2024-12-25, 15:44
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Går nog sådär med skrivandet. Det var längesen han nämnde någon av sina böcker.

Gissar att han inte längre vill snacka om fängelset. Vem vill skylta med att man är en kåkfarare? Han tror nog folk har glömt bort det
När han snart (hoppas jag) på nytt blir satt i finkan, sätter det kanske fart på skrivandet? Han kommer avslöja allt!
Han tar ledigt över jul, skriver han. Stackarn måste vara helt slutkörd med allt jobb han åstadkommit i år. Med tanke på vad han skrivit tidigare antar jag att han är i Oslo och firar med sin "amerikanska" syster och hennes familj. För familjefridens skull får vi hoppas att de också är kristna Trumpanhängare. Annars kommer Rune få det besvärligt. Det vore onekligen spännande att få reda på hur Rune beter sig i sin egen familj, om han är lika kaxig och dryg med dem?
Citera
2024-12-25, 15:51
Medlem
Runkan siktad på Willys Fridhemsplan nyss, med ett storpack Pepsi Max.
Citera
2024-12-25, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2

Hahaha Skithögen Rånar-Runar firar ståndsmässigt!!! Allena! Ensam! Lonely! Ingen vill vara med The asshole ens inte Jesus Men nu ska han starta om igen Har vi hört och läst det förr…..
Citera
2024-12-25, 17:27
Medlem
carlpetersen73s avatar
Han verkar inte ha förvaltat sitt pund särskilt väl, men han är stor nog för att ha en egen tråd på Flashback. Alltid något, ungefär som att en stor kuk är en klen tröst i fattigt hem.
Citera
2024-12-25, 17:44
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hahaha Skithögen Rånar-Runar firar ståndsmässigt!!! Allena! Ensam! Lonely! Ingen vill vara med The asshole ens inte Jesus Men nu ska han starta om igen Har vi hört och läst det förr…..
Lena tycker nog det känns jättelyxigt med ett storpack Pepsi Max.
Han är så gullig, Runar! Han gör verkligen allt för att hon ska känna sig välkommen
Citera
2024-12-25, 17:55
Medlem
Semperexians avatar
Runar och Paolo verkar fortfarande vara kompisar men jag är inte så chockad

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10162303189498413&set=a.138443563412
Citera
2024-12-25, 19:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Så alla julbilder han lagt ut är fejk. Men varför handlar han så ofta på Willys Fridhemsplan när han bor på Essingen?
Citera
2024-12-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian

Jag är chockad Gillar Paolo men kommer att sluta följa honom och sluta handla av honom!!!!!! Pga ”vänskapen” med Rånar-Rune Paolo bör göra ett statement angående detta foto!!!!!!!
Citera
2024-12-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Så alla julbilder han lagt ut är fejk. Men varför handlar han så ofta på Willys Fridhemsplan när han bor på Essingen?
Buss i närhet som går till Essingen
Citera
2024-12-25, 23:18
Medlem
Citat:

Så han har börjat "dricka" igen?
I samband med att han var med i tv-programmet Biggest Looser (passande titel på det programmet) VIP - Sverige, lovade Amadeus (anhöriga var på besök en dag) att de skulle plocka bort alla flaskor med Pepsi MAX hemma så att Fulnar inte skulle bli frestad.
Men han har alltså trillat dit igen.
Citera
2024-12-25, 23:26
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian

Det umgänget kan jag faktiskt unna Runar. Scott och Roberto är inte direkt supersmarta, men jag tror inte att de skulle låta sig - och Gud förbjude det! - pungslås av norsken. Roberto är småföretagare och fattar ekonomiska fundamenta och Scott har såvitt känt inte en spänn. Och de kan boxas, vilket Rövnar vet om.
Citera
2024-12-25, 23:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det kanske är billigare? Runar är ju inte direkt rikskänd för att tjäna egna pengar och med en flickvän som Lena finns ingenting att hämta i den amorösa sfären heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in