2024-12-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det chrippa har utsatt Jocke och familjen för gör att Jocke och många andra vill att han ska åka fast, det kanske inte var bra att gå ut med det vad vet jag, men det finns saker du inte vet.

Dessutom ska det hotas från användare här inne, man skriver både de ena och det andra till Jocke såklart det blir mycket.
Kanske dags att lägga upp konversationer på hur folk beter sig.

Tack för ett bra svar.

Är det så hetsigt mot han så kanske han agerade av rädsla och inte tänkte sig för. Men är kanske lite för stolt för att erkänna det på Instagram och be folk sluta ringa polisen om massa onödiga tipps.

Är säkert ganska så grova hot han får antar jag? För Jocke lär ju vara van vid standard hat i DM och på övriga plattformar efter så många år i branschen.
Citera
2024-12-20, 21:26
Medlem
Tydligen kunde han inte komma dit på grund av både ormbett i december och att han skadat foten. Vilket var det?
Citera
2024-12-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tack för ett bra svar.

Är det så hetsigt mot han så kanske han agerade av rädsla och inte tänkte sig för. Men är kanske lite för stolt för att erkänna det på Instagram och be folk sluta ringa polisen om massa onödiga tipps.

Är säkert ganska så grova hot han får antar jag? För Jocke lär ju vara van vid standard hat i DM och på övriga plattformar efter så många år i branschen.

Det är sjuka saker han får, men tiden kommer då det blir offentligt, då kanske folk börjar förstå.
Det finns dom som inte borde gnälla så mycket om att det startas drev.
Citera
2024-12-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tydligen kunde han inte komma dit på grund av både ormbett i december och att han skadat foten. Vilket var det?

Antar att du fattar att han skojar om det där, han himlar med ögonen när han säger att han ramlade i badkaret på streamen igår. Måste vara väldigt svårt att vara yrkeskriminell och leva på sociala medier, normalt sett jobbar man lite mer i det dolda antar jag.

Var även kul när folk frågade som mest om varför Linnea ringde Jocke mitt i natten. Då blev svaret för att sälja jultidningar.

Så det finns enligt mig en del humor kvar i denne Chrippa som man kan skatta åt ibland.
Citera
2024-12-20, 21:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men du fattar ju ingenting, tänk lite längre om det går.
Förklara gärna varför man behöver polisskydd emot en person som är i ett annat land, en person som kommer bli häktad såfort han kommer hem till Sverige?
Citera
2024-12-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hon kör något psykologiskt spel där hon ska verka "reko" och oskyldig. Snarare hejar hon på och är drivande bakom kulisserna. Och hon har öppnat upp mer på slutet vad hon egentligen är. Uppkäftig snorunge!

Fantastisk människa verkligen, det finns inte en tanke på barnet från någon av dom, man tänker enbart på sig själv.
Citera
2024-12-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Förklara gärna varför man behöver polisskydd emot en person som är i ett annat land, en person som kommer bli häktad såfort han kommer hem till Sverige?

Det är inte för chrippa han vill ha poliskydd. Utan andra som hotar honom.

Edit. Gissar jag iaf. Brutala dms
Citera
2024-12-20, 21:34
Medlem
Citat:
Det är sjuka saker han får, men tiden kommer då det blir offentligt, då kanske folk börjar förstå.
Det finns dom som inte borde gnälla så mycket om att det startas drev.

Så kan det vara när det bara var en fejd.

Men nu när polisen och åklagare med mera lägger stora pengar och resurser på att hitta han och utreda han gäller det att vara lite lugn och sansad i sitt agerande.

Kan dock ha en viss förståelse om polisen ringde till J och sa att dom inte kan hitta C, att han får lite panik och outar detta på Instagram. Men det gäller att tänka ett steg längre nu när ett även ett äkta drev av våra skattepengar körs mot han.
Citera
2024-12-20, 21:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Det är inte för chrippa han vill ha poliskydd. Utan andra som hotar honom.

Edit. Gissar jag iaf. Brutala dms
Jag förstår att folk säkert skickar endel sjuka DM. Finns tyvärr många galningar där ute.
Men om det är på nivån att Jocke vill ha polisskydd, då måste det vara extrema grejer.
Har det hänt något som triggat galningen att skriva hit till Jocke?
Citera
2024-12-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag förstår att folk säkert skickar endel sjuka DM. Finns tyvärr många galningar där ute.
Men om det är på nivån att Jocke vill ha polisskydd, då måste det vara extrema grejer.
Har det hänt något som triggat galningen att skriva hit till Jocke?

Troligen är det beskyddare av chrippa som gör det. Finns men ändå märkligt. Han gjorde aldrig det med Olof och han tobbe?

Troligen Finns det intr ens ett poliskydd.
Citera
2024-12-20, 21:47
Medlem
Citat:
Så kan det vara när det bara var en fejd.

Men nu när polisen och åklagare med mera lägger stora pengar och resurser på att hitta han och utreda han gäller det att vara lite lugn och sansad i sitt agerande.

Kan dock ha en viss förståelse om polisen ringde till J och sa att dom inte kan hitta C, att han får lite panik och outar detta på Instagram. Men det gäller att tänka ett steg längre nu när ett även ett äkta drev av våra skattepengar körs mot han.

Så kan det vara ja, men jag tror att det är ganska jobbigt och blir utsatta för de dom har blivit, att få beviljat polisbeskydd får man inte utan anledning, dessutom så behöver det inte vara just chrippa som gör något.

Men det finns ju några användare som gillar att skriva till Jocke och hota med saker och det lär ju också bli en belastning, men det kommer också komma ut, det får vara nog nu.
Jag har själv sett vad som skrivs och jag har printar men väljer att inte lägga ut det men det kommer säkerligen komma ut.
Citera
2024-12-20, 21:49
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Antar att du fattar att han skojar om det där, han himlar med ögonen när han säger att han ramlade i badkaret på streamen igår. Måste vara väldigt svårt att vara yrkeskriminell och leva på sociala medier, normalt sett jobbar man lite mer i det dolda antar jag.

Var även kul när folk frågade som mest om varför Linnea ringde Jocke mitt i natten. Då blev svaret för att sälja jultidningar.

Så det finns enligt mig en del humor kvar i denne Chrippa som man kan skatta åt ibland.

Haha du är lite smårolig du med emellanåt 😂✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in