Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
Trevligt att du är lättroad och blir glad av mitt inlägg, men jag försökte faktiskt inte skämta.
Om SVT bara är WOKE och PK och HBTQ+ (och allt vad det heter) så hade ju Henke inte haft några svårigheter alls att hitta ett genuint klipp att kritisera. Så varför fulciterar han ett klipp och sprider LÖGNER och LJUG???
Om Henke har en massa klipp där han äger SVT med ärliga och sanningsenliga argument, då borde du inte ha några problem att länka till ett av dem, välj bara ett av dina fem favoriter!
Du är en LATOXE eftersom du förväntar mig att hitta på dina argument åt dig! Om du vill visa på Henkes visdom så får du faktiskt jobba lite och leta upp ett klipp och länka det här! Jag tänker inte slösa min värdefulla tid åt att lyssna på Henkes självgoda svammel i flera timmar! (Jag har faktiskt hittat en hel massa ny lesbiansk kiss-porr som jag måste kolla igenom! Så stör mig inte i denna viktiga syssla!

).
Det är inte så svårt att förstå.
Det är en lång video han producerat.
Den handlar mycket om svt och vad dom tycker och tänker om trump.
Reportern i klippet summerar den bilden på ett väldigt enkelt sätt. Alla slagord är med.
+att hon själv hyser dessa åsikter. Det kan man se om man tittar på vad hon har skrivit tidigare.
Att fokusera och granska ett klipp hade varit ok om allt handlade om just det.
Men det handlar ju om ett helhetsperspektiv av svt.
Och då hämtar nan klipp lite här och där för att visa att rent generellt så är detta vad svt tycker
Och man har då bevis på att dom inte är neutrala