2024-12-24, 21:04
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
JDownloader funkar för oss andra och är gratis, har inte heller några begränsningar i antal vidoes/dygn eller annat.
Installerade JDownloader på en ny win 11 maskin efter läst om programmet i denna tråd. Fungerade perfekt så den behåller jag på den maskinen.
Citera
2024-12-24, 21:12
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrumunD
Om du avmarkerar smartmode, knappen sidan om klistra in, och sen klistrar in en länk får du inte upp en massa alternativ om du vill ladda ned som mkv eller mp4 tex.

Var avmarkerar man smartmode? Du skriver knappen sidan om klistra in men kan inte hitta det.
Citera
2024-12-24, 21:14
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Du har på något sätt ställt in att du vill ha allt förutom självaste videon i dess olika upplösningar.
Avinstallera programmet och installera om det på nytt igen.

Förstår inte hur man kan ställa in det? Vad ska man göra för att ta bort den inställningen då?

Jag har avinstallerat och installerat om 4 gånger senaste 24 timmarna, inget händer.
Citera
2024-12-24, 21:17
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Var avmarkerar man smartmode? Du skriver knappen sidan om klistra in men kan inte hitta det.
Knappen sidan om "Klistra in länk" menar jag.
Citera
2024-12-24, 21:21
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Knappen sidan om "Klistra in länk" menar jag.

Var hittar jag "klistra in länk"?
Citera
2024-12-24, 21:24
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Var hittar jag "klistra in länk"?

Kanske lite missuppfattning från min sida men jag menar i 4 k video downloader nu.
Citera
2024-12-24, 21:30
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Kanske lite missuppfattning från min sida men jag menar i 4 k video downloader nu.

Okej, nu förstår jag.

I 4K Video Downloader + hade jag den markerad. Nu har jag avmarkerat den och när jag ska klistra in länken så ska jag nu skriva om jag vill ha videon i mp4 eller mkv format.

Dessutom kan jag välja 1080p antingen i AV01 eller H264 (Vet faktiskt inte vad detta är för någonting)

Nu valde jag mp4 i 1080 p i AV01 och det fungerar inte. Nedladdning misslyckades.

Även i H264 så står det nedladdning misslyckades.
Citera
2024-12-25, 19:20
Medlem
Iman2014s avatar
Nu verkar problemet ha löst sig!

Jag kontaktade 4k Video Downloader support och en tjej från deras support skrev till mig att jag skulle surfa i Incognito mode, Incognito fönster där kopiera videolänken.

Det gjorde jag och nu verkar det fungera.
Citera
2024-12-25, 20:57
Medlem
ax0ss avatar
videoproc converter är ganska bra

gratis test version och finns crackad version med alla funktioner
Citera
2024-12-25, 21:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ax0s
videoproc converter är ganska bra

gratis test version och finns crackad version med alla funktioner

Jag har hittat väldigt många program men den bästa är utan tvekan 4k Video Downloader.

I andra program så finns det en begränsning på hur många videor man kan ladda ner innan man behöver betala en månadsavgift.

4K Video Downloader tillåter dig att ladda ner 10 videor per dag, oavsett hur stor filen är och oavsett videokvalitet.

Jag hade ett problem med att ladda ner videor från det programmet, vilket var anledningen till att jag skapade denna tråden men nu verkar det ha löst sig. Man behöver bara surfa Incognito och där kopiera länkadressen och sen klistra in i 4k Video Downloader programmet.
Citera
2024-12-25, 21:56
Medlem
JDownloader har ingen begränsning och är gratis.
Citera
2024-12-25, 22:14
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
JDownloader har ingen begränsning och är gratis.

Förstår men den fungerar inte. Har försökt men det går inte.

4K Video Downloader har kundservice och kundsupport så använder den istället då det verkar fungera såläge man surfar incognito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in