2024-12-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tvärtom- en sådan kille vinner i längden. Fräsch o frisk o klok.Ingen sunkig typ.

Håller med!
2024-12-17, 22:04
Medlem
Citat:
Linda programledare-har lovat tittarna att fyra av de fem bönderna har hittat sin halva..
Hur Alma sköter om sin utvalda Anton--återstår att se.
Kan d va sant? Jag tror inte heller Ebba trivs på gården. Å för Anders känns det oklart
2024-12-17, 22:07
Medlem
[quote=moshes|90424994]Bara tonåringar o omogna som väljer utifrån fasaden, klyftiga intelligenta mänskor väljer livs-partner utifrån det viktigaste, karaktär o personliga egenskaper.
Utseendet är sekundärt, inte avgörande hos mogna

Utseendet är det 1a man har att gå på o jag vill gilla det jag ser.
2024-12-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulljoh
Ja den som ska leva med Isak får nog räkna med att få en tigande Hm Hm-are om de skulle göra honom förnär.
Ebba har ju än och då bara höjt honom till skyarna.
Jag tror ANDERS gjorde Emma en tjänst , hon är värd bättre än hamna på hans gård. Nu slapp
hon göra slut hon är värd en mognare man.
christian verkar vara en bra kille även tjejen han valt.
Cowboyen valde nog rätt, en som han har ett förflutet med och samma intressen

Har gillat Anders men nu verkar han ju otroligt velig. Tror inte det funkar för Sanna att flytta. Hon har säkert redan hittat nån
2024-12-17, 22:11
Medlem
Citat:
Kristian ska ha stort beröm o varmt lycka till.

Håller med!
2024-12-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag förstår inte, bor Sanna eller Anders i Hälsingland?

Hon som valde honom väntar spänt på att han ska bli snyggare snart undra hur många år hon måste ha kvarstannat hopp? det här tycker du egentligen inte, men du noterar att två kvinnor har valt honom för så fungerar ju kvinnor har jag hört! att när ni får höra att en kille blivit lämnad så fanns det säkert legitima skäl till att en medsyster såg ett lågt värde i honom baserat på kvinnors gemensamma grundvärderingar om vad som är attraktivt, nu är det bara omvänt här? varför han upplevs snygg

Det här är väl en manlig konspirationsteori bara att män blir snyggare med åren, nu jag är besviken
på dig Rosalenin Jag har dock inget bra svar vad dom båda såg i honom

Vi fick en cliffhanger, är du lika kär fortfarande, nej det är jag inte........ jag är ännu kärare!!!! kommer hon ev säga i nästa avsnitt, eller inte alls, och Lukas är inget andrahandsval hon kommer ringa upp baserat på hans beteende i förra avsnittet
Att du citerar mig indikerar väl att jag förväntas vomera något snyggt inpackat, det orkar jag inte heller, eller ta ställning till öht dina vanföreställningar om mina noteringar etc.
Fridens!
PS Sanna är klar med lapphelvetet i Hälsingland. Mygg och drängfasoner.
2024-12-17, 22:34
Medlem
Citat:
Linda programledare-har lovat tittarna att fyra av de fem bönderna har hittat sin halva..
Hur Alma sköter om sin utvalda Anton--återstår att se.

Precis, har oxå läst det. Det ska bli mycket spännande att se återträffarna imorgon hur det gått! Av det lilla man fick se i slutet får jag känslan av att det är Kristian som fortfarande är singel.
2024-12-17, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Att du citerar mig indikerar väl att jag förväntas vomera något snyggt inpackat, det orkar jag inte heller, eller ta ställning till öht dina vanföreställningar om mina noteringar etc.
Fridens!
PS Sanna är klar med lapphelvetet i Hälsingland. Mygg och drängfasoner.
Nej det är dina vanföreställningar om mina förväntningar på dig, du behöver inte vomera...det räcker gott & väl med att du tjöjs lite fult, jag hade inte skrivit till moshes om jag hade insisterat på att få torka kaskadspya från min turkosa väggtapet efter honom

