2024-12-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon kontaktade mej ändå.

Är du bitter att Christofers lön till dej nu är strypt? Jag har bevis han betalat er. Och en dag kommer Christofer och ni få en jävla chock då ni haft en mullvad i ert gäng. Var festen med journalisterna i höstas rolig kanske?

Det är väl på tiden att saker kommer fram, jag har ju försökt att tala om det flera ggr under den senaste tiden.
Citera
2024-12-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hinken är inget smeknamn från mig utan etablerat redan. Vad du tycker om det eller ber mig om skiter jag fan i.

Ja vi fattar att det är etablerat, det har du varit väldigt tydlig med, nästan så man kan tro att det är det mest etablerade sedan Flashback startade.
Citera
2024-12-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja dom har flyttat minst 1 gång men jag tror 2 gånger inom landet dom är i.

Varför? Ja kanske för att boendet var fullbokat och gick bara hyra några nätter eller för dom blev för nervösa över något.

En hastig flykt inom Spanien skulle kunna förklara att de återigen inte hade koll på uppkopplingen - båda fick ju ställa in streamarna igår.
Citera
2024-12-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
En hastig flykt inom Spanien skulle kunna förklara att de återigen inte hade koll på uppkopplingen - båda fick ju ställa in streamarna igår.

Ajamen, det var inte på samma ställe som kvällen innan.
Citera
2024-12-27, 19:53
Medlem
Citat:
Stämmer detta får han återigen vara inlåst över nyår. Undrar om L vart inlåst även hon?
Citera
2024-12-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Hoppas verkligen det stämmer, och att han får fira sitt favorit nyår i häktet i Spanien
Önskar att utlämningen drar ut på tiden så han får det lite jobbigt
Det brukar gå snabbt om klienten medger överlämnande för det finns inget intresse till kvarhållande om det inte pågår en någon brottsutredning i det land där gripandet sker.
Citera
2024-12-27, 19:58
Medlem
Kan man få det bekräftat att han är gripen?
Han la ju ut på story runt vid 13:00 tiden.
Citera
2024-12-27, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Stämmer detta får han återigen vara inlåst över nyår. Undrar om L vart inlåst även hon?

Hon ska ju, enligt uppgift i tråden, inte varit online på snapchat på flera timmar.
Jag vet dock inte hur det fungerar då jag inte använder den tjänsten.
Citera
2024-12-27, 20:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Fördelen med spanskt häkte är ju att han kan sola under rastningstimmen, samt lära sig bättre engelska/spanska.

Nackdelen är allt annat, spanska polisen talar inte engelska och är alltid jäkligt griniga.

Bra kämpat Chrippa, ännu ett nyår med häktesmat.
Citera
2024-12-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ajamen, det var inte på samma ställe som kvällen innan.

Det stämmer nog. Ljuset kommer ju in i rummet på ett annorlunda sätt nu när man vet vad man ska titta efter. Här är de fyra minuter hon sände igår:
https://pixeldrain.com/u/669qJLFK
Citera
2024-12-27, 20:03
Medlem
Citat:
Det stämmer nog. Ljuset kommer ju in i rummet på ett annorlunda sätt nu när man vet vad man ska titta efter. Här är de fyra minuter hon sände igår:
https://pixeldrain.com/u/669qJLFK

Precis. Så det har varit minst 3 boende under denna semester, kanske 4 nu då om man räknar i polisstationen.
Citera
2024-12-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fördelen med spanskt häkte är ju att han kan sola under rastningstimmen, samt lära sig bättre engelska/spanska.

Nackdelen är allt annat, spanska polisen talar inte engelska och är alltid jäkligt griniga.

Bra kämpat Chrippa, ännu ett nyår med häktesmat.

Hahaha...!

Tyvärr pratar han ju varken engelska eller spanska. Det är knappt man kan kan kalla honom svenskspråkig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in