2024-12-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Du är ett av clownens största fan. Det enda du gör är att försvara hans störda beteende.
Varför ljuger du för?
Citera
2024-12-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du som är consigliere till Skabbe, varför uppmanar du honom inte att bara ta en promenad och knäppa några selfies nu ikväll nånstans i Östergötland...?

Att publicera nåt sånt skulle ju tysta både den tjocke och Jocke!

Istället låter du Skabbe posta inlägg om VPNer som överhuvudtaget inte säger nånting om huruvida reseförbudet respekterats.

Det känns som om du kan göra ditt jobb lite bättre.
överdriv inte Pallals lilla roll i Chrippas liv, Chrippe-dipp gör som han vill.

Jag skulle uppmana honom att låta sekten göra bort sig och dra på sig fler åtalspunkter och låta polisen sköta resten.

Ifall jag var Chrippa skulle jag vilja att Jocke fortsätter just nu.

Chrippa behöver inte meddela sekt och följare sin hemadress, koordinaterna för var han befinner sig, ifall han följer ett reseförbud som ni inte vet status på, ifall han har blivit beviljad en utlandsresa eller ifall Jocke säger sanningen och att han är efterlyst av polisen.
Citera
2024-12-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du glömmer att läsa mina inlägg.

Jag ifrågasatte ju teorin att han växlar pengar i Spanien. Jag har ingen alternativ teori.

Du får kolla hans vloggar, då kanske du få fram datum men det är inte centralt.
då ber jag om ursäkt för det.

Är det säkert att han var borta i 18 timmar?
Dom tittade förmodligen på lägenhet.
Senast redigerad av Pallal 2024-12-18 kl. 22:51.
Citera
2024-12-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Och av just alla dessa anledningar du nu skrivit är det ännu mer lämpligt att du inte skriver i tråden, för som du märker driver dina inlägg på rätt mycket och på så sätt även tänder tråden.
Om du nu så gärna vill att det sker privat så är det ju extremt motsägelsefullt att du deltar i att ta det offentligt.
Du och dina gelikar vill driva hat.

Jag vill se vägar till försonlighet.

Att hoppa jämfota av glädje för varje misstag Chrippa gör (en person som uppenbarligen mår dåligt), och att älska kraschen Jocke har i sin familj.

Det, DET är äckligt.

Jag ställer mig aldrig bakom det ni håller på med.
Citera
2024-12-18, 22:45
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur får Chrippa tillgång till pengarna han tjänar?
Han åker ner till spanien varannan månad och växlar in krypto till kontanter,Den här gången var det 350 tusen
Citera
2024-12-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är både fascinerande och skrämmande hur man kan försöka bränna sin egen bror på det sätt som Jocke gör hela tiden.
Att skylla på "alla frågar" håller inte. Han kissar ju nästan på sig av lycka när han får förstöra för brorsan.

Òch återigen leker han myndighet. Varför skall man ge tips till Jocke - det rätta. DET ENDA RÄTTA är att lämna sina tips till polisen.

Jag hoppas du får följa med Chrippa på nästa resa med eget rum såklart. Det tycker jag du är värd som slickar hans röv så inåt helvete mycket!

Det var Jocke och julia med flera som blev kontaktade av myndigheterna. Varför ska Jocke känna någon form av lojalitet till Chrippa?
Citera
2024-12-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du upprepar samma sak om och om igen. Men du kan aldrig hänvisa till ett inlägg där jag försvarar Chrippas beteende och agerande. Du kan inte hänvisa till det eftersom det bara finns i din fantasi.

Att jag ifrågasätter folks påståenden, att jag ber om bevis när folk påstår saker som sanning, det betyder inte att jag försvarar skattefusk, skrika framför barnet, ta droger, eller liknande.

Det är som att du medvetet hoppar över dem inlägg där jag uppmanar alla som har bevis att faktiskt ge dessa till soc och polisen, det verkar som att du hoppar över dem inlägg där jag kritiserar att chrippa injicerat sig framför barnet, det verkar som du hoppar över dem inlägg där jag säger att man ska lita på soc och deras beslut eftersom dem har insyn vi inte har, osv, osv. Jag kan fortsätta i all evighet att dra upp liknande exempel.
Min poäng är att DU vill att jag ska vara på ett sätt som jag inte är, varför vet jag inte. Men det gör att du om och om igen påstår saker om mig som jag aldrig sagt.

Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet du blandar ihop din fantasi med verkligheten?

Han är ditt offer. Är det lika jobbigt för dig som för color ikväll...? Har ni blivit utnyttjade...? Drogs ni bara med av Pallal och Micro113s skickliga debattstil?

Det är som i schack: man får förlora nån bonde i bland, men, snälla rara, var i alla fall klartänkt med att det är just precis det.
Senast redigerad av banal 2024-12-18 kl. 22:55.
Citera
2024-12-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Han åker ner till spanien varannan månad och växlar in krypto till kontanter,Den här gången var det 350 tusen

Har du belägg för att det handlar om 350k?
Citera
2024-12-18, 22:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Vilka bröst ?

Jag tänker på de hon stoltserar med i sitt senast gnällinlägg på IG. Eller så har hon redan fyllt bhn med cash för de har gått från en B kupa till en C kupa. Och det var ju månader sen de var på kliniken och kollade upp just nya bröst åt henne.
Citera
2024-12-18, 22:52
Medlem
Citat:
då ber jag om ursäkt för det.

Är det säkert att han var borta i 18 timmar?

Ja. Längre tid som resande än vad vistelsen på plats varade. Jag har själv gjort liknande resor, men då har det varit i jobbet. Tvång och måsten. Jag hade dock vägrat om det stått RyanAir på boardingpasset.
Citera
2024-12-18, 22:55
Medlem
Story från Skabbelina:
https://ibb.co/qR19C9J

Vi får väl anta att barnet inte inkluderas i familjen, för henne kommer hon ju lyckligtvis inte få träffa..?
Citera
2024-12-18, 22:57
Medlem
Citat:
överdriv inte Pallals lilla roll i Chrippas liv, Chrippe-dipp gör som han vill.

Jag skulle uppmana honom att låta sekten göra bort sig och dra på sig fler åtalspunkter och låta polisen sköta resten.

Ifall jag var Chrippa skulle jag vilja att Jocke fortsätter just nu.

Chrippa behöver inte meddela sekt och följare sin hemadress, koordinaterna för var han befinner sig, ifall han följer ett reseförbud som ni inte vet status på, ifall han har blivit beviljad en utlandsresa eller ifall Jocke säger sanningen och att han är efterlyst av polisen.

Ingen extra resa var beviljad av åklagare kl 17.23 idag.

Har du uppgifter som säger annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in