Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Det är ju inte det som stod. Han är misstänkt för grova brott. Att åklagaren fick mer tid på sig beror med största sannolikhet på att det är så många inblandade. På tal om inblandade, har tex Thomas fått tillbaka sin mobil?
Är han misstänkt för något?
Han har fått reseförbud vilket indikerar på att det förefaller som att ffa eko tror att han kan fly utomlands. Han får inte ena röra sig fritt inom Sveriges gränser.
Han är inte längre betrodd att få ha sitt barn hos sig.
Angående ditt andra svammel återstår att se om det är som du påstår. Jag tillåter mig att tvivla på dina ord.
Det är det som stod. Han står
inte åtalad och han är misstänkt på den
lägre misstankegraden och han är inte åtalad för narkotikabrott.
Uppgifter om flyktrisk kommer från
tipsaren och tipset att Chrippa förvarade stora parker narkotika hemma därför är uppgiften inte trovärdig, men han har reseförbud. Det kunde han bestrida och det kan omprövas ifall Chrippa och hans ombud begär det, men det har dom inte.
Det är
bara en utredning och efter razzian har polisen haft tid att gå igenom allt.
När beslutade soc att han inte är betrodd med sitt barn?
Jag ljög inte att Chrippa var inblandad i mordförsöket.
Han ni diskuterades vad som kunde ligga bakom att han inte varit inne på ig, nån
frågade om det kommit in några polisrapporter i Linköping som kunde gälla Chrippa och jag postade en länk till en polisrapport där personer i Chrippas ålder var inblandade i ett mordförsök vid Chrippas gym.
Jag vill varna för trådsanningar. Pinto87 får
lite uppgifter om vad som händer som stämmer men hälften är falska uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Razzia helt enkelt. KF tog allt av värde också. Droger var där som bonus. Christofer är anmäld för ca 10 olika brott som olaga hot, förtal och misshandel.
Chloe har lämnats över till mamman pga stort beslag droger. Soc är trötta på han nu. Krona på verket flödar drogerna på vinden nu. Och pappan misstänkt för ett vidrigt brott.
Nån tipsade om ett stort knarkbeslag, men inga droger hittades och C lämnades över för att dom hittat droger. T har blivit anklagad anonymt, han är
inte misstänkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Christoffer försökte fly Nya Zeeland
J vägrade skriva på pass C
Christoffer kidnappade ungen
Julia kom dit men fick inte ungen
Eko stormade i torsdags
Tog tv dator och mobiler
Släpptes fredags men misstänkta
C hos Julia
Soc säger släpp henne inte
Mkt droger på vinden i Linköping nu
Christofer har inte försökt fly, Christofer har inte kidnappat lilla C, det finns inga uppgifter att Linnea är misstänkt och soc säger att Julia
ska släppa C, det fanns inga droger där Chrille har bara testat negativt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Ja känd adress och anabola torsk som håller på med droger.
Chrippa testar negativt så nån ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Jocke hade rätt redan i februari som ville sära på Christofer och Linnea. Det var omtanke till Linnea. Linnea sitter i arresten nu så så jävla smar är hon inte.
Trådsanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Vi får inte glömma att Linnea gjorde många soc anmälningar på Christofer i våras alltid inför möten. Soc synade detta. Alla var på mötena utan just Linnea. Linnea vill bli av med C och få Christofer för sig själv. C är störning i droger och sovmorgon.
Trådsanning. Sekten visste att anmälningarna kom in inför möten
innan Chrille och Julia visste det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Han spelar för fejkade pengar 😆
Chrille spelar inte för fejkade pengar, han får insättningsbonusar genom samarbeten och han knarkar inte.
Håll er till sanningen även fast ni hatar honom.