2024-12-20, 20:03
Medlem
Chrippa säger att anjo aldrig har vågat komma hem till honom.

Sist så slängde han ju ut Anjo när han var hem till honom.

Väldigt omoget att enbart attackera hans fysik, i min värld när man går på sånt så har man automatiskt förlorat och har inga bra argument.
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-12-20 kl. 20:11.
Citera
2024-12-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De kan vara jäkligt ointresserade men måste ändå anmäla i vissa situationer.
så din poäng?

Det var därför dom tog hand om flickan och spelade fotboll med henne och lekte samt tröstade, du är ju bra dum alltså.
Citera
2024-12-20, 20:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
När soc börjar placera ut barn då har det gått långt och då har de kött på benen. Låt proffsen och utbildad personal sköta det, att du killgissar hjälper dig liksom inte..
Det rådet borde du rikta till Jocke istället.
Citera
2024-12-20, 20:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Men här handlar de om mer också med lilla C. Annars hade de inte ansökt om lvu
De ansöker om LVU p g a samarbetsproblem enligt vad som framkommit i olika utlagda samtal och meddelanden från Soc.
Citera
2024-12-20, 20:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Du är lika bra som C att flytta fokus. Du och några andra försvarar C och flyttar fokus från kärnfrågorna i tråden. Jag vill få svar på varför och jag ser inga vettiga svar från dig hittils.

Vad har du för belägg för dina påståenden om Jocke? Förutom Cs videos där han gapar om vem som styr hela ytube osv.
Samtal som Anjo och Jocke lagt ut tidigare bl a.
Jocke insåg nog inte hur det fick honom att framstå eftersom hejarklacken applåderade - sen låg det redan ute.
Citera
2024-12-20, 20:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var därför dom tog hand om flickan och spelade fotboll med henne och lekte samt tröstade, du är ju bra dum alltså.
Du får läsa meningen igen.
Citera
2024-12-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det förstår jag. Chrippa är hotfull nu.

Såklart så har polisen tagit detta på allvar att han behöver polisbeskydd som läget är.
Citera
2024-12-20, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
var har du hört att jocke startat en prisjakt på chrippa,skicka gärna länken till mig.

På Danjals och Jockes Instagram. Vet inte hur man länkar.
Citera
2024-12-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du har trängt dig in i deras hjärna, bra jobbat..

Varför säger Chrippa att " sekten" ligger bakom alla anmälningar, när det finns bevis på papper att även polis gjort anmälningar?

Det är faktiskt riktigt intressant att man skyller på sekten men polisen själva har gjort anmälningar 🤦‍♀️

Hur kan man skylla på en fot när man inte bryr sig att gå på en förhandling som gäller sitt barn, alltså hade varit bättre att vara tyst och inte säga något alls.

sen att Linnea låtsas bry sig om flickan då hade hon väl sett till att chrippa kom till rätten och kämpar för dottern. Jäkla idioter alltså.
Citera
2024-12-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såklart så har polisen tagit detta på allvar att han behöver polisbeskydd som läget är.

Varför lät inte Jocke polisen och och hämta han? Istället för att gå ut på Instagram och berätta att polisen vet att han är på flykt så att Chrippa får reda på det och kan dra?

Kan du tolka det draget ifrån Jocke åt mig? Jag tycker det lutar åt att Jocke skyddar den outlaw på flykt som Chrippa är.
Citera
2024-12-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får läsa meningen igen.

Just ja hur går det med dina journalister? eventet du var på? när kommer artikeln?
Citera
2024-12-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför lät inte Jocke polisen och och hämta han? Istället för att gå ut på Instagram och berätta att polisen vet att han är på flykt så att Chrippa får reda på det och kan dra?

Kan du tolka det draget ifrån Jocke åt mig? Jag tycker det lutar åt att Jocke skyddar den outlaw på flykt som Chrippa är.

Då har du fel, han vill ha hem honom till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in