2024-12-16, 20:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag har saknat momentet där dom får uppskatta sin egen vikt för att sen väga sig och även se sig i spegel!

Kommer ihåg nån deltagare för typ 25 år sedan som hade gått UPP i vikt när han var med i programmet, Jesus eller vad han hette. Låg mest och sov.
Och att du inte får se detta inslag beror på att det här inte är ett program som har överlevnad som tema längre
2024-12-16, 20:35
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Vet någon vad Amanda har för fel på tänderna/tandköttet? Aldrig sett någon med så vitt tandkött, hälften är kritvitt och andra hälften knallrött. Ser helt sjukt ut?
Tandblekning som gått snett kanske?
2024-12-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
Reaktion på onsdagens avsnitt:

De här är i finalen. Avslöjat av TV4 genom att visa trailer efter onsdagens avsnitt
Senast redigerad av Rajan03 2024-12-16 kl. 20:42.
2024-12-16, 20:40
Medlem
DoktorNos avatar
Hahaha! Patrik beter sig som en tjackskadad när han vinner nästsista plats i en pusseltävling. Det rycker i honom och han slår sig på låren under okontrollerat skrikande. Det är som att se Christer Pettersson på en paradisö
2024-12-16, 20:49
Medlem
Nån som vet om detta är Patrik på Göteborgsvarvet?
”Det kunde man ge sig fan på att det va en stockholmare.”
Helt i hans stil…

https://youtu.be/27rw1ni1k0c?si=p72OWX78WFFLjH7t
2024-12-16, 20:55
Medlem
Där åkte fittbäraren Oliver ut, så kul.
2024-12-16, 21:03
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Nån som vet om detta är Patrik på Göteborgsvarvet?
”Det kunde man ge sig fan på att det va en stockholmare.”
Helt i hans stil…

https://youtu.be/27rw1ni1k0c?si=p72OWX78WFFLjH7t

Nej, det är en från Eskilstuna. Tror Patrik är från Stockholm. Däremot göteborgaren som säger orden är en dvärg och narcissist och ganska lågbegåvad.
2024-12-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Vad har Oliver gjort för ont? Jag måste ja missat något för jag diggade Oliver stenhårt. Däremot jävligt skönt att långe farbrorn åkte till slut.

Håller med, jag måste helt ha missat något, vad gjorde Oliver för nåt? Tyckte mest han är relativt anonym skön kille typ...
2024-12-16, 21:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Vad har Oliver gjort för ont? Jag måste ja missat något för jag diggade Oliver stenhårt. Däremot jävligt skönt att långe farbrorn åkte till slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Håller med, jag måste helt ha missat något, vad gjorde Oliver för nåt? Tyckte mest han är relativt anonym skön kille typ...

Jag fattar inte heller? Men jag fattar ju inte detta galna ihop-gaddande mot Ida heller. Alla ”har hört” hur hon har spelat men vad det består av är jävligt oklart🤷🏼‍♂️
2024-12-16, 21:43
Medlem
JuniorDahlens avatar
Dryckeslek: ta en sup varje gång säger att ”VI vill att Ida åker ut” under veckan. Tror jättebabyn att hans grisighet blir mindre tydlig om han tar på sig att prata för ett helt kollektiv? Det blir den inte.
2024-12-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag fattar inte heller? Men jag fattar ju inte detta galna ihop-gaddande mot Ida heller. Alla ”har hört” hur hon har spelat men vad det består av är
jävligt oklart🤷🏼‍♂️

Säg någon spelare som inte spelat? Patetiska Patrik har väl spelat mest av alla. Fattar inte varför de stör sig så på Ida hela tiden,medan Patrik tillåts säga vad som helst. Tänk om Nabaz vinner allt bara för han är finne,utlänning o gay. Amanda känns också som en psykopat varje gång hon snackar får jag Gunilla Persson vibbar. Mkt tänder o liten på jorden.
2024-12-16, 21:54
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Säg någon spelare som inte spelat? Patetiska Patrik har väl spelat mest av alla. Fattar inte varför de stör sig så på Ida hela tiden,medan Patrik tillåts säga vad som helst. Tänk om Nabaz vinner allt bara för han är finne,utlänning o gay. Amanda känns också som en psykopat varje gång hon snackar får jag Gunilla Persson vibbar. Mkt tänder o liten på jorden.

Patrik är ju en skam för mänskligheten. Större tönt har jag inte sett och hört i mitt liv tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in