Jag förstår fortfarande inte, vad har Lappland med saken att göra? var bor Anders mitt i detta? (jag har inte brytt mig som du märker)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-17 kl. 22:51.
2024-12-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Har gillat Anders men nu verkar han ju otroligt velig. Tror inte det funkar för Sanna att flytta. Hon har säkert redan hittat nån
Ja, Anders sjönk även i mina ögon (förvisso redan under slutdejten med Hanna). Jag tror nog det kan finnas potential till kärlek där ändå (med Emma saknades nog attraktionen och med Hanna personkemin). Tråkit bara med Sannas barn som kommer i kläm.
2024-12-17, 22:49
Medlem
Citat:
Nej det är dina vanföreställningar om mina förväntningar på dig, du behöver inte vomera...det räcker gott & väl med att du tjöjs lite fult, jag hade inte skrivit till moshes om jag hade insisterat på att få torka kaskadspya från min turkosa väggtapet efter honom

Jag förstår fortfarande inte, vad har Lappland med saken att göra? var bor Anders mitt i detta? (jag har inte brytt mig som du märker)
Han bor i Hälsingland, utanför Hudiksvall. Sanna bodde väl i Karlstadtrakten (även om deras dialekter klingar rätt lika i mina öron)
2024-12-17, 22:55
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Integriteten att inte visa sig för en kille som står under henne både i social status och utseendemässigt, såtillvida hennes bortvända nuna här
https://imgbox.com/cEwryeyU inte är helt bortfräten med syra
så kan vi se att hon är för snygg för han

Ansiktet visades i allra högsta grad på ovanstående bild och Henrik behandlade inte sin ev avkomma som Michael Jackson & gömde honom bakom en clownmask när Linda var där och snokade igår

Det var inte mobbing från Linda Isaksson's sida när hon tittade på miraklet & sa "Är det här verkligen din son" så hade hon kanske inte sagt till ex Isak. Hade bara Henrik inte varit Henrik hade jag utgått ifrån att hon kan ha sina andra skäl, som kulturstrateg sa, har hon eller har hon inte flyttat in på hans lyxiga gods ännu? är hon rädd att Henrik inte ska vilja skydda henne från exet med sin hagelbrakare?

Fast yngre kvinnor vill inte ha en hyvens kille som dessutom ser ut som Göran Persson och inte Peter Griffin såtillvida dom inte är badboy skadade vilken den här erkände i den säsongen har jag för mig? och det skäms hon också för! när Henrik ska föreställa motpolen, hans po(o)l är helt tom på vatten!

Haha, brutal jävla bild!

Hittade två till där hon vänder ryggen mot kameran i den här artikeln: https://www.hn.se/noje/tv/filip-och-henrik-hittade-karleken-efter-bonde-soker-fru.ca9fa6bd-dd96-458e-a6bf-1bbaf2563165

Här, och här.

Linda's kommentar ja. Är det verkligen sant att du hittat nån som vill göra barn med dig, och så fort dessutom? - var ju andemeningen i hennes kommentar. Men frågan hon ställde var ju faktiskt berättigad, för med tanke på att flickvännen inte bor hos honom eller ens vill visa sig på bild med honom så kan man ju undra om sonen verkligen är hans?
Tänk om den s.k flickvännen har en pojkvän i hemorten, och hon låtsas att hon är Henriks flickvän och att barnet är hans. Kanske gjorde pojkvännen henne gravid strax innan hon hade sex med Henrik på p-piller. Och nu slipper de betala underhåll för barnet

Fast frågan är om Henrik ens skulle bry sig om så vore fallet. Han är nog så djupt i förnekelse att det kvittar. Typiskt för jägare med empati att vara totalt världsfrånvänd och oförmögen att se det som är rakt framför ögonen. De måste förneka sig själva och sina känslor för att kunna jaga. Det är därför de gråter hela tiden också. Henrik, Backis och David(KÅA 2021), är alla tre empatiska jägare som är obotliga simps+cucks och gråtmilda töntar. Fast Henrik tar ju priset.
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-12-17 kl. 22:58.
2024-12-17, 23:12
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Precis, har oxå läst det. Det ska bli mycket spännande att se återträffarna imorgon hur det gått! Av det lilla man fick se i slutet får jag känslan av att det är Kristian som fortfarande är singel.

Kollar man Ebbas Instagram, så har man mycket svårt att tro att hon skulle trivas på landet.

https://www.instagram.com/anderssonebba/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in