2024-12-16, 01:15
Medlem
Puma006s avatar
Var dumt gjort av Oliver att ta bort pusselbitar som satt rätt, det vart hans fall. Han var dock inte min favorit.

Patrik blir arg för att han inte är tillräckligt bra på pussel, konstigt beteende när han fortfarande är kvar.

Hoppas Natalie kan ge nackdelen till vem hon vill utan att hon blir manipulerat av andra.
Jag har inte tid att kolla på fler avsnitt nu, måste åka och jobba.
2024-12-16, 01:40
Medlem
Moscow99s avatar
Putte, Putte, Putte! Sämst bollkänsla på norra halvklotet. Ändå är karln fullt övertygad att han har en bra bollkänsla. Ungefär som att vara kung i baren: det funkar tills dagen efter. Sedan vet alla att så inte är fallet! Är det självbedrägeri eller är det något annat?
2024-12-16, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Äntligen åkte psykopaten Oliver ut och oj vad fanskapet lovordar sig själv med vackra ord som rakryggad etc. i Exit-avsnittet. Jävla psykopat, verkligheten bortom dina egna ord bevisade att du inte har någon ryggrad överhuvudtaget. Det här ska firas med god mat och dryck!
Äntligen, glömmer aldrig hans chicken moves när han kunde bli duellerad av maxim😂
2024-12-16, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De känns som att

Men för hvete, att det ska vara så svårt att ge fasen i att spoila, tack för att hela veckan blev förstörd nu!! (La det han avslöjar inom spoilertag)
2024-12-16, 06:27
Medlem
LÄS SPOILER PÅ EGEN RISK, Jag har sett veckans avsnitt så detta är ett take på vad jag tror och hoppas vem vinnaren blir etc.

Senast redigerad av Shieldhero 2024-12-16 kl. 06:33.
2024-12-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Men för hvete, att det ska vara så svårt att ge fasen i att spoila, tack för att hela veckan blev förstörd nu!! (La det han avslöjar inom spoilertag)
Kolla avsnitten innan du kollar sociala media så slipper du bli besviken
2024-12-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Det stämmer ju till punkt och pricka. Allting förutom den hemliga immuniteten som hon faktiskt talar sanning om (så länge hon inte även ljugit för tv-teamet).

Men tänk på att till och med Amanda röstar ut och är irriterad på Ida. De var polare och i samma pakt i början. "Ida, du är den jag litar på minst här i Robinson. Du är den som har svikit flest"

Ida lovade Ramia att inte rösta på henne men gjorde det ändå.

Fattar inte hur man kan missa hur jävla pantad Ida är. Hon sitter ju och ljuger i synkarna även fast alla har sett att det är lögn. Hon fattade ju inte själv att hon ljög om att hon bytt bort Natalies badrock t.ex.

Det är en tävling där man ska ljuga och luras. Hur folk efter alla dessa årtionden fortfarande kan bli upprörda över själva essensen i programmet är sinnessjukt.

Amanda tror ju på fiktionen att Ida lurade Tommy och Ludde gällande immuniteten, det är enda anledningen till hennes agg.

Skillnaden mellan Ida och Patriks skenheliga patrask vara lögner alltid är rättfärdiga är att Ida är respektfull mot sina motståndare, hon gratulerar dom, tröstar dom, är aldrig missunnsam eller skadeglad.
2024-12-16, 12:09
Medlem
Citat:
Mycket tvek att nabaz vinner finalen, ser hellre ida än maxim i final, mongot från Australien får ej vinna

Jag tror att ryssen, hästmongot och slida kommer till final.
Först att åka ut kan vara nattis och nabaz, sen kommer patte och oliven.

Vem som vinner är oklart, har sett olika uppgifter.
2024-12-16, 12:22
Medlem
Citat:
Kolla avsnitten innan du kollar sociala media så slipper du bli besviken

Varför ska jag det? Du erkänner alltså att du spoilade medvetet? Och har inte lärt dig av att ditt inlägg tagits bort?
Jag och många fler har inte Plus, så därför kan vi bara se ett avsnitt per dag, och då finns regeln att man inte får spoila förrän avsnittet visats på vanliga Play.
Så det är du som fär rätta dig efter regler och inte berätta om avsnitt som inte visats, inte jag som ska måsta hålla mig härifrån
2024-12-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
I början av det första Robinson-exitavsnittet ser vi Ali prata med en kvinna som har en finlandssvensk brytning medan han sitter i bilen på väg till hotellet. Är det någon som vet vem hon är?
Det är en prostituerad. Vad fan hade du själv gjort om du gått runt flera veckor med halvribba på en strand fylld av bikini-milfar och silikonbrudar?

Näe, skoja. Det är Nabaz syrra som flugit ner efter att hon fick ett utsmugglat meddelande från produktionen. Hennes uppdrag är att spöa sönder den lilla skäggkusken så att han ångrar allt han gjorde mot Nabbe. VITTU!!!
2024-12-16, 13:27
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Det är en tävling där man ska ljuga och luras. Hur folk efter alla dessa årtionden fortfarande kan bli upprörda över själva essensen i programmet är sinnessjukt.

Amanda tror ju på fiktionen att Ida lurade Tommy och Ludde gällande immuniteten, det är enda anledningen till hennes agg.

Skillnaden mellan Ida och Patriks skenheliga patrask vara lögner alltid är rättfärdiga är att Ida är respektfull mot sina motståndare, hon gratulerar dom, tröstar dom, är aldrig missunnsam eller skadeglad.

Vem fan vill bli tröstad av någon som minuter innan lagt extra vikt på dem för man helst vill att de ska åka ut?
Det är ju sjukt beteende. Låt de va istället för att komma med falskt tröstande.

Det är programmets deltagare som bestämmer vem de vill rösta på. Om de vill rösta på Ida för att de tycker hon ljugit mest och värst så är det knappast mobbing i så fall. Det är en del av spelet det med.

Amanda är sur dels för att Ida var med och röstade ut henne (de hade en pakt från syd) och dels för att Ida ljög om kartan till immuniteten.

Vidare vet alla om att Ida lovade Ramia att inte rösta på henne. Sånt gör att folk tappar tilliten till henne, är det så konstigt?

Ida var närmre Ludde än Tommy men skickade ändå hem Ludde för han var är större hot än Tommy som hade skadad axel.
2024-12-16, 13:35
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in