Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Jag håller med dig.
Men nu verkar han vara i nåt skov, är på flykt från platser och hela sig själv.
Hjälpen kommer från medmänniskor till honom.
Flashback river han i stycken, inte minst Anjo och rask.
Han behöver sin familj, han behöver att någon styr allt kring honom.
I hans fall få hjälp med att bli helt privat och tystad.
Jag antar att hans bröder kommer hjälpa honom med det, genom att tysta blodiglarna.
Det är nummer 1
Jag vet hur det är att ha kaos , och jag hade självdött om det vore för öppen ridå.
Jocke agerar i affekt, han blir skogstokig.
Men om det va min bror?
Jag har gjort likadant, men inför en mindre skara
Så jag kan relatera till viss mån.
Finns det någon medmänsklighet i tråden?
Va fan flummar du om???
C har MORDHOTAT samtligas BARN.
Han har blivit räddad från psykopaten av hela gänget , lyckades vända allt hat till kärlek för honom. Han hade alla på sin sida,- tills han totalvände och körde sig själv in i cellen!! Där
Är vi idag!
Alla valde Crippa- men i slutet av dagen- så väljer Crippa ALLTID sig själv! Och då blir man ensam ! Hans val!
Sen är han självklart i ett ”skov” - eller rättare sagt ett stadie av panik? Tror fan det . Hur skulle du reagera om du var i den situationen som han är i nu?
Tror alla skulle bli rätt skeva och inkonsekventa tyvärr .
Ja, om man nu inte väljer det sunda - erkänna sina misstag. Be om
Ursäkt . Ta sitt straff och välkomnas ut som en man.
Men NEJ. Chrippas selektiva funktionsnedsättning i hjärnan- visar sig tydligt i detta kaos när han fortsätter som han gör!
Och nu hotar han Sveriges älsklingar Jonna och Jocke - att han ska sänka deras imperium ! NÄR fokus borde vara ” NU SKA JAG KÄMPA FÖR ATT FÅ VARA EN GOD FAR TILL MIN DOTTER”
Men nej. Det är egot som måste få hämnas . Det är märkeskläder som ska köpas .
Vikarna kryper längre och längre upp. Den söndersolade hyn har aldrig varit sämre. Den gubbiga ghetto-stilen har alla relevanta slutat ha på sig förra året. Men det är såhär han väljer livet !
Det är inget synd om honom.
Det är inga andra som behöver se över sina hjärtan. Det är HAN som behöver en defibrillator över sitt egna och ett cykelställ i pannan !