Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino
Jönsson har mycket bra att komma med och påverkar opinionen så mycket att Magdalena Andersson blev så rädd och stressad att hon gav sig på honom i media. Liksom de flesta som producerar mycket material för sociala medier så gör personer ibland fel. Där skiljer sig inte Jönsson från Strandhäll, Bali eller andra opinionsbildare. Det är mer intressant att bedöma någon utifrån hela deras kommunikation än att slå fast ett par fel.
Nej, sanningen är den att en enskild händelse som när Jönsson blir påkommen med bedrägligt klippande, kan göra så att hela förtroendet försvinner. Från att ha lyssnat på honom varje lördag nu i ett par månader, så kommer jag inte ta något han säger på allvar längre. Han har uppenbarligen andra avsikter än att få fram sanningen, han vill bara ha uppmärksamhet. Han är en uppmärksamhetshora som tar betalt med swish.
Jag har aldrig swishat en krona till honom trots att jag har lyssnat mycket på honom. Han gör inget som är värt att betala för, mer än vad han får av youtube. Om man swishar honom så är man duktigt efterbliven. Han behöver inga pengar, han är förmögen.