2024-12-27, 21:39
Avstängd
Har Hinken ringt Jocke och gråtit ut ännu eller sker det runt midnatt?
Citera
2024-12-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja hur lång tid tror vi att de tar innan han kommer hem till Sverige igen? verkar kunna vara lite olika, kanske inte sker under helgen iaf.

Jag har ingen aning men vågar spekulera.

Eftersom att allt är klart med häktning och misstankar med mera, så tror jag han redan är påväg eller slängs med ett plan imorgon.

Åklagaren gillar nog inte att ha tappt kontrollen på sitt fall, så han jobbar nog gärna övertid för att rätta till efter sig. Måste kännas skönt för åklagaren att kunna ställa allt till rätta nu igen, och fortsätta med utredningen eller gå till åtal.

Om han inte har gjort något dumt vid gripandet och eller annan brottslighet i landet han var .
Citera
2024-12-27, 21:50
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Det enda "beviset" om att han är gripen är Ben400s ord. Finns inget på några nyhetssidor eller någon annanstans. Inget från "Sekten" än så länge.

Jag väljer att tro på det här när jag får något mer konkret bevis.
Citera
2024-12-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Eftersom att allt är klart med häktning och misstankar med mera, så tror jag han redan är påväg eller slängs med ett plan imorgon.

Åklagaren gillar nog inte att ha tappt kontrollen på sitt fall, så han jobbar nog gärna övertid för att rätta till efter sig. Måste kännas skönt för åklagaren att kunna ställa allt till rätta nu igen, och fortsätta med utredningen eller gå till åtal.

Om han inte har gjort något dumt vid gripandet och eller annan brottslighet i landet han var .

Nu när bollen är i rullning kanske det går fort, vilken soppa han ställer till med, jag tror ju inte det gynnar honom med denna flykt.
Med tanke på att det är väldigt omtalat så är nog åklagaren mer en nöjd.
Senast redigerad av mutemute123 2024-12-27 kl. 21:55.
Citera
2024-12-27, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Åklagaren är kvinna.
Citera
2024-12-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nej, det är inte alls sjukt! Han försöker rädda ett sjunkande skepp innan det når botten, försök förstå det människa! Förstår inte ditt hat mot Joakim Lundell som du inte ens känner eller har träffat. Du har ju outat dig själv så din avsky mot Rask är mer förståelig.

Jag är ganska säker på att han vill ha slut på det och så även för chrippas skull, jag är rätt säker på att hela familjen känner så.
Citera
2024-12-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja hur lång tid tror vi att de tar innan han kommer hem till Sverige igen? verkar kunna vara lite olika, kanske inte sker under helgen iaf.
ja tror han redan är hemma i sverige i häktet han sattes säkert på ett plan direkt 1330
Citera
2024-12-27, 22:01
Medlem
fan va skönt. fiskpinnen får sitta ett bra tag nu. jag läger en fin flaska på kylning inför nyårsafton för att skåla i gott sällskap. hinken får åka till sina bruchor i malmö.

och han har även strulat bort sina chanser till att få sitta på en öppen anstallt. blir en klass tvåa.
Citera
2024-12-27, 22:04
Medlem
glajarns avatar
Finns väl inga bevis överhuvudtaget att Chrippa är gripen? Eller är det ngt jag missat?
Citera
2024-12-27, 22:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Och ingen häktesförhandling idag då han var gripen i sin frånvaro. Då hålls inga häktesförhandlingar då han per definition då vid gripen i sin frånvaro inte är anhållen eller häktad.

Traditionen med att fira nyår i cell verkar leva vidare. Blir inte CS, nyårsfirande eller pappa nu på bra många år. Nu om fanskapet inte släpps kommer hans röst tystas i några år. Nu är det fritt fram för Anjo, Rask, Jocke, Linnea, Julia osv att prata där han inte kan bemöta det. Tror Julias käft nu kommer gå rätt bra då hon inte behöver vara rädd mer.

Och ni som.fått betalt att skriva här av Christofer. Sista betalningen är gjord.
Life goals ändå att sitta häktad två nyår i rad. Han kanske fortsätter att skriva färdig sina memoarer och Linnéa fortsätter jobba med framgång kring kvinnojourer.
Citera
2024-12-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
ja tror han redan är hemma i sverige i häktet han sattes säkert på ett plan direkt 1330

Oj tror du att det går så snabbt?
Citera
2024-12-27, 22:10
Medlem
Kollade Chrippas ig mess nu och nu stod det Aktiv idag. När jag tittade vid
cq 18:30 stod det 5 timmar, betyder det att mobilen är avstängd eller vad? Menade nu att det står aktiv idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in