2024-12-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Om jag har fel kan ju Christofer lägga upp nåt på IG story. Jag känner mig rätt trygg i att det om några dagar inte finns mycket tvivel pga hans tystnad på IT. Jag har ingen skyldighet att slänga ut bevis.

Kan skriva namn när mod ger grönt ljus till det. Skulle nog gå under trams.

Du har alltid backat upp med bevis. Så det finns ingen tvekan på att Chrippa är anhållen trots att han för några timmar skrev:

Vart inget den 27e som jag sa.

Vi jagar rättvisa, vi får se vad som
händer 2025.

Ibland måste man förstå att man
möter folk som man inte kan slả.

Jag är tyvärr en av dom.
Citera
2024-12-27, 18:57
Medlem
micke_mans avatar
Ja tror inte ett ord på att kräftan är gripen,Han trollar nog bara med oss för att folk ska snacka
Citera
2024-12-27, 19:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Ja tror inte ett ord på att kräftan är gripen,Han trollar nog bara med oss för att folk ska snacka

Håll koll på Expressen och Aftonbladet. Nog bara tidsfråga innan Sverige begär han utlämnad och Spanien kommer skicka hem han med första flyg
Citera
2024-12-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fast hon brukar ju be Jocke om hjälp så det är inte orimligt att hon gör det igen om hon sitter där i Spanien utan Chrippa.
Gör hon det kommer Jocke med stor sannolikhet göra det igen trots att hon betett sig illa mot honom.

Eller så får hon också poliseskort hem.

Så kan det vara, jag bara noterade att skribent passade på att pissa på Linnea. Genom att skriva att hennes föräldrar ignorera henne och att Jocke är den hon har att kontakta.
Citera
2024-12-27, 19:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Korrekt hon ratade mig på Messenger när hon skulle skicka bevis på Jocke.
Så hon duckade inte bara din charm utan insåg också att du är en jävla orm som det är bäst att inte kommunicera med.
Där ser man, och så finns det folk som vill förneka att hon smart
Citera
2024-12-27, 19:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så hon duckade inte bara din charm utan insåg också att du är en jävla orm som det är bäst att inte kommunicera med.
Där ser man, och så finns det folk som vill förneka att hon smart

Hon kontaktade mej ändå.

Är du bitter att Christofers lön till dej nu är strypt? Jag har bevis han betalat er. Och en dag kommer Christofer och ni få en jävla chock då ni haft en mullvad i ert gäng. Var festen med journalisterna i höstas rolig kanske?
Citera
2024-12-27, 19:21
Medlem
Citat:
Håll koll på Expressen och Aftonbladet. Nog bara tidsfråga innan Sverige begär han utlämnad och Spanien kommer skicka hem han med första flyg

Vet vi om nån hjälte gjort sig förtjänt av belöningen?
Citera
2024-12-27, 19:22
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Kan ju bero på hennes beteende mot Jocke och Anjo.

Hinken kom till redan 2018 i Malmös uteliv. Jag visste inte om Hinkens existens sommaren 2023.

På vilket sätt har hon agerat då för att förtjäna hatet som sprids?

Och då har du ryktesvägen fått ta del om detta sen under konflikten då? Okritiskt spridit, eller kanske också hittat på det?
Citera
2024-12-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på att hon möjliggjort att Chrippa bröt mot reseförbudet kan de ju vilja ta ett snack med henne.

Eller så ringer hon väl Jocke.

Skulle inte förvåna mig om det är Jocke hon ringer och ber om hjälp, och han skulle kunna vara så snäll så han hjälper henne.
Citera
2024-12-27, 19:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vet vi om nån hjälte gjort sig förtjänt av belöningen?

Jag hoppas Danijals belöning gav resultat. Men polisen hade bra koll. Redan innan jul var Christofer timmar från att gripas men de flydde i all hast och lämnade fejkklockan och hoddisar kvar. Blir så när man flyr i all hast och inte betalar hyra.
Citera
2024-12-27, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Skulle inte förvåna mig om det är Jocke hon ringer och ber om hjälp, och han skulle kunna vara så snäll så han hjälper henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
På vilket sätt har hon agerat då för att förtjäna hatet som sprids?

Och då har du ryktesvägen fått ta del om detta sen under konflikten då? Okritiskt spridit, eller kanske också hittat på det?

Jag nämnde Hinken i denna tråden långt ifrån först.
Citera
2024-12-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han försöker ju hela tiden framställa sig själv som den som "kan hjälpa", utan honom "kommer allt gå åt helvete", det bara han "som kan fixa" bla bla.
Han är ju som en snorkråka. klibbig och svår att bli av med, på henne och har varit det hela tiden.

Jasså är det verkligen så? Ändå är det honom hon har vänt sig till flera ggr.
Fortsätt kasta ur dig du inte gör det mig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in