2024-12-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackOnCrack
Är flickan som sköt från Ukraina med tanke på efternamnet?

Rysk medborgare såvitt jag läst ca 10 gånger i denna tråd.
Citera
2024-12-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Den PA som nämns i häktningsframställan, är det samma PA som kallar sig skådespelare månne?
Killen hade drömmar - men av det blev det intet. Nyss fyllt 15, häktad för mord.
Fälls han blir det fängelse
Senast redigerad av Tokugawa 2024-12-23 kl. 14:05.
Citera
2024-12-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Killen hade drömmar - men av det blev det intet. Nyss fyllt 15, häktad för mord.
Fälls han blir det fängelse

Fängelse? 🤭
Citera
2024-12-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Fängelse? 🤭
Ja, från och med i år kan 15 åringar dömas till fängelse i max 14 år för grova brott som mord. Finns flera fall redan.
Citera
2024-12-23, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Ja, från och med i år kan 15 åringar dömas till fängelse i max 14 år för grova brott som mord. Finns flera fall redan.

Vi får hålla tummarna. Empatilösa inavelsprodukter med lågt IQ är livsfarliga för samhället och kommer ALDRIG bli en vinst.
Citera
2024-12-23, 18:53
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, jag hittade heller ingen annan med det namnet men det är ju också svårare att hitta personer under 16 år.

Nja 15 åringen bor i Märsta med familjen ingen SIS unge.
Citera
2024-12-23, 19:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Nja 15 åringen bor i Märsta med familjen ingen SIS unge.

Vadå nja? Jag har aldrig sagt annat.

Jag bara påpekade att Ratsit och liknande inte visar personer under 16 år varför de är svårare att hitta.
Citera
2024-12-23, 20:16
Medlem
Gillar inte vara den som säger "vad va det jag sa?". Haft rätt redan från början i tråden pga mina kontakter i den undre världen. Otrohetsdrama och kokainmissbruk från BO (killens sida) samt vänstrande på diverse swingersklubbar...
Citera
2024-12-23, 22:13
Medlem
Finns ett insta konto med namnet chuckyree som verkar vara grekens springis. Han heter Emin Muqa Kulic. Kan det ha varit riktat mott honom?
Citera
2024-12-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morrrraddi
Finns ett insta konto med namnet chuckyree som verkar vara grekens springis. Han heter Emin Muqa Kulic. Kan det ha varit riktat mott honom?

Vad jag vet är att han gått under namnet chucky innan online. Men jag kan inte med säkerhet säga att det är hans konto.
Citera
2024-12-24, 12:00
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigsnorre
Gillar inte vara den som säger "vad va det jag sa?". Haft rätt redan från början i tråden pga mina kontakter i den undre världen. Otrohetsdrama och kokainmissbruk från BO (killens sida) samt vänstrande på diverse swingersklubbar...

Så då kommer småungar från Stockholm & skjuter frun istället?
Nää snorre tvätta den nu till jul & tänk efter lite….
Citera
2024-12-24, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Åkte förbi aktuell adress idag på Teleborg när jag skulle handla, det finns portkod för att komma in i portuppgången.

Där har du tyvärr fel. Bor i en annan trappuppgång och kan säga att det finns bara en port telefon men ingen portkod. För att komma in i trapphuset måste man ringa på port telefonen till den du ska till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in