Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är en orosanmälan från polisen - inte från Linnea - och den är gjort efter att dramat drog igång och uthängningen av Linnea hade tagit fart.
Hon har inte heller "hängt ut någon" - hon har uttalat sin oro inför en relevant myndighet. Så hur du än vänder och vrider på det så blir det inte rätt.
Det är inte heller ett förhör du länkar till - utan en kallelse från Socialtjänsten.
Jag vet och jag sa även att jag inte orkade leta upp förhöret. I denna orosanmälan står det ordagrant "Oron rör att du Christofer misstänkts för misshandel av sin flickvän och att flickvännen beskriver oro för att ni båda föräldrar använder narkotika och är inblandad i annan kriminalitet" . Och detta är gjort INNAN uthängningen.
Sedan var det hon som var den som släppte de smygfilmade sekvenserna och lyfte Chrippas beteende offentligt på youtube. Samt att hon uttryckt hur hon vill att både Chrippa och Julia skulle förlora vårdnaden.
Återigen har jag inte påstått nu att hon startades "drevet" utan att hon släppte de bekräftande filmerna på Chrippa och hans bristande föräldraskap.
Men nu är jag väldigt trött på att behöva upprepa mig gång på gång för att du är ett stenhuvud och egentligen spelar det ingen roll om du vill fortsätta tro att du har rätt för jag kan stå rak till skillnad från dig i frågan.