2024-12-12, 22:10
Medlem
Finska Pinnens avatar
Tror nog han är kvar där. Gissar han håller ganska låg profil. Och något visum har han inte för att stanna där så länge som han gjort. Har för mig han har varit där sen Juni. Men med pengar kommer man långt i det landet.
Citera
2024-12-13, 12:42
Medlem
Fortfarande försvunnen, och nu åker kärringen ut ur huset...

https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/lehner-forsvunnen-nu-tvingas-frun-lamna-huset/
Citera
2024-12-13, 14:45
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola

https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/lehner-forsvunnen-nu-tvingas-frun-lamna-huset/
Tror inte hon kommer vara så glad på honom när/om de väl ses igen

Å ena sidan kan jag tycka att sådana här strulpersoner bara är jobbiga, och jag blir frustrerad över att de bara ställer till det för sig själv och andra. Varför ska det vara så svårt att sköta saker snyggt osv...

Men sen får jag ödmjukt påminna mig om att personen bakom det ofta är sjuk eller har sina svårigheter som gör att det inte är lika självklart för den att göra rätt.

Det är synd om Robin, även om en liten del av mig fortfarande vill sitta där med pekpinnen.
Citera
2024-12-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola

Men lever han? Eller är det risk att han tagit livet av sig ?
Citera
2024-12-13, 18:11
Medlem
IceEyess avatar
Upp som en sol och ner som en pannkaka. Detta med Lehner påminner på pricken om fallet med Carl-Eric Björkegren på 90-talet
Citera
2024-12-13, 18:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777

Å ena sidan kan jag tycka att sådana här strulpersoner bara är jobbiga, och jag blir frustrerad över att de bara ställer till det för sig själv och andra. Varför ska det vara så svårt att sköta saker snyggt osv...

Men sen får jag ödmjukt påminna mig om att personen bakom det ofta är sjuk eller har sina svårigheter som gör att det inte är lika självklart för den att göra rätt.

Det är synd om Robin, även om en liten del av mig fortfarande vill sitta där med pekpinnen.
Håller totalt med dig i vad du säger!
Ta ansvar för det du gjort och stå för skiten du har två barn dessutom då är det än jävligare, Att fly är en temporär lösning rättvisan hinner i kapp dig förr eller senare men han behöver vård & hjälp inget annat!
Citera
2024-12-13, 19:33
Medlem
Carrocks avatar
Jag lider verkligen med Robin, fan jag hoppas killen kämpar på, karriären som målvakt i NHL må vara över men han kan säkert hitta nåt givande att bidra och sysselsätta sig med.
Citera
2024-12-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777

Tror nog hon är lika involverad i ormsoppan och medveten om situationen som sådan.
Citera
2024-12-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Men lever han? Eller är det risk att han tagit livet av sig ?

Förmodligen är han och trycker på nåt ställe och drar kudden över huvudet bara.. Ihop att allt så småningom är glömt.
Citera
2024-12-14, 08:12
Medlem
Jeff.Becks avatar
Kolla grabbens twitter...
Citera
2024-12-14, 08:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck

Det behövs tvångsvård, grabben är fullständigt ute i det blå.
Citera
2024-12-14, 09:08
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Känns som en psykos. Men helt klart så känner han avsky mot sin gamla tränare Pete DeBoer, Vegas Golden Knights som organisation och ''heinsey'' som jag antar är ex-spelaren Ron Hainsey som numera är involverad i NHLPA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in