2024-12-20, 08:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Helt sjukt hur skytten både filmar sådär bra samtidigt som han utför ett mord. Att lyckas hålla kameran sådär stadigt är ju galet. Och hur han håller sig så lugn.
Body cam, samma som snuten inte direkt skickligt
Citera
2024-12-20, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Du menar att han skulle ha hunnit sätta sig i bilen, starta den och köra iväg innan skytten kommit fram till rutan där han sitter fast?

Helt klart större chans att han hade kommit undan genom att springa, nu visade det sig att skytten var erfaren. Annars hade han nog klarat sig.

Nej kanske sant.
Tänkte mer att det inte finns så mycket att ta skydd bakom.
Det var nog kört oavsett.
Sen kan frågan om skyttens erfarenhet diskuteras i oändlighet
Citera
2024-12-20, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Han försöker ju ställa sig upp men har sån panik, kroppen fungerar inte med den paniken.

Fel. I denna situation med det adrenalin BO får i kroppen funkar kroppen till max för att kunna fly! Men om något är riktigt trasigt i kroppen så tar det stopp. BO hade förmodligen dött även utan dom sista skotten när han ligger på marken.
Citera
2024-12-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Sålde han åt Fox menar du? Eller vad gjorde han?
hans gäng/vänner kör med räven, tvekar på att han själv va aktivt kriminell
Citera
2024-12-20, 08:41
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Varför hoppar han inte in i bilen och drar?
Nej han försöker springa ifrån en beväpnad tönt.
Snacka om att man inte tänker klart i chock.
Existerar inte ljuddämpare på marknaden eller aldrig hört att de används bland gängen?

Hans bästa chans var just att springa. Du måste vara helt dum i huvudet eller ha spelat för mycket GTA.
Citera
2024-12-20, 08:42
Medlem
Han lyckas ändå förflytta sig en bit på marken (utifrån hu jag tolkar videon) men det är inget blod?
Visst att han har stor jacka men om skytten lyckats träffa något som gör att han inte kan resa sig och springa vidare bör en stor blodkälla vara träffad och en droppe blod borde väl synas i videon?

Hade han väst och tappade andan?
Citera
2024-12-20, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Hans bästa chans var just att springa. Du måste vara helt dum i huvudet eller ha spelat för mycket GTA.

Om du lugnar ner dig lite så ser du att de är precis vad jag svarade föregående talar som var lite mer sofistikerade än dig.

Jag spånade och ställe en öppen fråga. Trodde det var tillåtet på detta forum.
Citera
2024-12-20, 08:45
Medlem
i-can-flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Nee. Du hör fel broder. Han sa inte det. Han kände nt skytten

Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Jävlar det var ganska grov video! Sverige har blivit en krigszon.. politikerna gör ingenting alls åt dessa skjutningar. Hade trump styrt sverige skulle han ut med militärerna på sveriges gator. Det har blivit överdrivet, tur att ingen annan var i garaget och fick uppleva detta. Ser ut som att MgM suttit parkerad i sin bil och väntat in honom innan han smygit upp bakom ryggen på honom
Fast Sverige är ingentingemot usas niggergetton och det enda trump gör är att flörta med svarta väljare...

Ontopic varför är man själv i ett parkeringshus när man är på en dödslista?
Varför är man i Sverige när ens klädsel bara består av asyriska symboler?
Citera
2024-12-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoriten02
I med att Gaboro heter "Khouri" i efternamn så får man spekulera i att han har släktband med ledarna i Södertälje.
https://www.krimfup.se/search/ninos-moses-khouri-norrkoping

Ovan är länk till hans "profil" där han är förekommande.
Här är FUP som jag har, domen har jag inte.
https://gofile.io/d/h6AOfa

I FUP åtalas även en man vid "Lahdo". Även det efternamn är vanligt hos ledarna i Södertälje.
FUP gäller misshandel 2019.

Om min spekulation stämmer, så blir det hett för de som utförde detta.

RIP.
Södertäljenätverket är typ uträknat vid dehär laget, dom har knappt kontroll på sin egna stad och är ej lika samlade som förut. Det kommer nog ej komma några hämndaktioner därifrån om han skulle haft släktingar där vilket är sannolikt men ej säkert. Dom stora från nätverket sitter eller så gör dom stora affärer i andra branscher och vill nog ej beblandas med sånt här, dom är ej somalier
Citera
2024-12-20, 08:46
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Varför hoppar han inte in i bilen och drar?
Nej han försöker springa ifrån en beväpnad tönt.
Snacka om att man inte tänker klart i chock.
Existerar inte ljuddämpare på marknaden eller aldrig hört att de används bland gängen?
Har du sett videon mannen? Var inte i närheten av att hinna in i bilen och dra iväg utan att skytten skulle haft flera sekunder att stå och skjuta precis utanför dörrutan, hans bästa chans var helt klart att springa.
Citera
2024-12-20, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
Mina teorier:
Skytten måste haft kameran precis ovanför ögonen. Kanske fäst på en keps.
Tror inte han åker fast. Förmodligen en riktig yrkesmördare.

IT-avdelningen hos Polismyndigheten borde kunna få fram mycket info?

Vem lade upp filmen på Reddit? Kan man inte spåra sådant osv? Se vilka ipnunner som användts och meta-information i videofilen? Ser ut att filmats med en iPhone, då har han ju Appel uppkört i röven där man kan spåra alla möjliga digitala spår? Eller har jag fel? Rätta mig gärna isåfall..
Citera
2024-12-20, 08:47
Medlem
Dalen firar

https://streamable.com/takjwr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in