2024-12-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Trodde Anjo va nere på solkusten för att få första bilderna genom något fönster.

Anjo har nog hunnit dit och ta några foton. Enligt rykten har dom varit där sedan i Lördags, så han har haft god tid på sig att åka ner och fota av.
Citera
2024-12-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är nog detta: https://delafil.se/1587b406e186a51b/F%C3%B6rvaltningsr%C3%A4tten_i_Karlstad.rar

EDIT: Ansökan om LVU stämmer alltså, även att det bör utredas och att Christoffer inte närvarade.

Han var alltså inte ens med på länk vid förhandlingarna, som jag felaktigt antog. Faktiskt helt sjukt att han sitter med kamera varje kväll, men inte ens ser till att han eller hans ombud är med på länk.
Citera
2024-12-18, 19:27
Medlem
Vart kan man se svenska polisens Wanted lista? Det sägs att han är efterlyst, jag är intresserad av att se efterlysningen.

Det uppammas även på sociala medier att fortsätta att ringa polisen angående detta.

Tycker ni i tråden att polisen borde bli nedringd av tips om en nästan åtalad ekobrottslings misstänkt?

Eller är det någon med lite sans som tycker man kan låta polisen sköta detta utan att få samtal ifrån galna följare som ser hinkar och crhippor över allt?
Citera
2024-12-18, 19:27
Medlem
Citat:
Går inte att hinna med att läsa tråden men

Felicia Book: https://imgur.com/a/YpEDvVx

Aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3MXj9L/christofer-berg-misstanks-for-grova-ekobrott

Herregud vad han ställer till det för sig!

Jag har en fundering. Om han blir tagen av spansk polis. Det tar ett tag innan han blir utlämnad. Rör han sig fritt under tiden eller får han sitta i förvar under tiden?

Och om det blir förvaring kommer Linnéa ringa Jocke för att få hjälp hem tro?
Citera
2024-12-18, 19:28
Avslutad
Livesändning från 19:30 med Anjo: Chrippa lämnar landet (Intervju med Joakim Lundell)

https://www.youtube.com/watch?v=-XeI18labWA
Citera
2024-12-18, 19:29
Medlem
Jocke som är så trött på detta och bara vill gråta och kräka ska alltså iväg och snacka med Anjo om några minuter. Så trött är han på det.
Citera
2024-12-18, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har rätt. Det är hon som är huvudbeställare. De har vänt på visningen så den visar sist tillagda först istället för tvärtom. Hon har sittplats 67 och han 68, så hon är första bokning, han andra.

Biljetten är dock beställd den 12 december - så det handlar om förra veckan, inte denna.

Biljetten ska vara ifrån i torsdags ja.
Citera
2024-12-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Herregud vad han ställer till det för sig!

Jag har en fundering. Om han blir tagen av spansk polis. Det tar ett tag innan han blir utlämnad. Rör han sig fritt under tiden eller får han sitta i förvar under tiden?

Och om det blir förvaring kommer Linnéa ringa Jocke för att få hjälp hem tro?

Intressanta tankar du har.

Om han är anhållen i sin frånvaro så hamnar han i arresten i Spanien, tills att vi skattebetalare betalar lön och biljetter till några poliser som får åka ner och hämta han. Är han inte anhållen så tror jag inte polisen rör han överhuvudtaget. Då kan han göra vad han vill, men han får betala sin egna biljett hem om han skall hem.

Om han åker in tror jag inte Linnea ringer Jocke, tror hon tycker det är för stor chans att samtalet klipps ner och hamnar på Anjos youtube kanal då.
Citera
2024-12-18, 19:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Växten har funnits med tidigare i stream. Den måste alltså han hängt med på tåget och flykten via Kastrup för att kunna vara med som rekvisita.

De har väl fler rum. Vad du menar med dörren vet jag inte - på vilket sätt utmärker den som sig som "hotelldörr"
Dessutom kan de ju bytt boende utan att för den skull flytt eller brutit några regler.

Det är för fan 2 olika växter.
Citera
2024-12-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Chrippa la upp story att sverige är en golkultur. Och att han ska sänka jocke och jonnas imperium
Jag tror han menar att Sverige är kommunstiskt och att befolkningen glädjeligen springer statens ärenden.
Att svenskarna är beredda att ange sin granne, sin bästa vän, för att vara staten till lags.

Den tolkningen gör jag.

Och så är det väl iofs, men det hör inte till den här tråden.
Citera
2024-12-18, 19:40
Avstängd
Hur gott om pengar har han - hur juste bor han - hur juste lever han - jobbar han

han har ju stora skulder o ligger bra till för att bli av med bil o guldrolex
Citera
2024-12-18, 19:55
Medlem
Citat:
Det är nog detta: https://delafil.se/1587b406e186a51b/F%C3%B6rvaltningsr%C3%A4tten_i_Karlstad.rar

EDIT: Ansökan om LVU stämmer alltså, även att det bör utredas och att Christoffer inte närvarade.
Anjo är helt person att prata om detta. Han har ingen koll här.
Senast redigerad av Pallal 2024-12-18 kl. 19:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in