Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Nu får man stora kunskaper hos GM , skriver man under dokument till vänster så är man kreditor, skriver man till höger är man debtor , skriver man med lila bläck är man royal , man ska alltid stå under förhandling och aldrig använda sitt efternamn för då är rätten kapten för skutan . Den där Earthangel har inte direkt haft framgång med sitt koncept med tanke på att han lever i fattigdom .
Bar Association har upphört sedan länge
När jag såg att både EA och Bossen va i hennes live blev jag besviken att jag antagligen missat en massa guldkorn för kom in sent, så går det när man inte ägnar tiktok all uppmärksamhet dygnet runt 😔.
Men hörde iaf att EA sa att nån snubbe gjort så att ALLA människor har "gått ur FN" och det var ju tur att det ordnades så vi har en ljus framtid att se fram emot.
Som tur är för GM så är hon medveten om att om hon skulle följa deras råd nästa vecka skulle hon bli klassad som galen, BB sa iofs att han slutat "hjälpa" de flesta på tiktok för de tar det inte på allvar och gör inte som han säger så kanske ligger GM pyrt till nu också då om hon inte gör som de sagt.
Hon sa nåt om att någon hade ställt sig upp och krävt att domaren skulle visa legitimation som visar att personen är en domare på nån rättegång hon haft och att hon tyckte det var väl modigt men att hon undrade lite vad som hände, det var ju GMs rättegång liksom.
Undra om det va D*tt* *= i a som gjorde det? Hon brukar ju alltid göra så och jag vet att hon har varit på GMs rättegångar.