2024-12-21, 18:18
Avslutad
En avhoppad sagoboksfanatiker alltså…

Islam är hälsosamt
Citera
2024-12-21, 18:22
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Är det något som vet om dessa var kristna?.
Sverige är då nästan helt avkristnat. Och
Jag gissar Tyskland är ungefär detsamma.
Men kanske många tror att västvärlden är
så kristet, och mördaren gjorde detsamma
Det var en Julmarknad för helvete. Har du någon större högtid för kristendomen? De som är där är rimligen de som firar jul.
Citera
2024-12-21, 18:24
Medlem
Återigen har västerlänningar blivit slaktade av en importerad apa!
Hur länge kommer folk tolerera att bli mördade utan att politikerna gör något?
Citera
2024-12-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Men vad har då högerextremism med hudfärgen vit att göra menar du?
Det finns både svarta högerextremister, asiatiska högerextremister och, hör och häpna, arabiska högerextremister.
Så än en gång, du verkar inte veta vad högerextremism är. Alls.
Okej, det vet väl alla. Poängen jag också argumenterade för dvs att ha ihjäl människor med vänster åsikter som kan ha vart hans motiv. Det är ju högerextremism om något. Hör och häpna högerextremism yttrar sig ofta så här.
Citera
2024-12-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Logik?

På julmarknaden i Berlin för ett antal år sedan mördades tyskar av en arab i bil för att de var tyskar och antimuslimska.

På julmarknaden i Magdeburg i går mördades tyskar av en Arab i bil för att de var tyskar och promuslimska.
Det finns ingen logik i extremism. Och det finns extremister av alla religioner och politiska partier.
Av alla folkslag och etniciteter. Vit makt, black power, girl power, proud boys osv
Extremism är gemensamma nämnaren. Människor som låter sig radikaliseras av idéer om än det ena eller det andra.
Och inte klarar av att tänka självständigt. Eller blir hjärntvättade. I pressade utsatta situationer kan nog vem som helst bli hjärntvättad.
Kan jag tänka mig iallafall. På 60,70-talet när Sverige var ett välmående samhälle fanns ingen extremism vad jag kan minnas.
Vi hade invandring då med. Så jag tror att det är ett utslag av samhällen som inte fungerar så bra.
Citera
2024-12-21, 18:36
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Återigen har västerlänningar blivit slaktade av en importerad apa!
Hur länge kommer folk tolerera att bli mördade utan att politikerna gör något?

Vilka politiker?

De tror ju på allt om den "fredliga religionen"!

https://omni.se/grupp-for-exmuslimer-han-terroriserade-oss-i-aratal/a/RzlwG2

https://www.flashback.org/sp90463402

Man ska nog inte lita på en enda av dom här råttorna av hälsoskäl anser jag.
Ja det handlar om VI eller DOM nu!
Har ni problem med det? Då kan ni bara högaktningsfullt dra åt h-te till er egen grav såsom ni vil ha det verkar det som!
Senast redigerad av Erik Öst 2024-12-21 kl. 18:59.
Citera
2024-12-21, 18:38
Medlem
Lumbagos avatar
Nu efter kl 18 kommer det vara en demonstration i Magdeburg.
Olika grupper på högerkanten protesterar mot terror och den rådande politiken.

Flera Youtubers sänder live.
Exempelvis Utopia TV Deutschland
och
Weichreite

Lite senare skall vänstern dra igång en motdemonstration. Kl 19 ?
Citera
2024-12-21, 18:41
Medlem
MyJustices avatar
Ser ut som att vi får ett nytt epitet för terrodåd mot europa .
För att strama åt och minska invandringen ska vi nu ha terrodåd
Hur sjukt kan det få bli ?
Citera
Medlem
Så nu försöker ljugmedia skademinimera genom att låtsas tro på GM's skriverier på sociala medier.

Så antag att han som gick in i en moské i Nya Zeeland och mejade ner ett stort antal muslimer för några år sedan, hade skrivit på sin facebooksida att han hatade vita kristna och röstade på typ miljöpartiet. Hade då SVT m fl sagt att det finns motstridiga uppgifter och att det dådet skulle kunna vara ett muslimskt terrordåd.

Nej - naturligtvis inte. SVT m fl hade avfärdat facebookuppgifterna som uppenbara lögner och försök till vilseledning. Nu däremot kan vi läsa på SVT att "det finns motstridiga uppgifter" och man låtsas ta GM's skriverier på sociala medier på allvar så man kan få det att låta som att detta kan vara ett högerextremt terrordåd.

Ljugmedias vidrighet slår nya rekord!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det finns ingen logik i extremism. Och det finns extremister av alla religioner och politiska partier.
Av alla folkslag och etniciteter. Vit makt, black power, girl power, proud boys osv
Extremism är gemensamma nämnaren. Människor som låter sig radikaliseras av idéer om än det ena eller det andra.
Och inte klarar av att tänka självständigt. Eller blir hjärntvättade. I pressade utsatta situationer kan nog vem som helst bli hjärntvättad.
Kan jag tänka mig iallafall. På 60,70-talet när Sverige var ett välmående samhälle fanns ingen extremism vad jag kan minnas.
Vi hade invandring då med. Så jag tror att det är ett utslag av samhällen som inte fungerar så bra.
Fanns det ingen extremism i Sverige på 60-70-talen? Det fanns en hel drös bindgalna vänstersekter. Men de hade inte ihjäl folk, det får man ge dem.
Citera
2024-12-21, 18:44
Medlem
Rainmans avatar
Ingen riktig jul för än en skäggig neandertalare till muslim ska köra ihjäl folk i juletider. Dags att börja skicka tillbaka samtliga av dessa bönrullare dit dom hör hemma: öknen
Citera
2024-12-21, 18:44
Medlem
Tror inte en sekund på att läkaren var antimuslimskt. Detta ska bara förvilla och skapa än mer kaos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in