2024-12-24, 07:15
Medlem
mrmiltons avatar
Hela den här historien är efterbliven. Ta den på kinden och gå vidare. Han fick ett blåsjobb och lite fitta under en minneslucka. Big fucking deal.
Citera
2024-12-24, 07:24
Medlem
SloppySecondss avatar
De flörtar ju och.. jag tror inte det var den största hon sett.
Men BabaYagan's preferenser ser man klart och tydligt.

Innebandy kille och han tappade det för en snusktant

Citat:
att han såg att de varandra på något sätt men att när han hörde orden du är så jävla ful som de sa till varandra

Fylleknull.. är inte våldtäkt, pinsamt men.. Dennis är bara en i mängden.
För BabaYaga:
Ett barr i statistiken
Citera
2024-12-24, 09:07
Medlem
Häpnadsväckande att så många män härinne "försvarar" kvinnan. Hade det varit ombytta roller, så har otaliga män där ute åkt på betydligt mindre än detta exempel.

Enligt lagen är detta våldtäkt; tycka vad man vill om lagstiftningen kring hur den ska tillämpas, uppfylla eller kräva.
Citera
2024-12-24, 09:23
Medlem
Hur jävla pinsam får man vara?? Mina tankar går även till sonen vars mamma gjort sig känd över hela landet som våldtäktsförövare. Och hon ger sig på killar i sin sons ålder. Precis vad detta land INTE behövde! Vi har fullt upp med att lära män hur fel det är med sex utan samtycke och så går denna tragiska ursäkt till morsa och utnyttjar en ung, redlös kille. Hennes sms är fanimej värre än vad man läser på dumpen. Hon skulle inte få vara i närheten av vanliga människor. Hoppas straffet blir ordentligt.
Citera
2024-12-24, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Hur vet du att han var medvetslös? Enligt kvinnan så var han vaken hela tiden. Det var först när de hade haft sex en stund som han somnade. Då sa kvinnan, ”det är bättre att du sover”, pussade honom på kinden och gick hem.

Ett troligt scenario som inte är alltför ovanligt.

God Jul :-)
Förövarens version av händelsen väger inte särskilt tungt som du kanske förstår. När det gäller våldtäkt så vill man också i första hand gå på offrets version. Tror knappast att en kåtan kvinna nöjer sig med att bli avvisad genom att en man somnar ifrån sexet. Alla har ju redan förklarat att han var fullkomligt väck, både innan och efter festen. Är det då läge att dra av någon kalsongerna och pussa godnatt? I don't think so. Jävla äckel som tror att en mans könsorgan är en dildo man kan använda sig av hur som helst. Hur ser hennes renlighet ut? Hade hon någon infektion i underlivet? Framfall? Könssjukdomar? Jag skulle få panik om jag vaknade upp som den killen gjorde. Och den där skumma gubben som följde med???? Dom var ju tre som åkte hem. Fy faan säger jag. Det förstår vem som helst att detta inte var någon snäll sex. Blir spyfärdig. Äckligt!!!! Det måste till och med de mest perversa flashbackare hålla med om att det är vidrigt.
Citera
2024-12-24, 09:37
Medlem
Brottsoffrets smeknamn är ”helt borta” så det borde inte vara något stadie han inte är bekant med.
Citera
2024-12-24, 10:04
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durablin
Brottsoffrets smeknamn är ”helt borta” så det borde inte vara något stadie han inte är bekant med.
Misstänker det, och nu fattas bara honans rykte på byn!
Citera
2024-12-24, 10:06
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Hur jävla pinsam får man vara?? Mina tankar går även till sonen vars mamma gjort sig känd över hela landet som våldtäktsförövare. Och hon ger sig på killar i sin sons ålder. Precis vad detta land INTE behövde! Vi har fullt upp med att lära män hur fel det är med sex utan samtycke och så går denna tragiska ursäkt till morsa och utnyttjar en ung, redlös kille. Hennes sms är fanimej värre än vad man läser på dumpen. Hon skulle inte få vara i närheten av vanliga människor. Hoppas straffet blir ordentligt.

Han var 34 år...
Citera
2024-12-24, 11:11
Avslutad
Efter ha skummat igenom FUPen så tycker jag det verkar ut som att killen ville ha sex (förutsatt att det kvinnan sagt är sant). Han var antagligen kåt just där och då, och p.g.a. den höga berusningsgraden saknades de spärrar som annars hade hindrat honom från att ligga med just henne. Som ni vet brukar tjejer se bättre ut än de är om man är rejält full. Dagen efter kommer ångesten när han inser vem han legat med. Han kan omöjligt tro att han självmant haft sex med denna person, så det måste handla om att hon utnyttjat honom tänker han. Att han var sprängkåt 10 timmar tidigare, den minnesbilden har alkoholen raderat ut. Så han ringer morsan sin, och morsan vet minsann vem denna kvinna är och säger till sonen att det är klart hon utnyttjat honom.

End of story.
Citera
2024-12-24, 11:37
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Efter ha skummat igenom FUPen så tycker jag det verkar ut som att killen ville ha sex (förutsatt att det kvinnan sagt är sant). Han var antagligen kåt just där och då, och p.g.a. den höga berusningsgraden saknades de spärrar som annars hade hindrat honom från att ligga med just henne. Som ni vet brukar tjejer se bättre ut än de är om man är rejält full. Dagen efter kommer ångesten när han inser vem han legat med. Han kan omöjligt tro att han självmant haft sex med denna person, så det måste handla om att hon utnyttjat honom tänker han. Att han var sprängkåt 10 timmar tidigare, den minnesbilden har alkoholen raderat ut. Så han ringer morsan sin, och morsan vet minsann vem denna kvinna är och säger till sonen att det är klart hon utnyttjat honom.

End of story.

japp, ungefär så jag tolkar situationen också.
Citera
2024-12-24, 11:37
Medlem
Läst igenom FUPen och syns väl tydligt genom andra vittnen att Linda var ute på jakt den kvällen, troligeb hög på ritalin eller tjack och ville ha kuk. Snubben var inte helt på men lät sig bjudas på drinkar hela kvällen.

Han och vännerna följde ju även med henne efter krogen. Så nja, våldtäkt vetefan. Ett dåligt val? Ja.
Citera
2024-12-24, 11:40
Medlem
Helt klart ett dåligt val, möjligen utnyttjad men inte våldtagen. Han verkar inte så ledsen med tanke på hur han formulerar sig i sms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in