2024-12-22, 23:23
Medlem
Iman2014s avatar
Hej!

Jag har 4K Video Downloader + installerat på min dator. Förra veckan laddade jag ner flera videor via appen, videor från Youtube. Men nu går det inte. När jag kopierar en länk från Youtube så kommer det fram ett meddelande om att "nedladdning misslyckats".

Kan någon hjälpa mig? Vill verkligen veta hur man löser detta då appen är väldigt användbar, man kan ladda ner 10 videor per dag och när det gick att ladda ner så var det okomplicerat.
Citera
2024-12-23, 00:36
Medlem
kalkryggars avatar
Du får börja med att berätta vad det är för program du använder.
Citera
2024-12-23, 02:42
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Skulle killgissa på 4K Video Downloader+. 😂
Citera
2024-12-23, 02:53
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

4K Video Downloader +

Laddade även ner 4K Video Downloader, samma problem där.

Här är deras hemsida där jag laddade ner

https://www.4kdownload.com/downloads/34
Citera
2024-12-23, 05:25
Medlem
MagganMedSaabens avatar
Youtube försöker blocka nedladdningsprogram/sidor hela tiden vilket kan ha hänt här
Citera
2024-12-23, 05:30
Medlem
LordOfCheeses avatar
Har tyvärr ingen lösning för just den appen, men jag kan annars starkt rekommendera "Video DownloadHelper". Funkar på de flesta sidor, samt finns för Firefox, Chrome och Edge.

Jag använder Firefox så jag vet inte skillnaderna mellan olika webbläsare, men på Firefox så kan man ladda ner obegränsat med gratisversionen. Se till att starta en video (med den upplösning du vill ha) så kan pluginen börja ladda ner den utan problem.
Citera
2024-12-23, 08:13
Medlem
BrumunDs avatar
Inga problem här med programmet. Har iofs betalversionen. Programmet uppdateras ganska ofta har jag märkt. Min version är nu 1.10.3.0161. Blev uppdaterad för någon dag sedan. Mycket av fixen rör just YouTube.
Senast redigerad av BrumunD 2024-12-23 kl. 08:25.
Citera
2024-12-23, 09:06
Medlem
kalkryggars avatar
Men funkar inte gratisprogrammet: yt-dlp

Folk brukar väl hävda att det är det bästa? Samtidigt så skulle jag inte våga installera de programmen som ni använder. Kanske på en virtuell maskin då.

https://github.com/yt-dlp/yt-dlp
Citera
2024-12-23, 13:45
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Har tyvärr ingen lösning för just den appen, men jag kan annars starkt rekommendera "Video DownloadHelper". Funkar på de flesta sidor, samt finns för Firefox, Chrome och Edge.

Jag använder Firefox så jag vet inte skillnaderna mellan olika webbläsare, men på Firefox så kan man ladda ner obegränsat med gratisversionen. Se till att starta en video (med den upplösning du vill ha) så kan pluginen börja ladda ner den utan problem.

Okej, har nu laddat ner Video DownloadHelper som ett tillägg på Chrome.

Kan du förklara vad man ska göra nu? Jag tittar på en video på Youtube.
Citera
2024-12-23, 14:10
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Laddade ner Video DownloadHelper och det stod att det inte fungerar i Google Chrome utan endast i Firefox.

Laddade sedan ner Firefox och laddade ner Video DownloadHelper som tillägg. Nu försöker jag ladda ner en video från Youtube via Video DownloadHelper men det laddas inte. Det stor 0 % hela tiden. Det visar med en symbol att det laddar men att det står 0 % hela tiden och det ändras inte. Så det finns något fel.
Citera
2024-12-23, 14:33
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Laddade ner Video DownloadHelper och det stod att det inte fungerar i Google Chrome utan endast i Firefox.

Laddade sedan ner Firefox och laddade ner Video DownloadHelper som tillägg. Nu försöker jag ladda ner en video från Youtube via Video DownloadHelper men det laddas inte. Det stor 0 % hela tiden. Det visar med en symbol att det laddar men att det står 0 % hela tiden och det ändras inte. Så det finns något fel.

Väldigt skumt. Jag har ingen aning om vad felet är för jag kan ladda ner utan problem. Jag tar valfri video, ser till att klicka "play" så pluginen kan hitta videon, sen klickar jag på download och den börjar ladda ner videon dit jag väljer att den ska laddas ner.
Citera
2024-12-23, 14:47
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Väldigt skumt. Jag har ingen aning om vad felet är för jag kan ladda ner utan problem. Jag tar valfri video, ser till att klicka "play" så pluginen kan hitta videon, sen klickar jag på download och den börjar ladda ner videon dit jag väljer att den ska laddas ner.

Samma hos mig.

Jag går in på Youtube. Jag klickar på en video. Jag börjar spela videon. Uppe till höger har jag tilläggen och där jag har Video DownloadHelper. Jag klickar där och då kommer videon fram i 1080p som jag tittade på och det står "Download". Jag klickar på Download och det börjar laddas men det står 0 % hela tiden och det laddas inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in