2024-12-25, 15:18
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Jävla sojagås till tönt, z generationen är en skam för männskligheten, curlade lata dataspels simps och klusterfittor till tjejer som inte klarar av ett förbannat dugg.

God Jul fucktardZ!
Citera
2024-12-25, 15:19
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Jag tro
De var två som hjälpte honom hem så möjligen har den andre några iakttagelser.

Vart står det att de hjälpte honom hem? Jag uppfattar det som att de fick hem till honom för efterfest.
Citera
2024-12-25, 15:23
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Jag försvarar absolut inte att man anmäler fyllesex, men män blir dömda till fleråriga straff med endast en kompis till målsägande som återberättar en historia som stödbevisning. Samma sak ska gälla när en kvinna blir anmäld. Hon ska ha tre år enligt Sveriges sätt att döma i sådana här mål. Jag tycker dock inte att det är rätt. Jag anser att samtyckeslagen bör ses över och att alla dömda med enbart denna stödbevisning efter 2018 ska beviljas resning.

Okej jag håller inte med. Ingen ska dömas för fyllesex. Varför vill du döma FLER då? Det är väl mer rimligt att hon blir friad? Vi män och kvinnor är inte varandras fiender! Vi ska ju stå upp för varandra. Helt uppenbart är den här mannen en feministiskt sojapojke som är kränkt. Vi andra, normala, måste ju få stopp på galenskapen. Och då ska hon inte dömas. Håller med dig om det du skriver i slutet dock.
Citera
2024-12-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vart står det att de hjälpte honom hem? Jag uppfattar det som att de fick hem till honom för efterfest.

han bor på andra sidan vägen av den lokala krogen. tar max 1 minut att gå.
Citera
2024-12-25, 15:31
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvariumtiger
han bor på andra sidan vägen av den lokala krogen. tar max 1 minut att gå.

Okej. Förstår inte hur det besvarar min fråga?
Citera
2024-12-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet

Står i FUPen att en kompis/bekant hjälpte BO hem då BO somnat på en av stolarna. Står dock inget om att BO var medvetslös eller behövde bäras hem utan att ägaren till krogen väckte BO och att kompisen hjälpte BO att komma hem.

MGM ser att BO och mannen lämnar krogen där hon bestämmer sig för att följa med. Väl hemma hos BO så lämnar mannen BO och MGM för att gå tillbaka till krogen. BO gick på egen hand även om kompisen uppfattade honom som dyngrak.
Citera
2024-12-25, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Okej jag håller inte med. Ingen ska dömas för fyllesex. Varför vill du döma FLER då? Det är väl mer rimligt att hon blir friad? Vi män och kvinnor är inte varandras fiender! Vi ska ju stå upp för varandra. Helt uppenbart är den här mannen en feministiskt sojapojke som är kränkt. Vi andra, normala, måste ju få stopp på galenskapen. Och då ska hon inte dömas. Håller med dig om det du skriver i slutet dock.

Som lagen är skriven och med prejudikat i ryggen, kommer folk som har sex med väldigt berusade personer att bli dömda för våldtäkt. Enda sättet att ändra på det är att ändra på lagen.

Huruvida lagen är galen eller ej kan ju diskuteras. Visst öppnar det för mängder av tvivelaktiga domar men intentionen är väl inte fel, dvs att man vill skydda folk som blir för packade. Oavsett om de är vuxna och själva valt att dynga ner sig.
Citera
2024-12-25, 16:46
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Vilken skillnad gör det om dom gick med honom eller till honom i scenariot? Vad babblar du om? Är han mer berusad för att dom promenerade med varandra?

Hon påstod att han erbjudit hon öl i konversationen dagen efter, hon var inte misstänkt för ett skit vid den tiden. Hur fan är du så dum i huvudet efter 90 000 inlägg och en livstids aktivitet på forumet? Tror på konversationen dagen efter då det inte existerar en brottsmisstanke, karln somnar under sex som han ville ha för stunden. Det faktum att han inte minns något innebär inte att han var medvetslös.

Micro är fullständigt blåst i hela pallet . Posthora av rang och skall mästra i alla trådar och kan/vet verkligen allt. Ignorera idioten.

Linda som tråden handlar om är ett vandrande exempel på kaos. Ett riktigt original och inte på ett speciellt smickrande sätt. Detta är bara en i raden av saker hon dragit sig in i, hon tycker om att skapa problem .
Citera
2024-12-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Du som är "BO"? Skulle aldrig falla mig in att ringa min morsa för att diskutera omdömeslöst fyllesex med en medelålders kvinna, wt beteende av en mansbebis som inte kan hantera sin alkohol. Att det är opassande håller jag definitivt med om.

Ja visst är det o jag skulle inte heller ringt mamma men nu gjorde han det
Citera
2024-12-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Mannen har fortfarande uppgett att han deltog inte frivilligt, det fanns inget samtycke från hans sida.

Flera vittnen har dessutom berättat att mannen kunde inte gå för egen maskin, han var alldeles för berusad, han fick även hjälp att komma hem så hur kan han då ha varit pådrivande när de väl kom hem till honom?

Man kan börja undra om inte kvinnan själv fått någon sorts blackout och börjat konstruera ett händelseförlopp som inte ens ägt rum? Eller så berättar hon helt enkelt inte sanningen om vad som hände?

Man kan även fråga sig hur kan hon ha så klockrent minne om de var ungefär lika berusade?

Mannen kan inte påstå att han inte deltog frivilligt när han själv inte minns vad som har hänt.
Citera
2024-12-25, 17:13
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Ja hon är väl liggbar, vad är problemet med "BO"?

Hon ligger med allt som har penis
Citera
2024-12-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Här finns det en stor skillnad, mannen var så packad att han inte ens kunde gå själv. Hon var med och hjälpte honom hem. Du skulle med stor sannolikhet inte resonera likadant om det var ombytta roller.

Varför ens lita på hennes story? Om mannen säger att han inte deltog frivilligt och inte ens skulle kunna tänka sig att ha sex med henne så då borde det väl inte finnas mycket tvivel kring vem som talar sanning? Hon var ju däremot intresserad av honom.

Tycker det är svårt att säga vem som är mest trovärdig.

Om mannen inte minns något, varför berättar då kvinnan för polisen att hon grenslat mannen? Om han var halvt medvetslös när detta skedde borde hon väl hållit tyst om den saken. Om hon nu inte talar sanning och det faktiskt var så att mannen var drivande till dess att han somnade. Och hur full är man egentligen om man klarar att gå hem bara man kan stödja sig på någon? Knappast nära den medvetslöshet som han och hans vänner pratar om.

Å andra sidan, varför skulle vittnen ljuga i förhör om hur packad de ansåg att mannen var. Och att han verkar sakna minnen från kvällen känns ju äkta, inte minst när han skickar sms till kvinnan.

Jag skulle verkligen inte vilja sitta som nämndeman i detta mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in