2024-12-21, 09:16
Avslutad
Uffe börjar jultalet med Ukraina vid öppna spisen och julgranen.
Citera
2024-12-21, 11:54
Medlem
stängde av efter 7 min orkar inte med honoml
Citera
2024-12-21, 14:11
Medlem
Svenskodlats avatar
Äntligen ett tal av en tomte.
Citera
2024-12-21, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
stängde av efter 7 min orkar inte med honoml

Du kämpade länge, stängde av efter Ukraina.
Annars ett dystert Jultal av en Statsminister.
Citera
2024-12-21, 14:49
Medlem
Galejans avatar
Som jag misstänkte. Stjärtgossens huvudsakliga intresse ligger i Ukraina och Israel. En av Sveriges sämsta statsministrar ever och då är både Palme och Reinfeldt medräknade.
Citera
2024-12-21, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Du kämpade länge, stängde av efter Ukraina.
Annars ett dystert Jultal av en Statsminister.
Han pratar alltid med skallen på snedden och ska vara nån jävla landsfader tror han och pratar alltid till folket som om vi vore dumma i huvet.
Citera
2024-12-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Kommer ihåg när han höll tal för Frankrikes president Emmanuel Macron, Gud vad dåligt det var. Har fortfarande PTSD från det. Så pga detta vet jag knappt om jag vågar kolla på det här
ja fy fan , trodde han skämtade först.
Citera
2024-12-21, 16:54
Bannlyst
När det gäller barnafödandet. Kicka ut invandrarna från Sverige, så att vi kan föda våra diamenter i total trygghet. Vi vill att våra barn ska växa upp i ett Etniskt Svenskt Sverige med total trygghet

Respektera modern som en konservativ hjälte som stannar hemma och tar hand om barnen. Bidragen skall gå endast till etniska Svenska mammor.

Sluta med karriärister som tjänar mammon och inte svenska folket. God Jul Ulf. Men jag glömmer inte att du var nyliberal som stod vid katastrofen och rasbastardens Reinfeldt sida.

Sen tycker jag Ulf ska skaffa ungar själv, och inte importera kinser. Vad är det för fel med honom. Är han impotent?

Ta bort preventilmedel och förbjud abort, bara då skulle vi skaffa hundra gånger mer ungar. Moderaterna är inte konservativa för fem öre.

Svensk folkförnuft är det rätta som jag just skrev.

God Jul Ulf. Hoppas din potens blir bättre efter att du lämnat din kompis Reinfeldt psykopaten och parasiten, som numera biter sig fast i fotbollen.
Senast redigerad av vackrahav100 2024-12-21 kl. 16:57.
Citera
2024-12-21, 18:41
Moderator
Strix m/94s avatar
Rubriken försiktigt förbättrad.

Strix/Mod
Citera
2024-12-21, 19:44
Medlem
Alltså Uffe låter ju som att han talar till en skock barn och inte till landets vuxna befolkning.
Citera
2024-12-21, 22:45
Avslutad
Sjukt, lägsta barnafödandet sedan 1749 när mätningarna drog igång snacka om kollaps.
Ja han pratar till oss som om vi vore små barn, men jag har varit på arbetsplatser där SFI är inbakat i arbetsuppgifterna och samma ton gäller där för att försöka göra sig förstådd med dessa invandrare.
Han försöker väl nå ut till hela nya Sverige.
Citera
2024-12-21, 22:53
Medlem
Ganonitos avatar
Blablabla "Ukraina", blablabla "Ryssland", blablablabla "Syrien", blablablabla "Israel", blablabla "Palestina", blablablablabla "Mellanöstern", blablablabla.

Ungefär så kan man sammanfatta talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in