Citat:
Det blir så komiskt när högerextrema ska komma till skademinimeringsundsättning och den klassiska där kompartmentalisering sker och vi vill veta exakt/tydligt exempel.Det är ju du som kallar Jönsson för lögnare så vi har bett dig att komma med fem tydliga exempel på att så är fallet. Samtidigt som du kräver att Jönsson ska vara perfekt så ska vi ha överseende med eventuella fel som SVT gör. 🤡 Sen kommer du med påståenden som att jag säger att Jönsson aldrig har ljugit så jag anmäler dina inlägg som trams från och med nu. Trist att ni inte kan bättre än att bli rabiata och aggressiva, ljuga och lägga ord i munnen. Ni måste verkligen frukta fria opinionsbildare som har mage att kritisera ert älskade Public service. Idiot.
Ja, det är ju så enkelt att SVT/SR redan gjort jobbet för oss, och samma sak sker här och HJ kan aldrig göra några fel och nu pratar vi om nivån inte alls.
Intressant du försöker likställa HJ desinformation och lögner och med att SVT/SR i få enskilda fall inte är fullständigt opartiska och pga de glömde av en vinkel i sin opartiskhet.
Så redan där blir det fel för dig, då senaste jag kolla så har desinformation och lögner som HJ ger inget med att göra om opartiskhet, för en sak är säker, opartisk är inte HJ och inte ens nära.
Och vad ska man med fria opinionsbildare som ljuger och desinformerar?
Ja, en sak är säker, inte för en saklig och faktabaserad verklighet är helt klart.
Vad är det som gör att du försvarar en person som HJ, som ljuger och desinformerar för?
Jag inser du trillat ned i ett kaninhål och där viss fakta inte får existera och som tex att din fria opinionsbildare ljuger och desinformerar.
Och SVT/SR fel i jämförelsen med HJ, är oerhört få och med tanke på du får först räkna alla reportage de har på SVT/SR och sen dela med det som är opartiskt.
Och det bästa av allt, de tär att du avgör inte vad som inte är opartiskt på SVT/SR, utan det gör partier som SD tex och det är inte många per år alls.
Och HJ, har jag inte sett allt av eller ens nära, men varje gång jag tex i Familjelivs energitråd och HJ kommer, så vet man det alltid innehåller många fel i form av rena lögner och försök till desinformera.
Det är så illa att man vet när en postar en HJ länk, så vet man att nu kommer lögnerna igen.
Förstår du har det jobbigt att HJ är en värdelös lögnare och deformationist.