2024-12-18, 22:47
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Hur kommer det sig att just Ida får all skit för det då? Varför inte Tommy exempelvis?

Ida spelade immuniteten efter man kommit fram till att den inte gick att hitta och alla slutade leta. (det var så vitt vi vet sant men alla tror att hon haft den en längre tid)

Självklart var det ett svek mot Amanda även av Tommy och borde ligga även Tommy i fatet. Tommy låg vid den tiden ganska lågt och stöttade Amandas pakt så man kan se det som att han gottgjorde sina illdåd. Ida låg knappast lågt däremot.

Problemet för Ida när det återstod 6 spelare var att hon varit i helt motsatt pakt. Röstat ut både Natalie och Amanda samt varit osportslig mot både Patrik och Maxim. Det blev ett jävla liv på Ida med snack om polisanmälan samt uppror och snack om bojkott mot produktionen efter en liten irriterad knuff.

Varken Natalie eller Amanda är några mobbare så det är ganska uppenbart att Ida samlat på sig. Ida nämner till exempel i en synk att Natalie vägrar prata med henne när Natalie kommer tillbaka till Robinson.

Hur många gånger måste jag dra allt detta i tråden egentligen?
Senast redigerad av tompers 2024-12-18 kl. 22:51.
2024-12-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Ida spelade immuniteten efter man kommit fram till att den inte gick att hitta och alla slutade leta. (den var så vitt vi vet sant men alla tror att hon haft den en längre tid)

Självklart var det ett svek mot Amanda även av Tommy och borde ligga även Tommy i fatet. Ida låg knappast lågt däremot. Både Tommy och Ida har svikit på vägen men Tommy valde själv att dra det drogs aldrig till sin spets.

Problemet för Ida när det återstod 6 spelare var att hon varit i helt motsatt pakt. Röstat ut både Natalie och Amanda samt varit osportslig mot både Patrik och Maxim. Det blev ett jävla liv på Ida med snack om polisanmälan samt uppror och snack om bojkott mot produktionen efter en liten irriterad knuff.

Varken Natalie eller Amanda är några mobbare så det är ganska uppenbart att Ida samlat på sig. Ida nämner till exempel i en synk att Natalie vägrar prata med henne när Natalie kommer tillbaka till Robinson.

Hur många gånger måste jag dra allt detta i tråden egentligen?

Haha, var inte Ida röstlös till och med när Amanda röstades ut? Det är tydligen provocerande med en stark kvinna, för Tommy har inte fått någon som helst kritik för det.
2024-12-18, 22:56
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Haha, var inte Ida röstlös till och med när Amanda röstades ut? Det är tydligen provocerande med en stark kvinna, för Tommy har inte fått någon som helst kritik för det.

Tommy stöttade ju Amandas pakt så man kan ju säga att han gottgjorde Amanda för det. Dessutom hade han ingen nytta av det utan det var Ida som utnyttjade den.

Jag kan säga att jag inte fällde några tårar när Tommy valde att lämna. Har flera gånger i tråden skrivit att jag vill att han ska ut. Jag har velat ha ut både kvinnor och män så det där snacket kan du lika gärna lägga ner.

Stark kvinna = luras, svika sina pakter, gråta och bli kränkt och lipa för en liten knuff? Ida är i min världen motsatsen till en stark kvinna. Hon är fysiskt stark ja, men en mental dvärg. Måste man heja på Ida annars är det provocerande med starka kvinnor? Kom med nåt bättre för det där är patetiskt.
2024-12-18, 22:59
Medlem
Citat:
Tommy stöttade ju Amandas pakt så man kan ju säga att han gottgjorde Amanda för det. Dessutom hade han ingen nytta av det utan det var Ida som utnyttjade den.

Jag kan säga att jag inte fällde några tårar när Tommy valde att lämna. Har flera gånger i tråden skrivit att jag vill att han ska ut. Jag har velat ha ut både kvinnor och män så det där snacket kan du lika gärna lägga ner.

Stark kvinna = luras, svika sina pakter, gråta och bli kränkt och lipa för en liten knuff? Ida är i min världen motsatsen till en stark kvinna. Hon är fysiskt stark ja, men en mental dvärg. Måste man heja på Ida annars är det provocerande med starka kvinnor? Kom med nåt bättre för det där är patetiskt.

Gruppen mobbar ut Ida, men de har inte sagt ett ord om Tommy. Det kan du inte säga något om.
2024-12-18, 23:29
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Gruppen mobbar ut Ida, men de har inte sagt ett ord om Tommy. Det kan du inte säga något om.

Tommy är ute, varför skulle de prata om honom.

Om det är mobbing så har Ida mobbat folk genom Robinson från början till slut.
2024-12-18, 23:31
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Kanske nån "sorts" norrländska...

Norska. Hon är ju från Norge från början.
2024-12-18, 23:34
Medlem
Citat:
Tommy är ute, varför skulle de prata om honom.

Om det är mobbing så har Ida mobbat folk genom Robinson från början till slut.
'
Hade de inte gott om tid att göra samma mot Tommy som mot Ida menar du innan han drog?
2024-12-18, 23:35
Medlem
tomperss avatar
Citat:
'
Hade de inte gott om tid att göra samma mot Tommy som mot Ida menar du innan han drog?

När menar du att de ska ha mobbat Ida egentligen?
2024-12-18, 23:36
Medlem
Citat:
När menar du att de ska ha mobbat Ida egentligen?

Det är mobbing att i grupp frysa ut någon och påstå saker som inte skett, mycket via hörsägen.
2024-12-18, 23:36
Medlem
Puma006s avatar
Flera källor har samma namn på vinnaren, om detta stämmer.

Då tar denna person sista finalplatsen och denna person åker ut i sista örådet:

Vinnaren enligt dessa är:
2024-12-18, 23:44
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Det är mobbing att i grupp frysa ut någon och påstå saker som inte skett, mycket via hörsägen.

Hon är inte utfrusen. Hon säger ju själv att hon inte vill vara trevlig mot de andra. De filmer hela tiden hur alla sitter och pratar ihop. Hon har till och med sagt i hänt extra att hon inte var utfrusen.

Vad är det som är påstått men som inte skett? Och hur vet du vad som skett och inte? Kamerorna filmar inte allt.
2024-12-18, 23:47
Medlem
Citat:
Hon är inte utfrusen. Hon säger ju själv att hon inte vill vara trevlig mot de andra. De filmer hela tiden hur alla sitter och pratar ihop. Hon har till och med sagt i hänt extra att hon inte var utfrusen.

Vad är det som är påstått men som inte skett? Och hur vet du vad som skett och inte? Kamerorna filmar inte allt.

Haha Hänt extra.. Är du seriös? Är det konstigt att han inte vill sitta och ha trevligt med dem när de felaktigt anklagat henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in