skulle börja tugga på varandra när Chrippa blev gripen.

Använd er pm-funktion istället för det är så jäkla trist att rodda igenom för alla icke inblandade.

Finns massor att diskutera, tex hur går det för Hinkis, när kommer fuppen eller hur smakar spansk häktesmat? Är det som i U-länder där nån utanför måste betala för att fången ska få äta?
Och hur blir det då, när farsan är på fyllan, morsan gråter och Linnea sminkar sig?

Behöver nån fb användare akut åka ner till ett kallt Spanien för att gulleponken inte ska svälta ihjäl nu närmaste dagarna.
jockiboi åker väl ner o hämtar han.
Citera
2024-12-28, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
För 31 minuter sen svarade L en på TT son skrev de kommer bli bra och hon gjorde massa hjärtan så nog är hon "vaken" och läser säkert här med

Det verkar stämma, detta skrevs för tre timmar sen:
https://ibb.co/yfrj9Tj

Undrar om hon skrek hon otidigheter till polisen, som hon brukar, när han greps...? Tullen på Arlanda var hon ju också aggressiv mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in