2024-12-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
om du har en granne som ljuger om dig konstant så är det väll inte så konstigt att du vill gå ut och försvara dig,så länge chrippa slutar sprida lögner varje dag så hade det här varit slut för länge sedan.

Det komiska i det hela är att Chrippa ljuger för sina följare, sånna som Dopy och de tar lögnen i arslet och ryggdunkar honom. Snacka om 0 självrespekt!
Citera
2024-12-20, 14:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
om du har en granne som ljuger om dig konstant så är det väll inte så konstigt att du vill gå ut och försvara dig,så länge chrippa slutar sprida lögner varje dag så hade det här varit slut för länge sedan.
Precis, chrippa vill ju bara försvara sig emot alla lögner förtalsgänget sprider.
Citera
2024-12-20, 14:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det komiska i det hela är att Chrippa ljuger för sina följare, sånna som Dopy och de tar lögnen i arslet och ryggdunkar honom. Snacka om 0 självrespekt!
Du kan fortfarande inte hänvisa till något inlägg där jag tror på allt chrippa säger, eller något inlägg där jag ryggdunkar honom.

Du blir bara upprörd för att jag inte tar allt ni säger som sanning. Och då börjar du ljuga och påstå saker om mig.

Roligt hur ni stör er på att chrippa ljuger. Och sedan ljuger ni själva
Citera
2024-12-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du kan fortfarande inte hänvisa till något inlägg där jag tror på allt chrippa säger, eller något inlägg där jag ryggdunkar honom.

Du blir bara upprörd för att jag inte tar allt ni säger som sanning. Och då börjar du ljuga och påstå saker om mig.

Roligt hur ni stör er på att chrippa ljuger. Och sedan ljuger ni själva

Du har blivit satt på plats otaliga gånger på slutet med dokument som slagit hål på dina teorier. Ändå så fortsätter du bjäbba likt en fertil honhund.
Citera
2024-12-20, 14:46
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han har inte gett igen en tesked av vad Jocke, Anjo, Rask och Julia lagt ut om honom.
Du har fått förklaring - Jocke har själv gått ut med att han anmält.

Men anmäl då hela gänget för förtal eller förolämpning? Eller ring C och hjälp honom med det. Om du är så säker på att dom begått förtal så är det öppet mål

Om det är din förklaring så är du riktigt slut i huvudet. Läste att du var förtidspensionär också, dom brukar ju C se ner på. Vad spelar det för roll att J berättat att han har anmält? Vad fan har det med något att göra? Tågkraschen är nära för C och det är enbart han som har ställt till med det
Citera
2024-12-20, 15:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du har blivit satt på plats otaliga gånger på slutet med dokument som slagit hål på dina teorier. Ändå så fortsätter du bjäbba likt en fertil honhund.
Vilka av mina teorier har ni slagit hål på?
Det är ganska mycket du trodde som visade sig inte vara sant. Ska jag göra en lista på saker du trodde där du haft fel?
För jag har normalt inga problem med när folk säger "jag tror Chrippa blivit gripen" och sen visade det sig vara fel, eftersom man sagt tror. Teorier, tror, rykten är betyder att det kan vara så, men man vet inte med säkerhet att det är så.
Om man istället "jag vet från säkra källor att chrippa är gripen", då har man påstått något som sanning, och då är det en annan grejer när det visade sig att man hade fel
Citera
2024-12-20, 15:11
Medlem
Citat:
Han verkar också fått nog nu!

Varför är Chrippa en sån dålig kreatör? Ska man ha deg för tuben ska det fan ligga jobb bakom. Inget copy- paste!

Därför han bryr sig inte. Han brydde sig inte så mycket förr heller när dom gjorde vloggar ihop med Julia.

Var ju ett stående skämt med hans lilla pinne han filmade med. Men på den tiden så var han bara högljud och vulgär. Sen så spårade det ut.

Men nu snackar jag om chrippa 2019/20.

Helt ärligt så uppskattade jag när han reagerade på saker. Spökvideos, snålaste personer med mera.
Citera
2024-12-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och ändå väntade Jocke -- med all omtanke om barnet - på att Chrippa hamnade i häkte innan han drog igång kampanjen mot Linnea ...

Dra den där om rödluvan är du snäll - varg finns ju åtminstone

Jocke är väll de enda som brytt sig om barnet av alla inblandade parter kan jag tycka.
Citera
2024-12-20, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Att tro att Chrippa sitter på något som skulle vara jobbigt för någon om de blir offentligt är ju bara trams, då hade han redan släppt det…

Hade varit hysteriskt roligt om Linnea är de som ser till han blir gripen, ” - även du min brutus”
Men varför är dom så desperata då? 100.000k till den som lyckas få chrippa gripen..
Citera
2024-12-20, 15:25
Avslutad
Chrippa verkar fortfarande vara på fri fot. Han lade upp på Instagram för en timme sedan. Kan iofs vara Linnea som sköter hans sociala medier.
Citera
2024-12-20, 15:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Men anmäl då hela gänget för förtal eller förolämpning? Eller ring C och hjälp honom med det. Om du är så säker på att dom begått förtal så är det öppet mål

Om det är din förklaring så är du riktigt slut i huvudet. Läste att du var förtidspensionär också, dom brukar ju C se ner på. Vad spelar det för roll att J berättat att han har anmält? Vad fan har det med något att göra? Tågkraschen är nära för C och det är enbart han som har ställt till med det
Det är enbart den som är drabbad som kan anmäla förtal - annars hade jag absolut anmält ett helt gäng som går på högvarv.

Varför skulle jag vara intresserad av vad Chrippa tycker om förtidspensionärer (som för övrigt inte ens existerar längre, det försvann 2003) -- och varför är du semi-kränkt på deras vägnar? Vad får du ut av det?

Det som har med något att göra är Jockes illojalitet och hetsjakt mot sin bror - inte för att hans bror utgör en fara för andra, utan för att han inte gillar Chrippas val i livet.
Citera
2024-12-20, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jocke är väll de enda som brytt sig om barnet av alla inblandade parter kan jag tycka.
Du får tycka det, men att använda ett barn som vapen i en maktkamp och att göra allt för att slå det barnets tillvaro spillror är inte att bry sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in