2024-12-20, 15:51
Medlem
Oerhört tragisk utveckling i Sverige.

Lättlurade småkids går med i gäng för att kunna köpa Guccikepsar och Armanijeans och känna sig coola i 10 min. Drägg som Gaboro säljer in gangsterlivet via videos som hyllas av P3 och kulturvänstern.

I verkligheten måste dom konstant se sig över axeln och sedan slutar det oftast på kyrkogården eller i fängelse. Inte nog med att dom förstör sina egna liv så gör dom det till ett helvete även för sin egen familj och vänner.
Senast redigerad av BennyBoi 2024-12-20 kl. 15:54.
Citera
2024-12-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Är han maskerad eller oidentifierad är han nog en fri man så länge ingen snackar.

Och åker han fast blir det några månader på HVB-hem.
Citera
2024-12-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittaHelvete14
Jag har skjutit väldigt mycket med en hand nästan alla kalibrar och kan säga att 380acp och 22lr är väldigt enkelt men 9mm kan vara lite kraftigare men fortfarande väldigt enkelt för vem som helst med lite starka finger muskler att greppa en 9a och tömma plus så ser man på videon att han har ”smygit upp” på honom och har hunnit size honom upp och eventuellt tänka till på att han kommer reagera med att springa
Ja styrkan är inte problemet, det är dippen och att man drar av skottet ofta väldigt snett. Jag tyckte skottet som fällde honom var lugnt och bra genomfört, stadig hand helt klart. 👌🏻
Citera
2024-12-20, 15:59
Medlem
Hoffmeastros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Hur lyckas du höra det?

Hur lyckas du inte höra det? det är glasklart att han säger det.

Bror jag ber dig, jag ber dig bror din mammaknu.....Död...
Citera
2024-12-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glowinglightbulb
Så fort det är skjutning i Norrköping. Då är det alltid gabboro som är offret hahaha
Någon gång ska de väl få rätt
Citera
2024-12-20, 16:05
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Är man säker på GM är en man?
Mkt lutar åt det om man ser filmen, Rörelserna och förmodad styrka genom att skjuta med en hand och filma med andra. Men visst, män har svårt att göra två saker samtidigt så du kanske har rätt. Vad GM identifierar sig är ju ändå det viktigaste faktiskt. Identifierar han sig som ett djur kan han tyvärr inte dömas för brott men kan avlivas om det anses finnas fara för allmänheten.
Citera
2024-12-20, 16:07
Medlem
euromixerss avatar
Tydligen har BRIS blivit nerringde idag efter att barn ska ha sett filmen på mordet.

https://www.tv4.se/artikel/29nsQrl7qYHCo1oqHCOo5/raedda-barn-larmar-bris-efter-att-ha-sett-misstaenkta-mordfilmen?fbclid=IwY2xjawHSZ0BleHRuA2FlbQIxMQ ABHTj6ndXMhCkJnfMNH6rfLXhF6kgfIO2OEILTYos3UvqcHrUw HX1QvRVtuA_aem_Q9DdkwJTFqr0AdajKpzGcg
Citera
2024-12-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoktalangen
Man låter förmodligen annorlunda när man har panik och skriker för sitt liv. 😳
Jo absolut men jag trodde att hans ”musikröst” var hans naturliga röst
Citera
2024-12-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LesDiscrets
Tror du kommer få problem med det. Alla medier har satt in extrapersonal på att ta bort allt. Fick en order.

Utveckla tack? Vadå fick en order på att ta bort klippet? Vilket medier, gammeldags medier eller? Du vet att de som kommer ut på nätet försvinner i princip aldrig..
Citera
2024-12-20, 16:13
Medlem
Flurps avatar
Roligast är väl att se kommentarer på socialmedia "varför dog han" " å nej en rappare igen"..
Tydligen är det folk som är ute efter dem som gör dålig musik. Dansbandsmaffian månne?
Citera
2024-12-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Hur lyckas du höra det?

Ljudupptagningen är ju väldigt bra, men ger mig kalla kårar att lyssna med headset... Men iallafall.

GM Hinner upp till den vita bilen, precis när han rundar den på höger sida skriker BO "Min bror... Snälla jag ber dig" medans GM siktar mot honom på avstånd, GM börjar då springa emot honom BO skriker då vid 2 tillfällen "Jag ber dig" "Jag ber dig", GM hinner sedan upp till BO som då skriker "Din fucking mamma knullare" innan BO gömmer sitt ansikte och kryper ihop i Fosterställning.

Gangerrapparen Gaboro som ingen svenne hört talas om, skjuten till döds i Norrköping 2024-12-19 hans sista ord var:
Citat:
Din fucking mamma knullare

Som sagt videon ger mig kalla kårar. Samtidigt så vrider det sig i magen när jag själv så "iskallt" skriver denna text med en touch av humor. Men samtidigt så känner jag ett starkt illamående över hur händelsförlopp i kombination med dialog speglar våran samtid.

Känner att detta berör mig på flera plan, på flera olika sätt.

Oavsett. Vila i Frid.
Citera
2024-12-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jilin
Om Aftonbladet skriver ”känd artist” om denna, är Carola en mega kändis då?
Känd bland ghettoblattar i Köping kan man ju inte skriva i blaskan så blir kändis bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in