2024-12-20, 16:43
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Vapnet som används ser ut att vara en walther PPQ 9mm

Kan bara instämma!

/WTF
Citera
2024-12-20, 16:43
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=KoGwjF54R14

Otroligt att detta kan appellera till någon. Videon har 1,6 miljoner spelningar och ser ut som om en högstadieelev har fått i uppgift att göra en parodi på en gangstavideo.

Jag har full respekt för att olika generationer tilltalas av olika saker och att jag inte är målgruppen. Men HUR FAN kan någon tycka att det här är the shit?
Citera
2024-12-20, 16:44
Medlem
Han fick dö den ärofyllda gangsterrapparmartyrdöden.
Citera
2024-12-20, 16:46
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aspen6
Sitt inte hemma bakom din skärm och lek glad över någon annanstans död din lilla horunge. I verkliga livet du är inget annat än ett troll.
Han var en parasit på hederliga människors ryggar, klart man firar att pissråttan är död. Du låter som en importerad förmåga som ser upp till sånt bottenskrapsdrägg.
Citera
2024-12-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsfinger
https://www.youtube.com/watch?v=KoGwjF54R14

Otroligt att detta kan appellera till någon. Videon har 1,6 miljoner spelningar och ser ut som om en högstadieelev har fått i uppgift att göra en parodi på en gangstavideo.

Jag har full respekt för att olika generationer tilltalas av olika saker och att jag inte är målgruppen. Men HUR FAN kan någon tycka att det här är the shit?

Det är tyvärr barn som lyssnar på sådant skräp. Ingen vuxen man med självrespekt hade lyssnat på det skräpet.
Citera
2024-12-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Man ser aldrig att han blir träffad faktiskt...

Hur tänkte du dig att man skulle se det då? XP-bar som går upp? Explosioner?

Han dog, filmen kom samtidigt och polisen har sett den. Vet inte riktigt vad som ska krävas för att du ska förstå att det inträffat?
Citera
2024-12-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoffmeastro
Hur lyckas du inte höra det? det är glasklart att han säger det.

Bror jag ber dig, jag ber dig bror din mammaknu.....Död...

Han säger ”bror jag ber dig” två tre gånger medan ”brodern” närmar sig. När han sen inser att hans bror inte vill sluta så kryper han ihop i fosterställning och säger ”din fucking mammaknullare”.
Citera
2024-12-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Ljudupptagningen är ju väldigt bra, men ger mig kalla kårar att lyssna med headset... Men iallafall.

GM Hinner upp till den vita bilen, precis när han rundar den på höger sida skriker BO "Min bror... Snälla jag ber dig" medans GM siktar mot honom på avstånd, GM börjar då springa emot honom BO skriker då vid 2 tillfällen "Jag ber dig" "Jag ber dig", GM hinner sedan upp till BO som då skriker "Din fucking mamma knullare" innan BO gömmer sitt ansikte och kryper ihop i Fosterställning.

Gangerrapparen Gaboro som ingen svenne hört talas om, skjuten till döds i Norrköping 2024-12-19 hans sista ord var:

Som sagt videon ger mig kalla kårar. Samtidigt så vrider det sig i magen när jag själv så "iskallt" skriver denna text med en touch av humor. Men samtidigt så känner jag ett starkt illamående över hur händelsförlopp i kombination med dialog speglar våran samtid.

Känner att detta berör mig på flera plan, på flera olika sätt.

Oavsett. Vila i Frid.

Ja det är sjukt hur det blivit så normaliserat. Minns när det var sjukt stort om nån blivit mördad och hela Sverige höll sig inomhus för att en mördare gick lös typ.

Jag känner faktiskt ingenting för dessa varken BO eller GM. Dock känner jag sorg över att mina yngre syskon växer upp i ett sånt här samhälle.
Citera
2024-12-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
Hur tänkte du dig att man skulle se det då? XP-bar som går upp? Explosioner?

Han dog, filmen kom samtidigt och polisen har sett den. Vet inte riktigt vad som ska krävas för att du ska förstå att det inträffat?
Hade förväntat mig blod efter alla skott
Citera
2024-12-20, 17:01
Medlem
Malfys avatar
Sorgligt både det som sker och att det läggs ut på film. Man kan hoppas att det får de som glorifierar den livsstilen att fundera lite på varför någon som gärna poserar med pengar båtar mm kör en begagnad Golf.
Citera
2024-12-20, 17:03
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Om videon är från dagens händelse är han garanterat avliden, vidrig video man hör verkligen dödsångesten i hans röst.

Mördaren lyckas också avslöja sina egna skor, jobba på nu polisen.

Kriminella har friats i rätten när det funnits blod och dna bevisning pga ”det kan ha kommit dit vid ett annat tillfälle”. och du tror att ett par skor ska hjälpa lol
Citera
2024-12-20, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nozzibobo
Denna ser MYCKET Fejk Ut.....
Eller vad tycker ni??

Nej, den är uppenbarligen inte fake. Förstår inte vad exakt du tycker ser fake ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in