2024-12-19, 01:55
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Inte speciellt många deltagare skulle vilja att Maxim går till final, är man en oskön snubbe så straffar det sig till slut.

Det hade det verkligen varit roligt att se att alla från sammanslagningen hade fått rösta istället. Nu var det ju ett helt godtyckligt antal deltagare som fick vara med och rösta. Ingen logisk gräns alls.

Oliver och Viktor kan ju iaf knappast kalla Ida värdig vinnare iom att de hela tiden varit livrädda för att duellera mot Maxim. Två små råttor är dem.
Senast redigerad av tompers 2024-12-19 kl. 01:57.
2024-12-19, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Det är bara några sidor bak för du är inte den enda idioten som frågat samma sak.

Finns nog knappast någon logisk förklaring till det uttalandet oavsett.
2024-12-19, 01:57
Medlem
Citat:
Det hade det verkligen varit roligt att se.

Oliver och Viktor kan ju iaf knappast kalla Ida värdig vinnare iom att de hela tiden varit livrädda för att duellera mot Maxim. Två små råttor är dem.

Maxim hade ändå inte vågat välja dom heller, det sa han bara till sina undersåtar att de skulle berätta för alla så att de inte skulle rösta på honom i örådet.
2024-12-19, 02:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Varför fick inte Amanda och Nabaz rösta på finaldeltagare? Jo för produktionen ville ha Ida.

Det var ju uppenbart vem som skulle bli vald till final när man såg vilka som skulle rösta.

De har ju redan röstat fram Nabaz!
Skulle verkligen varit ruskigt om de fick rösta en ytterligare gång
2024-12-19, 02:11
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
De har ju redan röstat fram Nabaz!
Skulle verkligen varit ruskigt om de fick rösta en ytterligare gång

Andra säsonger har en röstats fram och två duellerat om den sista finalplatsen, men de gjorde inte på det sättet trots att det fanns en urna kvar med duell då de ville att ormen Ida skulle gå till final.
2024-12-19, 02:13
Medlem
fonders avatar
Ormen Ida säger "Så välförtjänt att en tjej vinner". Vad fan har snippan att göra med att något skulle vara välförtjänt eller inte? Äckliga orm.
2024-12-19, 02:19
Medlem
fonders avatar
Nu kommer det bli riktigt tomt utan "Robinson" fram till våren.
2024-12-19, 02:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Inte speciellt många deltagare skulle vilja att Maxim går till final, är man en oskön snubbe så straffar det sig till slut.

Helt rätt!
2024-12-19, 02:47
Medlem
Citat:
Varför fick inte Amanda och Nabaz rösta på finaldeltagare? Jo för produktionen ville ha Ida.

Det var ju uppenbart vem som skulle bli vald till final när man såg vilka som skulle rösta.
Herregud, gråt då! petra sa "delvis" sök upp de ordet sen håller du käften
2024-12-19, 02:52
Medlem
Nåväl jag är nöjd, de som jag hejjade på i finalen var antingen ida eller nabaz, jag visste att maxim inte skulle klara sig i örådet oavsett rösta ut eller rösta kvar.
De sköna var att inte hästmongot amanda vann, vad är de för fel?
Ida vann som underdog eftersom hon var själv mot flertal individer,
De som jag ogillar mest i robinson top 5 är 1.Ali (falsk miskin(råtta) 2.Patrik(extremt barnslig) 3. Tove (falskheten ogillas) 4. Viktor (fegis o vågar ej möta maxim) 5. Oliver (fegis vågar ej möta maxim).
Grattis Ida.
2024-12-19, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nåväl jag är nöjd, de som jag hejjade på i finalen var antingen ida eller nabaz, jag visste att maxim inte skulle klara sig i örådet oavsett rösta ut eller rösta kvar.
De sköna var att inte hästmongot amanda vann, vad är de för fel?
Ida vann som underdog eftersom hon var själv mot flertal individer,
De som jag ogillar mest i robinson top 5 är 1.Ali (falsk miskin(råtta) 2.Patrik(extremt barnslig) 3. Tove (falskheten ogillas) 4. Viktor (fegis o vågar ej möta maxim) 5. Oliver (fegis vågar ej möta maxim).
Grattis Ida.
Gällande Amanda är de ju först å främst hennes osköna skratt hon lägger till efter varje ord som gör att man vill sy igen munnen på henne, sen så såg jag även tänderna, har hon någon protes uppe? De såg helt sjukt ut vid ett klipp när man såg in i käften på henne
2024-12-19, 04:08
Medlem
enlevandemans avatar
Sämsta Robinson-vinnaren genom tiderna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in