2024-12-19, 14:39
Medlem
Förmodligen helt ointressant, men ingen av BO hade några registrerade betalningsanmärkningar och hade en sammanlagd årsinkomst på cirka 1 Mkr taxeringsåret 2023.

Fin bostad, vettiga jobb med vettig inkomst och inga ärenden hos Kfm. Verkar vara helt normala, åtminstone på papperet.
Citera
2024-12-19, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toidi-btu
sluta söla ned tråden med massa skitprat, mimmi är en störd tjej som tror att hon är en lokalkändis men bara är ett socialt misslyckat patetiskt stycke trams och som nån lånat hennes profilbild av här på FB, hon har inget i tråden att göra.

Ja herregud... hon är i och för sig så störd att hon skulle kunna vara skyldig till en massa konstigheter.
Citera
2024-12-19, 15:47
Medlem
huricane4s avatar
https://www.smp.se/2024-12-18/de-misstanks-ligga-bakom-mordet-29-arig-man-domd-for-brott-mot-knivlagen-och-ostraffad-bekant/

"En 29-årig man som tidigare enbart dömts för brott mot knivlagen är en av de misstänkta i morddramat på Teleborg i Växjö. Den andre anhållne är helt ostraffad.

Båda greps under onsdagen i Stockholmstrakten"
Citera
2024-12-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Visst är det dessa avarter till importerat drägg vi ska utvisa omgående enligt nya lagen som träder ikraft 2025, det ska firas rejält.
Sluta tramsa och fram med namnen på de anhållna
Citera
2024-12-19, 18:30
Medlem
euromixerss avatar
Citat:
Under brottsnatten bärgade polisen en tyskregistrerad bilen som stod parkerat ett par hundra meter från brottsplatsen. Men bilen är numer avförd från utredningen:
– Den är inte längre av intresse för utredningen, säger åklagaren till SVT.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/ytterligare-en-misstankt-for-mordet-i-vaxjo
Citera
2024-12-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Inga barn sedan tidigare.
Verkar vara typisk bosniskmuslimska kackerlackor.
Hon var på Södra och var illa omtyckt.

Sluta sprid skit. Hon var väldigt omtyckt på sin arbetsplats
Citera
2024-12-19, 18:54
Medlem
Senast lördag ska häktningsframställan vara gjord, kan man få identiteten på MGM då? Hur funkar det?
Citera
2024-12-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Det finns ingen sådan hederskultur i Bosnien.

Jo det gör det
Citera
2024-12-19, 19:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetkorvmedsenap
Senast lördag ska häktningsframställan vara gjord, kan man få identiteten på MGM då? Hur funkar det?

Ja, då om inte förr så kan identiteten fastställas.
Citera
2024-12-19, 20:02
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Nej, har mött sådana bosnier också. Vanligt bland de flesta blattar, därmed de från Balkan också. "Självförtroende" skulle en del säga. Mycket nationalism, hur bra islam och allt bosniska är, hur tråkiga svenskar är. Många som vill ha många barn och släkten väldigt nära, närmast hederskultur. Otänkbart att intr gifta sig med landsmän osv.

Är själv bosnier (muslim fast icke troende) har stor släkt med massa kusiner och måste säga att jag känner inte igen mig i det du säger.

Om killen är bosnier så hoppas jag att han får sin röv sprängd i fängelset.
Citera
2024-12-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Verkar bo i närheten som jag förstår det.

Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Det finns ingen sådan hederskultur i Bosnien.

Jo det finns visst. Jag har en väninna som i sin tur har en väninna från Bosnien, en familj som invandrade redan på sjuttiotalet och som min vän anser vara i stort sett svensk och i synnerhet hennes tjejkompis var precis som sina svenska vänner vad gällde fester o killkompisar.

Därför blev min vän jättechockad när hon en dag satt med sin kompis, tror de var runt 19-20, och kompisen får ett samtal från en bosnisk kille hon känner flyktigt och samtalets andra(!) mening gäller äktenskap! Den bosniska tjejen begrep tydligen direkt vad som gällde, men min svenska kompis, som då aldrig hade hört om hederskultur ( detta var drygt 40 år sedan) behövde få en rejäl förklaring vilka kulturella regler rörande äktenskap som gällde för en muslims bosnisk kvinna.

Knappast att den uråldiga hederskulturen försvunnit när de blivit ” svenskar” och troligt är att den fortfarande är en vedervärdig förtryckande norm som reglerar unga flickor med muslims bosnisk bakgrund även idag.
Citera
2024-12-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normand
Menar du?
*n *a *c

Han verkar dömd för att förvarat vapen vid ett tidigare mord i Växjö 2022. Vad har han med detta mordet att göra, mgm?

https://youtu.be/of5Z1QVF0lA?feature=shared

För att han var den egentliga måltavlan, de gripna knarkarna från Stockholm har
återigen skjutit mot fel personer helt enkelt!
Typiskt somaliebeteende, skjuta först, fråga sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in