2024-12-20, 17:55
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Ljudupptagningen är ju väldigt bra, men ger mig kalla kårar att lyssna med headset... Men iallafall.

GM Hinner upp till den vita bilen, precis när han rundar den på höger sida skriker BO "Min bror... Snälla jag ber dig" medans GM siktar mot honom på avstånd, GM börjar då springa emot honom BO skriker då vid 2 tillfällen "Jag ber dig" "Jag ber dig", GM hinner sedan upp till BO som då skriker "Din fucking mamma knullare" innan BO gömmer sitt ansikte och kryper ihop i Fosterställning.

Gangerrapparen Gaboro som ingen svenne hört talas om, skjuten till döds i Norrköping 2024-12-19 hans sista ord var:

Som sagt videon ger mig kalla kårar. Samtidigt så vrider det sig i magen när jag själv så "iskallt" skriver denna text med en touch av humor. Men samtidigt så känner jag ett starkt illamående över hur händelsförlopp i kombination med dialog speglar våran samtid.

Känner att detta berör mig på flera plan, på flera olika sätt.

Oavsett. Vila i Frid.

Tack, ja det är tydligt när man vet att det är det som sägs.
Citera
2024-12-20, 17:57
Medlem
Va ganska nära håll så han blev nog träffad av dom första skotten och sprang av adrenalinet..men skottet när han springer och skytten har framförhållning tyder faktiskt på att han verkar veta vad han gör..själv varit meddlem i skytteklubb och det är väldigt svårt träffa med en hand på 30m,särskilt om målet rör sig.
Citera
2024-12-20, 17:57
Medlem
cleerboy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Nä, det är vanlig svenska, med en vag brytning. Jag ber dig jag ber dig, din mammaknullare, typ.

ah där ser man, tack för översättningen.
Citera
2024-12-20, 17:58
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag har full koll på vad jag själv skriver, men uppenbarligen är du inte läskunnig. Sluta bygga upp argument/inlägg baserade på halmgubbar. Det är ohederligt och tydliga tecken på Napoleonkomplex.

”Macho på nätet”, låt mig gissa, du är en kort kille med dåligt självförtroende, möjligen mycket på gymet, kanske steroider iblandade? Sitt ner, tölp.

OJ här spekulerar vi hejvilt. Testa lång erfarenhet inom rättsväsendet och vet vad som krävs för att få folk dömda. Småbarn som dig tror att man bara kan döma folk för att man tycker si och så. Ni förstår inte hur komplext rättssystemet är. Du kommer aldrig kunna döma någon för att du sett han på bild före eller efter en handling.

Du har rätt att tycka som du vill. Tyvärr är verkligheten annorlunda.
Citera
2024-12-20, 17:59
Avslutad
Kan vi förvänta oss en hämndaktion snart? Händelsen kom lagom till helgen och krismöte är förmodligen inrättat.
Citera
2024-12-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aspen6
Du vet inget om inget din tattare. Många rappare som sjunger om våld innebär inte att dom är kriminella i verkliga livet eller att dom lever lyx precis som dom visar i sina videos. Man ska inte fira någon annanstans död. Du är en keyboard warrior men i verkliga livet är du inget annat än en clown.

Han nolltaxerade så rätt troligt att han var gängkriminell.
Citera
2024-12-20, 18:01
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyhorse666
Va ganska nära håll så han blev nog träffad av dom första skotten och sprang av adrenalinet..men skottet när han springer och skytten har framförhållning tyder faktiskt på att han verkar veta vad han gör..själv varit meddlem i skytteklubb och det är väldigt svårt träffa med en hand på 30m,särskilt om målet rör sig.

Det där var inte 30 meter. Max 10.
Citera
2024-12-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
OJ här spekulerar vi hejvilt. Testa lång erfarenhet inom rättsväsendet och vet vad som krävs för att få folk dömda. Småbarn som dig tror att man bara kan döma folk för att man tycker si och så. Ni förstår inte hur komplext rättssystemet är. Du kommer aldrig kunna döma någon för att du sett han på bild före eller efter en handling.

Du har rätt att tycka som du vill. Tyvärr är verkligheten annorlunda.

Du fortsätter alltså att skriva ett långt inlägg enbart baserat på halmgubbar? Jag har inte påstått någonting av det du säger, även fast du tydligen inbillar dig det. Jag vill inte ha någon utbildning av en förlorare som tror att tidigare domar mot dig själv är att betrakta som ”lång erfarenhet utav rättsväsendet”.

Du kan omöjligt ha en iq över 80.
Citera
2024-12-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftigkille18
Han är bekräftad död nu

Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Man kan verkligen inte säga att han missar de fyra första. Tom dödliga skott gör att offret kan springa en liten stund på rent adrenalin. Skytten väntar stillastående och skjuter sedan ett precisionsskott för att få stopp på offret. Sedan går han fram och lungt tömmer magasinet. Svårt att inte säga att det är någon som är vältränad.

Precis så! Rörligt mål och har tränat. Inte lätt att skjuta på target som rör sig med en hand.

Jag tycker att det är just det som är en viktig detalj: om människor ändå kunde förstå att det inte är otränade som skjuter hejvilt utan de faktiskt tränar för att döda. Media får det ofta att låta som att det är ett gäng med småglin som bara får en pistol och en adress.” Stackarna som blir indragna i skiten.”

MEN NEJ! De tränar för att döda.

De ska fan sitta på livstid i ett afrikanskt land, om rättvisan tar dem. Åtminstone billigare än Sveriges dyra anstalter. Obs att det innebär inte att den som sköt är ett glin utan har högt våldskapital. Han kommer aldrig vara något annat än kriminell. Ett livsval han gjort.
Citera
2024-12-20, 18:05
Medlem
Någon som sitter på teori om vilken sida som kan beställt mordet?

Deras insta sidor lär ju koka nu. Om någon har några IG konton, och TG grupper att länka - gör det!

Shits fucked på riktigt i Sverige nu. Det är bara att putta helikoptrarna över kanten och inse att Saigon... Sverige, har fallit. Överge skäppet. Allas barn kommer påverkas av detta våldet inom de kommande 10-15 åren.
Citera
2024-12-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Fruktansvärt att en helt oskyldig artist kan gå och bli avrättad på det här viset.

GM har turen på sin sida än så länge och nu när det är juletider lär utredningen knappast gå på helfart.

Han bar lika kriminell som GM!
Citera
2024-12-20, 18:12
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Du fortsätter alltså att skriva ett långt inlägg enbart baserat på halmgubbar? Jag har inte påstått någonting av det du säger, även fast du tydligen inbillar dig det. Jag vill inte ha någon utbildning av en förlorare som tror att tidigare domar mot dig själv är att betrakta som ”lång erfarenhet utav rättsväsendet”.

Du kan omöjligt ha en iq över 80.

Haha du är rolig du. Jag jobbar inom rättsväsendet och medverkat på fler rättegångar än du har dagar i skolan verkar det som. Då inte som tilltalad.

Fortsätt du med dina fantasier om att kläder på en övervakningskamera kommer få en person dömd. Har inget mer att tillägga nu. Det enda du har kommit med så här långt är personliga påhopp. Det visar bara att du inte kan nånting eller ens vet vad du själv skriver. Ha en fortsatt trevlig dag.
Senast redigerad av Warheart 2024-12-20 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in