2024-12-25, 22:50
Medlem
Mogadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Föreställ dig att någon nära dig, kanske din pappa eller en annan viktig person i ditt liv, skulle gå bort. Och sedan, när du sörjer, stöter du på kommentarer som de du skriver här – om honom. Hur skulle det kännas? Jag tror inte att någon skulle tycka att det var okej. Ibland kan det vara värt att tänka efter hur våra ord kan påverka andra, särskilt i svåra tider.

Men vad spelar det för roll? Här spekulerar vi, gå till Familjeliv om du är så pk och känslig. Du verkar inte fatta vad Flashback är för ngt. Självklart är det missbruk bakom. Vakna upp ur din drömvärld, överbeskyddade millenial.
Citera
2024-12-25, 23:02
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Att står i ett kök utan solsken och andas in stekos i lungorna är inget bra.

Nu var väl inte Daniel linjekock direkt?
Mer sätta ihop menyer och övervaka linjerna då och då så att allt går enligt plan?
Citera
2024-12-25, 23:10
Medlem
KillPus avatar
Visste inte att putleranhängaren hade 6 barn!? Var det med samma kvinna eller knullade han runt?
Citera
2024-12-25, 23:10
Medlem
laddsteffes avatar
En duktig kock och jordnära kille, träffat honom flera gånger på stan. Han var en trevlig prick.
Hårt leverne som slitit på kroppen, eventuella underliggande sjukdomar såsom hjärtproblem plus att ha andats in matos från fettrik mat dagarna i ända tippar jag på kan vara orsaken till den hastiga bortgången.
Önskar styrka till familjen och anhöriga. VIF.
Citera
2024-12-25, 23:12
Medlem
Hans dotter har skrivit "Jag trodde att jag hade förberett mig på att det skulle hända men så hände det så plötsligt och jag va inte det minsta förberedd." på insta.
Citera
2024-12-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
En duktig kock och jordnära kille, träffat honom flera gånger på stan. Han var en trevlig prick.
Hårt leverne som slitit på kroppen, eventuella underliggande sjukdomar såsom hjärtproblem plus att ha andats in matos från fettrik mat dagarna i ända tippar jag på kan vara orsaken till den hastiga bortgången.
Dödsfall på grund av passiv ätning alltså?
Citera
2024-12-25, 23:24
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stejven
Hans dotter har skrivit "Jag trodde att jag hade förberett mig på att det skulle hända men så hände det så plötsligt och jag va inte det minsta förberedd." på insta.

Låter som det var väntat
Citera
2024-12-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe

Snygg kille som dessutom kunde laga mat och drev eget, damerna måste ha flockats kring honom.

Är det här samma kock som skulle öppna i Ryssland?
Citera
2024-12-25, 23:35
Medlem
laddsteffes avatar
Han har haft hjärtproblem i över ett decennium. Att han skulle dö till följd av det var de beredda på men det sker ju oftast plötsligt och oväntat ändå.
Citera
2024-12-26, 00:28
Medlem
Triremers avatar
Tragiskt! Jag har ätit på Aloë och det var grymt.

Hade han långt QT syndrom?
Citera
2024-12-26, 00:48
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Tragiskt! Jag har ätit på Aloë och det var grymt.

Hade han långt QT syndrom?

Vet ej. Men någon hjärtrytmstörning låter rimligt för att han var inlagd på hjärtavdelningen 2020. Hjärtflimmer kan vara en sådan rytmstörning, vilket har en hög dödlighet efter några år för dom som drabbas.
Citera
2024-12-26, 01:35
Medlem
generalminiportions avatar
Om det var väntat för familjen + tidigare sjukhusvistelser, tänker man ju något medfött hjärtfel/sjukdom eller dyl.

Annars: fd alkis och kockbranschen -> Ladd!

Tragiskt hursomhelst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in