2024-12-17, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Kul att han kunde vara mellanmjölk mot ett lag som skulle ha det tufft i allsvenskan samtidigt som han spelar i ett lag som borde vara ett topplag i PL.

Trollar du eller hatar du verkligen Bergvall så mycket?

Herregud det är okej att erkänna att man har haft fel. Du är verkligen inte den första (eller den sista) som har en åsikt som visar sig vara fel.

Var man nog erkänn att du hade fel.

Vi har alla varit där någon gång under våra liv.
Citera
2024-12-17, 08:45
Medlem
mishimas avatar
Tur för honom att det var den här matchen han fick starta. Nu fick han det rätt smooth. Tänk om det varit i matchen mot Ipswich hemma. Då hade han kanske fått stämpeln som syndabock.
Citera
2024-12-17, 10:32
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Trollar du eller hatar du verkligen Bergvall så mycket?

Herregud det är okej att erkänna att man har haft fel. Du är verkligen inte den första (eller den sista) som har en åsikt som visar sig vara fel.

Var man nog erkänn att du hade fel.

Vi har alla varit där någon gång under våra liv.
Fast en start mot en hiälplös jumbo är inte ett bevis på att jag har fel. Oavsett vad du och Free tycker.

Om det senare faktiskt visar sig att jag har fel kommer jag naturligtvis erkänna det. Precis som jag till skillnad från dom flesta andra på detta forum brukar göra.

Jag tror fortfarande vi kommer se en utlåning i nästa fönster.
Citera
2024-12-17, 11:55
Medlem
Citat:
Fast en start mot en hiälplös jumbo är inte ett bevis på att jag har fel. Oavsett vad du och Free tycker.

Om det senare faktiskt visar sig att jag har fel kommer jag naturligtvis erkänna det. Precis som jag till skillnad från dom flesta andra på detta forum brukar göra.

Jag tror fortfarande vi kommer se en utlåning i nästa fönster.

Betvivlar en utlåning då dom inte har en bred trupp. Han får starta i inhemska cuper samt i Europa. Får ofta hoppa in i PL och han lär få starta enklare matcher i PL som mot Southampton.
Citera
2024-12-17, 14:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Betvivlar en utlåning då dom inte har en bred trupp. Han får starta i inhemska cuper samt i Europa. Får ofta hoppa in i PL och han lär få starta enklare matcher i PL som mot Southampton.
Tottenham borde ha en trupp med spelare som kan gå in och spela även svåra matcher. Annars är truppen felbyggd.
Citera
2024-12-17, 15:36
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Tottenham borde ha en trupp med spelare som kan gå in och spela även svåra matcher. Annars är truppen felbyggd.

Spurs trupp har varit felbyggd i varje fall sedan tidigt 90-tal. Kan slå City borta för att förlora mot Ipswich hemma. The Spurs way! Heja!
Citera
2024-12-17, 16:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Spurs trupp har varit felbyggd i varje fall sedan tidigt 90-tal. Kan slå City borta för att förlora mot Ipswich hemma. The Spurs way! Heja!

Amen
Citera
2024-12-17, 17:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det där har t o m en PL-hatare som jag koll på. Men ändå, Bergvall är i nuläget bara fluff i truppen. Kommer inte erkänna att jag har fel sålänge dom bara känner att han kan spela när dom möter skitlag.
Citera
2024-12-18, 00:45
Medlem
Bergvall är en artonårig talang som glimtvis har visat briljans när han fått spela i Tottenham. Därför är det ingen Spurs-supporter som vill sälja honom utan man tror fortfarande att han kan komma att bli en stjärna.

Med det sagt så är han ingen startspelare nu. Han kan användas för att avlasta andra spelare men ingen vill på allvar se honom starta mot bra motstånd.

Men vem vet hur det ser ut nästa år? Lewis Hall i Newcastle var 19 förra säsongen och då spelade han på samma nivå som Bergvall eller lägre nivå. I år har han varit en av Newcastles bästa spelare och given i startuppställningen.
Citera
2024-12-18, 18:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Kul att han kunde vara mellanmjölk mot ett lag som skulle ha det tufft i allsvenskan samtidigt som han spelar i ett lag som borde vara ett topplag i PL.
Dom hade inte haft det tufft i allsvenskan och varför bör Spurs vara ett topplag? För att dom har Bergvall?
Citera
2024-12-18, 18:43
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Dom hade inte haft det tufft i allsvenskan och varför bör Spurs vara ett topplag? För att dom har Bergvall?
Jo. Elfsborg kom alltså 7:a i årets allsvenska. Det finns inte en chans att dom förlorar med 5-0 mot Tottenham när dom möts i EL.

Tottenham är i regel ett topp-5 lag i PL. Ja innan dom började ösa pengar över talanglösa luffare då...
Citera
2024-12-18, 18:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jo. Elfsborg kom alltså 7:a i årets allsvenska. Det finns inte en chans att dom förlorar med 5-0 mot Tottenham när dom möts i EL.

Tottenham är i regel ett topp-5 lag i PL. Ja innan dom började ösa pengar över talanglösa luffare då...
I en ligamatch är det en annan sak men jo, Spurs ska kunna vinna med minst 5-0 om dom går för fullt även i EL.

I regel? För att Poch hade några bra säsonger och sedan levde dom på Kane? Spurs är mer ett mitten-bottenlag i regel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in