2024-12-21, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Du trollar antagligen.

ALLA inser vilken lögnare Jönsson är.

OM du verkligen tror att Jönsson är seriös är du en pajas.

Seså, nu får du trolla nån annan.

Alla kommunister ja men alla andra inser att SVT är en djupt vänstervriden propagandamaskin som borde läggas ned omgående.
Citera
2024-12-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
SVT borde läggas ned omgående, 10 miljarder kr i tvångsindrivna skattemedel ska inte användas till politisk propaganda.
Absolut. Och jag hoppas även att detta är slutet för Jönsson. Vi behöver bättre representanter än honom.
Citera
2024-12-21, 12:14
Medlem
Citat:
Alla kommunister ja men alla andra inser att SVT är en djupt vänstervriden propagandamaskin som borde läggas ned omgående.
Som du ser håller även de som är kritiska mot SVT, med mig om att Jönsson ljuger, i tråden.

Det är ingen idé att du citerar mig igen eftersom jag inte diskuterar med kompletta idioter.
Citera
2024-12-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Absolut. Och jag hoppas även att detta är slutet för Jönsson. Vi behöver bättre representanter än honom.
Ja. Naturligtvis. Jag har aldrig fattat storheten med pajasen Jönsson.
Citera
2024-12-21, 12:15
Medlem
Citat:

Det var förstås SVT's förhoppning också eftersom de inte klarar av Henriks kritik mot dem.
Just att de försökte sig på detta befäster Henriks kritik, de är en propagandamaskin för vänstern som försöker döda alla yttranden som går emot deras agenda.
Citera
2024-12-21, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Du förstår dig inte på vari sig kapitalism eller konservativa värderingar. Är du en av hans beundrare? Han gjorde bort sig å det grövsta och är en intellektuell dvärg uppenbarligen.
Det tror jag nog! Men du är en person som vill se en orimligt stor stat. Detta är inte ekvivalent med rimlig frihet. Därför är många sverigedemokrater dumma i huvudet, även fast jag är konservativ och hatar islam själv.
Citera
2024-12-21, 13:00
Avslutad
Varför fick ni min kommentar borttagen medan GustafBradson kontinuerligt får förolämpa andra kommenterare på denna tråd? Yttrandefrihet tror ni inte alls på! Då omformulerar jag mig men inte på samma låga nivå som GustafBradson...:

Har ni sett senaste Agenda-avsnittet där Ebba Busch medverkar? Det programmet var otroligt vinklat och far med ohyggligt många osanningar. Det finns INGEN teknologi. ENDA lösningen är kärnkraft. Sossarna gjorde AVKALL på sin politik för att TILLFREDSSTÄLLA MP för MAKTENS skull. SÅ ENKELT är det! Var är alla röster som KLAGAR på detta?!
Senast redigerad av freethinker2024 2024-12-21 kl. 13:02.
Citera
2024-12-21, 13:13
Medlem
Snarkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Som du ser håller även de som är kritiska mot SVT, med mig om att Jönsson ljuger, i tråden.

Det är ingen idé att du citerar mig igen eftersom jag inte diskuterar med kompletta idioter.
Här är artikeln av Erika Bergström som "inte finns":
https://www.journalisten.se/kronikor/medier-forstarker-trumps-budskap/

"Eller för att jag till skillnad från nästan alla som tycker till *om Trump i ett års tid har umgåtts med hans anhängare, rapporterat från hans valmöten, försökt analysera hans politiska retorik. Trump talar och twittrar på en elvaårings språkliga nivå (vetenskapligt bevisat). Han är rasist, sexist, allt detta vet vi. Men han är inte galen som en journalistkollega just utropade på Facebook."

"Han urholkar demokratins värdighet. Vi måste inte delta i det. Om vi hela tiden reagerar och förfasar oss så ägnar vi därmed väldigt mycket energi åt honom. Vi förstärker därmed hans budskap.*"
Citera
2024-12-21, 14:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
SVT borde läggas ned omgående, 10 miljarder kr i tvångsindrivna skattemedel ska inte användas till politisk propaganda.
Det finns ju ett alternativ tror jag, och det är att HJ ska sluta ljuga och desinformera?
Men såklart det är där hela problemet med SVT/SR är för er och att de opartiskt granskar politiken och att det finns en del av politiken som inte tål granskning.
Som vi fick lära oss på ett sätt till och när det blev fakta med SD trollfabriker, med anonyma trollkonton och att de har en politik de inte vågar berätta om.

Dock är politik en sjukt liten sak i SVT/SR, så påstå 10miljarder går till politisk propaganda är ju en direkt lögn och ingen liten heller, utan en gigantiskt och lättidentifierad lögn i en nivå av HJ dåliga lögner och desinformationer.

Men gôtt se han avklädd i sina lögner och desinformationer, och det verkar en del ledsna över.
Men varför man ska vara ledsen över att man avslöjar någon som en sketen lögnare och desinformationist, det är helt omöjligt att förstå.
För det skulle betyda att dessa bygger sina liv på lögner och desinformation, men ingen kan väl vara så korkad väl och tycka lögner och desinformation är bra, eller?
Citera
2024-12-21, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Putin och Magda i samarbete? Wow. Du är något på spåret
Noll humor eller ironi. Du tillhör Z generationen, så jag kan tyvärr inte respektera dej. 🙂
Citera
2024-12-21, 14:12
Medlem
Citat:
Det är en väldigt big deal. Han drar sig inte för att lura sin publik. Jag har uppskattat hans inlägg och har hållt med honom i mycket, men har aldrig gillat honom riktigt. Det är något som är lurt med honom. Han är ute på en stor egotripp. Han vill bara bli känd. Men det är nog kört nu.
Dumfan! Saklighet är inte din grej märker jag.
Greiger är din poet, sluta ljuga.
Citera
2024-12-21, 14:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Noll humor eller ironi. Du tillhör Z generationen, så jag kan tyvärr inte respektera dej. 🙂
Jaha, du var ironisk på Flashback där dylika kommentarer är legio. Sjukt att jag inte plockade upp ironin. Ironi i skriven form är ju annars så enkelt att förstå, tycker vi som inte är generation z.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in