2024-12-19, 23:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej men Linnea nämner ju namnet titt som tätt.
Är det i Linneas eller Chrippas stream?
Citera
2024-12-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Det var Chrippas stream, var där i ca 2 minuter och såg banal helt random skrivet vid minst 2 tillfällen. Roligast av allt är alla nickedockor som tar hans lögner i röven.
Citera
2024-12-19, 23:36
Medlem
Citat:

Varför är det intressant...? Det är bara en meme, som Pascal och växten. Från 1h20min in i kvällens stream på Kick:
https://ibb.co/V9dWfKD
Citera
2024-12-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Varför är det intressant...? Det är bara en meme, som Pascal och växten. Från 1h20min in i kvällens stream på Kick:

Hennes fina fasad börjar spricka, tror det är en kombination av desperation och utmattning som gör att hon inte orkar hålla skenet uppe, snarare uppenbarar sig hennes egentliga persona. Att hon nämner dig få ses som en svag indikation på att du är i deras tankar..Du kanske är samtalsämnet när köttfärssåsen lagas.
Senast redigerad av Infinity1 2024-12-19 kl. 23:49.
Citera
2024-12-19, 23:41
Avslutad
Citat:

Alltså, hur dum är man inte om man sitter och begår nya brott medans man är häktad? Tror han att det kommer hjälpa honom? Tror han att han ska kunna hålla sig undan lagens långa arm för evigt? Det kommer gå för honom som det gick för Olof K
Citera
2024-12-20, 00:00
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy
Säga vad man vill om Christofer men helt ärligt, Jocke? Vem fan gör så här mot sin egen bror? Kött och blod.

Sluta för i helvete prata om barnet och hur han är som förälder. Ingen av er bryr er om barnet. Ni hatar bara Chrippa för att ni av någon outgrundlig anledning låter er provoceras av hans barnsliga surr om pengar. Det finns betydligt fler personer som är sämre föräldrar och sämre skattebetalare. Ni är såna jävla fanboys till Jocke så det är inte klokt.

Jag förstår verkligen inte hur man som storebrorsa till någon ska vilja sätta någon i fängelse i flera år och ta barnet ifrån en. Eller jo, jag fattar ju att Jocki skiter ner sig av vad Chrippa kan ställa till med för för Jocke&Jonna men att man ska bli så skitnödig att man hellre sätter sin bror bakom lås och bok.. fy fan vad äckligt
Om DU varit storebrorsan och utsatt av dåren du vänt ut--och in på dig för att hjälpa med så mycket, (i princip en människa som i det närmaste borde kvalificera sig till LLS) så hade nog även du tröttnat till slut! Karln är ju sopslut i skallen!
Citera
2024-12-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Alltså, hur dum är man inte om man sitter och begår nya brott medans man är häktad? Tror han att det kommer hjälpa honom? Tror han att han ska kunna hålla sig undan lagens långa arm för evigt? Det kommer gå för honom som det gick för Olof K

Det där är också nåt som visar att han är långtifrån ekonomiskt oberoende. Degen måste in - även som efterlyst! Jag tror att han inser att han kommer torska, och att planen nu är att skaffa sig ett överskott som han kan stoppa undan tills han släpps. Några hundratusen gör i kapital gör det förstås lättare att flasha lite efter ett fängelsestraff.
Citera
2024-12-20, 00:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Du gör flera antaganden här .

Tex

• Jag anser OCKSÅ att Julia är lika omdömeslös och inkapabel att vara förälder som Chrippa .

• Jag har aldrig sagt att barnet INTE tar skada av att andra pratar illa om Chrippa framför henne.

Så ? Jag anser att barnet bör få lugn och ro i ett kärleksfullt och stabilt hem UTANFÖR denna hets och internet-liv.

När föräldrarna har mognat och städat upp sin tillvaro så de kan erbjuda dottern ett stabilt och kärleksfullt hem - bör de få tillbaka henne. Självfallet.
Men just nu och sedan länge har ingen av dem visar tendenser av att FÖRSTÅ vad som krävs för att vara en fullgod vårdnadshavare .
Båda två måste motbevisa sin inkapacitet helt enkelt .
Det du däremot inte ser är att Jocke, Anjo, Julia och kompani är orsaken till denna hets och internet-liv.
Det är inte Chrippa och Linnea som månad ut månad in förföljer andra, spelar in andra, vantolkar, hetsar och lägger ut.
Det barnet kommer aldrig att få det stabilt med en publicitets hungrig Julia i sitt liv. För Julia är barnet vägen till andras uppmärksamhet - hon skiter i barnet, vilket hon visat gång efter gång nu - och det använder Jocke och Anjo för att komma åt Chrippa.
Citera
2024-12-20, 00:10
Medlem
Vilket år Chrippa har haft, nu skjuter han bara på det oundvikliga. Är han i Spanien så är det ju inte till hans fördel. Har otaligt med nära vänner som blivit plockade där efter att ha varit efterlysta i Sverige. Hamnar han i Madrids fängelse i väntan på utlämning så kanske han får dela cell med Olof K eller nån labil nordafrikansk.

Linnea plockar väl första bästa kille på vägen ut ur häktet när Chrippa ska inställa sig. Båda två har ju helt sabbat sina liv i Sverige. Chrippa är redan dömd så länder utanför EU som kan bosätta eller åka till är ju begränsat, blir inget mer USA om vi säger så. Är även Linnea misstänkt för något brott så kan hon ju glömma hennes drömmar om att flytta till new yjårk, de kan hon ju skriva ner i dagboken och sen gå vidare. Hon gillar ju Paris och det är ju typ lika mångkulturellt som Malmö, kommer vara som hemma, om det nu inte blir flickrummet för Nea som pushar 30 nästa år.

För övrigt riktigt fattigt agerat från åklagaren, inte konstigt att det som det gör i Sverige om vi säger så. När de blir lurade av en medelålders IF gubbe så är det illa.
Senast redigerad av Realbadman 2024-12-20 kl. 00:16.
Citera
2024-12-20, 00:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det var Chrippas stream, var där i ca 2 minuter och såg banal helt random skrivet vid minst 2 tillfällen. Roligast av allt är alla nickedockor som tar hans lögner i röven.
Jaha, det är i chatten som dem nämner banal
Citera
2024-12-20, 00:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Intressant att se vad Chrippa säger. Tack för tidsstämpel
Citera
2024-12-20, 00:16
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Skydd mot vad?

Gissar på *trumvirvel*
hans förståndshandikappade bror
Citera