2024-12-22, 01:50
Medlem
Ålder och kön på ungen?
Citera
2024-12-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja, men de här som har sin bas i Malmö kunde väl stigit ur skuggorna och presenterat sig.
Det här kan ju lika gärna vara lögnaktig propaganda och irrläror.
I en demokrati visar man ansiktet.
Och redovisar sina källor öppet.
Att läsa detta är ju som att lyssna på en viskande röst på nätet.
Farliga grejor. Ett ,tu tre har man blivit radikaliserad.

Förstår inte varför de vill vara anonyma?
Varför vill inte de lärda framträda med namn och titel?
Och böcker med boktitel och författare?
Så att man kan kontrollera trovärdigheten.

Är de Salafister?

EDIT: För övrigt håller jag med dig. Att det är de som utövar religionen som vet bäst så klart.
Men man vill ju veta vem personen är. Så man inte lyssnar på en bedragare.

Gällande darulhadith mannen bakom sida kallas för Abu musa. Om du menar de stora lärda i saudi som är vid liv finns flera böcker om dem. De lär ut islam i moskeer och universitet i saudi. Alla känner till dem vad de heter ansikten på dem osv vem det har studerat under vem denne är osv. Det går tillbaka i kedjor.
Citera
2024-12-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Europa kryllar av sådana här tickande bomber, som oavsett sitt hemlands religion, hatar det värdland som tagit emot dem.
Många av dem är nog bortskämda helt enkelt
Citera
2024-12-22, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Trams. Även du vet att hans historia inte går ihop. Varför ska invandraren angripa kristna tyskar på en Julmarknad om han är anti-islamist?
.

Du föll i fällan direkt. Han angrep inte KRISTNA rakt av, han angrep TYSKAR. Han förklarade det själv att han klandrade TYSKARNA. Det behöver inte ha något alls med kristendomen att göra bara för att det är en julmarknad.

Bevisen visar på att han var
1. Anti-islam
2. Pro-Israel
3. AfD-anhängare

Allt fanns på hans twitter historiskt.

Det enda du länkat är någon annan ex-muslim som påstår en helt annan bild med tomma ord. Inget bevis alls.
Man kan förenkla hela hans inlägg med att han inte vill äga honom som ex-muslim själv.

Saudi varnande t.o.m Tyskland om honom upprepade gånger och ville att han skulle utelämnas. Tyskland gjorde inte ett skit.
Citera
2024-12-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Men den åsikten bör du hylla GM, eftersom han var en extrem anti-islamism och kämpade starkt emot islam i Europa. Och så hyllade han partiet AFD.
Du menar att han låtsades göra det. Hade det varit sant hade han väl kört ner folk utanför moskén på fredag eftermiddag?
Citera
2024-12-22, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Ha, ha! 🤣🤣🤣
Knappast. Du är en likadan lögnare din galning. Planerat några terrorattentat det senaste? Säpo och alla möjliga bör kolla upp sådana som du.

Vad bra då att jag redan har ett klassat jobb och att SÄPO redan har koll på mig.

Swing and a miss buddy. Fortsätt förneka källorna. Stackars lilla gubben fick inte sin islamist.
Citera
2024-12-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Han låtsades väl vara ateist 2016 för att få stanna i Tyskland. Inte en minut tror jag på att han är islamkritiker, eller att han högaktar Tyskland.

Varför varnade Saudi om honom ett flertal gånger och begärde att han skulle utlämnas men Tyskland vägrade?

Det verkar enbart som om att du inte vill se sanningen i vitögat för vad som faktiskt har hänt. Historiken talar för sig själv.
Citera
2024-12-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Men den åsikten bör du hylla GM, eftersom han var en extrem anti-islamism och kämpade starkt emot islam i Europa. Och så hyllade han partiet AFD.
Jag tror många ger blanka fan i vilken slags islam han är ,islam eller anti-islam
Hans kamp slutade ändå på samma sätt med mord på helt oskyldiga
Senast redigerad av mangne 2024-12-22 kl. 02:10.
Citera
2024-12-22, 02:08
Bannlyst
orkar ej läsa tråden, men säg till om domslutet visar annat än av islamiskt påverkan, isf ska jag äta leverpastej utan pesto
Citera
2024-12-22, 02:09
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
man kan inte ha ett civiliserat samhälle med folk som tycker man skall mörda slumpmässiga människor för att man inte får föra in ännu fler asylmigranter.

/Det sunda förnuftet har talat

Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Är det endast kristna som kan gå på julmarknader?

De som inte firar jul är nog i väldigt liten grad intresserade av att gå ditt och köpa en halmkrans.

Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Kanhända är det inte enbart islam, utan själva kulturen där som främjar ett brutalt och våldsbejakande tankesätt.

Eller kusingifte rent generellt, som hämmar hjärntillväxten?

Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Återigen har västerlänningar blivit slaktade av en importerad apa!
Hur länge kommer folk tolerera att bli mördade utan att politikerna gör något?

Tills typ alla vita är döda förmodligen. Vi får ju inte ens yttra vad vi tycker, om vi tycker fel i sådana här frågor.
Citera
2024-12-22, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Varför varnade Saudi om honom ett flertal gånger och begärde att han skulle utlämnas men Tyskland vägrade?

Det verkar enbart som om att du inte vill se sanningen i vitögat för vad som faktiskt har hänt. Historiken talar för sig själv.
Tyskland har väl inget utlämningsavtal med SA. Den enda helt obestridliga sanningen är att han mördade tyskar. DET har hänt.

Dags för araberna att åka hem. Annat MENA-folk också.
Citera
2024-12-22, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Gällande darulhadith mannen bakom sida kallas för Abu musa. Om du menar de stora lärda i saudi som är vid liv finns flera böcker om dem. De lär ut islam i moskeer och universitet i saudi. Alla känner till dem vad de heter ansikten på dem osv vem det har studerat under vem denne är osv. Det går tillbaka i kedjor.
Ja, men jag är ju inte muslim. Då är det viktigt för mig att veta vilka personer som står bakom och vad de lärde heter. Det du berättar nu säger mig inget alls. Jag är ju inte insatt alls i detta. Är det imamer från Saudarabien?

Är det Wahhabism? Vad är Abu Musas fullständiga namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in