2024-12-19, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Kommer han sitta häktad till den 27e?

Han sitter väll inte häktad ännu? Lutar lite åt att han är ute i det fria för tillfället, men ingen vet säkert för tillfället.
Citera
2024-12-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
1. Har varit snack om något företag i Spanien. Vet inte hur det låg till med det där. Men mycket har också gått via revolut.

Men med tanke på hans frekventa besök till Marbella flertalet ggr per år så är det nåt med Spanien och inte bara vädret så att säga.

2. Tror det var hans tafatta försök att "tvätta" pengar på.

3. Han var med ett litet litet tag i ninetone. Men eftersom dom får in hans pengar på sitt konto först och drar för skatt så vart väl det inte så optimalt i hans ögon. Plus att redan på den tiden jobbade upp ett skuldberg.

Ska bli intressant att läsa FUP sedan så vi får mer svar på alla dessa frågor. Nu är det väl mest spekuleringar.

Anjo har sammanställt följande förklaring och han säger i klippet att hans källa är Julia som själv varit inblandad.
https://youtu.be/6puqBb9D3E4?si=7nlg3drclNNd-Lxp
Citera
2024-12-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan19
Den dagen Kräftan sitter i fängelset, så kommer psykopat L vara så jävla nöjd, för i fängelset kan ju Kräftan inte vara otrogen med andra tjejer. Svartsjukan som psykopat L besitter är verkligen på den nivå. Jag är helt säker på det.

Mycket psykopat snack just nu. Är hon en psykopat så är hon absolut inte svartsjuk psykopater har inga känslor.
Citera
2024-12-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan19
Självklart är Kräftan ytterst ansvarig för exakt alla brott och skit han utsatt andra människor för. Psykotpat L är till viss del också ansvarig, efter att ha manipulerat sönder Kräftan så hårt att det är skrämmande.
100% att det är så.
Citera
2024-12-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
100% att det är så.

Det är stora Heard/Depp-vibbar på det förhållandet.
Citera
2024-12-19, 16:30
Medlem
Citat:
100% att det är så.

100% att är hon psykopat som vissa påstår så är hon absolut inte svartsjuk.
Citera
2024-12-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Det är stora Heard/Depp-vibbar på det förhållandet.
Ja. Det sa några redan i januari och det stämmer än bättre idag.
Citera
2024-12-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han sitter väll inte häktad ännu? Lutar lite åt att han är ute i det fria för tillfället, men ingen vet säkert för tillfället.
Han begärdes häktad under morgonen idag, dock i sin utevaro då han inte dök upp på häktningsförhandlingen.
Citera
2024-12-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ja. Det sa några redan i januari och det stämmer än bättre idag.

Man på väg in i 40-årskris träffar ung vacker kaninkokerska som säger allt han vill höra.
Citera
2024-12-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Han begärdes häktad under morgonen idag, dock i sin utevaro då han inte dök upp på häktningsförhandlingen.

Det vet jag, men dom har nog inte fått tag på han ännu. Så han sitter inte häktad
Citera
2024-12-19, 16:39
Medlem
Jag lyfter på hatten och säger tack för shitshowen C och L. Det har varit både underhållande och tragiskt med tanke på barns inblandning. Nu återstår bara att ta straffet som en man.

Dom som också borde ta sitt straff är alla dessa "kreaktörer" som i video efter video har eldat på detta och faktiskt indirekt bidragit till att läget är som det är idag för både vuxna och barn. Varför kan man undra? Svaret kan väl inte vara så enkelt som $$$$$. Om ni på allvar hade velat hjälpa dem så är inte det bästa sättet att publicera snackvideos på YT där ni också spela upp hemliga inspelningar som får den andra partern att se ut som bajs. Ni borde skänka era intäkter från dessa förtalsvideos till CL.

För CL bästa hoppas jag hon hamnar hos en stabil och kärleksfull familj som kan tillgodose alla hennes behov.
Citera
2024-12-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det vet jag, men dom har nog inte fått tag på han ännu. Så han sitter inte häktad
Det är precis det jag skrev, att han är häktad i sin utevaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in