2024-12-24, 20:37
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Yes! Är med på detta och kommer bidra. Denna Milf skall inte behöva lida för att en efterbliven sojapojke inte kan hantera sprit. Man skäms ju lite som man över det här, helvete.....var glad över den fitta ni kan få jävla sojisar! Finns alldeles för många torra kärringar där ute som bara är jobbiga och här kommer en av de fina flickorna och bjuder på godsaker så straffas hon på det här sättet. Du "brottsoffer" förstör för fan för oss alla.

Milf.. Inte spec höga krav? Man är inte automatiskt milf bara för kärringen är gammal.
Citera
2024-12-24, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Milf.. Inte spec höga krav? Man är inte automatiskt milf bara för kärringen är gammal.

"MILF, en akronym för "Mother/Mom/Mum I'd Like to Fuck", är en term som kommer från amerikansk ungdomskultur och syftar på en jämnårig väns mor som är så attraktiv att vännerna kan tänka sig att ha sexuellt umgänge med henne"

Hon är bevisligen en mamma som gillar att knulla och tydligen så ville hennes sons jämnåriga kamrat knulla med henne. Att du är porrskadad och inte förstår begreppet är inte vårt problem.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-12-24 kl. 21:01.
Citera
2024-12-24, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Haha, någonstans inom Stockholms län…
Låt mig gissa! Ösmo?
Citera
2024-12-24, 20:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
Eftersom de benämner honom mannen, så lär det inte vara ett barn eller ens tonåring utan en vuxen.

Nä, precis. Han var 34 år, alltså var det ingen våldtäkt. (Bara pojkar under 15 år kan våldtas av en kvinna, då de rent juridiskt inte kan ge sitt medgivande).
Citera
2024-12-24, 20:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Ja, i tråden...

MILF eller heffaklump?
Citera
2024-12-24, 20:57
Medlem
Det värsta är ju att han 34årigen ringer sin mamma , vilken karl gör det!
Citera
2024-12-24, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johnamsterdam

Ingen som inte lider av mommy issues, alternativ har LSS-beslut.
Citera
2024-12-24, 21:10
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
"MILF, en akronym för "Mother/Mom/Mum I'd Like to Fuck", är en term som kommer från amerikansk ungdomskultur och syftar på en jämnårig väns mor som är så attraktiv att vännerna kan tänka sig att ha sexuellt umgänge med henne"

Hon är bevisligen en mamma som gillar att knulla och tydligen så ville hennes sons jämnåriga kamrat knulla med henne. Att du är porrskadad och inte förstår begreppet är inte vårt problem.

Jag vet vad det betyder. "Vännerna". Inte "vännen". Du trodde alltså att någon är en milf hur ful hon än är så länge en sons kompis är desperat nog att knulla henne när han är helt jävla packad. Det stämmer inte.
Citera
2024-12-24, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Jag vet vad det betyder. "Vännerna". Inte "vännen". Du trodde alltså att någon är en milf hur ful hon än är så länge en sons kompis är desperat nog att knulla henne när han är helt jävla packad. Det stämmer inte.

Säger inte nödvändigtvis att du har fel. Men det är inte frågan här. Sen detta med att säga att "jag tycker hon är ful" behöver inte betyda att alla tycker det, tycker inte hon var snyggast i världen heller, men du fattar. Amen och god jul broder.
Citera
2024-12-24, 21:20
Medlem
Scott Danielss avatar
Undra om 34-åringens sexäventyr blev ett givet samtalsämne runt julbordet idag med familj och släkt eller var det tryckt stämning allt som allt?
Citera
2024-12-24, 21:38
Avslutad
Kollade lite på BO. En riktigt sojapojke, var 2019 stjärna i lokala innebandylaget, uttalade sig i lokal-media om sin vinnarskalle och mamma hyllade honom på klubbens Facebook-sida.

Nu brukar jag inte uttala mig om hur hur folk ser ut men mamman ser verkligen ut som en riktigt bitter rödvins-kärring som röker gula Blend under köksfläkten och BOs far var förmodligen en alkis som drog när han tittade ut. Dessutom skulle det i sann rödvindsanda vara jämställt så Bo fick dubbla efternamn.

Han fanns på Lexbase hatar skiten så ger dem inte ett öre, men någon som vet vad han torskat för?

Ringa narkotikabrott sätter jag mina slantar på.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-12-24 kl. 21:49.
Citera
2024-12-24, 21:44
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnamsterdam
Samma "karl" som anmäler kärringen för våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in