Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Haha du får kalla mig vad du vill jag skiter fullständigt i det.
De skröt om att de hade filmat i 24 timmar för att bevisa att jorden är sfärisk, så varför la de inte upp hela filmen? Istället la de upp ett komprimerat skräpklipp på 40 sekunder som såg manipulerad ut.
Om de var tvungna att manipulera videon som du påstår, så visar den att det inte finns någon 24-timmarssol, och därmed är jorden platt, vare sig du vågar erkänna det eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Och återigen, det är bara noggrannt utvalda person som får åka till Antarktis och Nordpolen, och så länge det är så, är "bevis" därifrån inte värt någonting heller.
Var fick du det ifrån? Som alla typiska flatheads kastar du ur dig ogrundade påståenden. Hur är det med alla tusentals jag har nämnt ett par gånger nu utan att du reagerat?
Det här börjar bli pinsamt för dig, så vi kanske borde byta ämne? Hur är det med flygtider på södra halvklotet? Då kan du börja prata om flygrutter som inte finns eller jetströmmar som tredubblar flygens hastighet. Slå bara upp Flat Earth Banjo så får du kvalificerade tips från någon med lång erfarenhet av plattjordlögner. Kan inte det vara kul?