2024-12-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja hennes snaps tidigare var hon på ett ställe som var ljust ute medan det var mörkt i Sverige.

Jag ser på Twitch att hon är på ett annat ställe än de senaste veckorna iaf. Vet inte mer än så.

Tror du dom har åkt neråt i Europa menar du?
Citera
2024-12-13, 20:47
Medlem
många skriver att chringen levt ett häftigt eller bra liv på dom svarta pengarna. jag skulle säga att han levt ett skitliv med dom pengarna. för när vi andra har kunnat investera våra pengar i saker man vill ha betalda som bostäder, bilar och andra leksaker man vill ha i livet. ja, då har han haft en påse pengar han aldrig kunnat skaffa sig något av värde med. han har tröstshoppat t-shirts för att försöka tro han är någon. samtidigt har en sådan som jag skaffat mig allt jag kan tänka mig i livet på laglig väg. hus, bilar, osv. på helt laglig väg. jag har samtidigt kunnat gå i en tidig pension med riktigt med gott med pengar på fickan som jag lever riktigt bra på.

vad har då chringe lyckats med i livet? jo han har skuldsatt sig för livet. han äger ingenting av värde. han kommer nu få ett långt fängelsestraff. och när han kommer ut från det straffet så väntar ett evigt liv i fattigdom och utstött från samhället. ingen bostad, inga pengar, han kommer få leva med ett kontantkort i telefonen livet ut. han får inte hyra en lägenhet för sina skulder. många jobb vill inte ha honom för att han är dömd för brott. och får han ett vanligt jobb så får han ändå leva resten av livet på ett existensminimum.

jag förstår att han ligger i fosterställning och lipar som ett barn just nu. men när kameran är på. då ska det skådespelas igen. men jag tror det blir svårare och svårare att hålla muren uppe för honom nu.
Citera
2024-12-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag ser på Twitch att hon är på ett annat ställe än de senaste veckorna iaf. Vet inte mer än så.

Jag tror att de trotsat reseförbudet.
Citera
2024-12-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Har hon inte fått frågor om det...?
Citera
2024-12-13, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Den berörde faktiskt och det är förfärligt vad tösen har fått uppleva.

Linnea är riktigt skruvad också, vilket psykiskt beteende hon applicerar på barnet.

" Du vill inte vara med pappa, du vill vara med mig va?"

" Du vill inte vara ensam med pappa va?"

På tal om att ställa ledande frågor, eller hur var det nu skånska tusan formulerade tidigare.
Citera
2024-12-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har hon inte fått frågor om det...?

Det vet jag inte, kollade bara lite snabbt.
Aningen är det ett annat rum eller helt annat ställe. Ser ut som det är en lös skiljevägg bakom henne.
Citera
2024-12-13, 20:58
Medlem
Citat:
Linnea är riktigt skruvad också, vilket psykiskt beteende hon applicerar på barnet.

" Du vill inte vara med pappa, du vill vara med mig va?"

" Du vill inte vara ensam med pappa va?"

På tal om att ställa ledande frågor, eller hur var det nu skånska tusan formulerade tidigare.

Det är fruktansvärt att hålla på sådär med ett barn, L är lika sjuk hon som håller på såhär, och kräftan tog tillbaka henne som ingenting har hänt, hur kan man göra så mot sitt barn?
Se bara vart dom har hamnat idag.
Citera
2024-12-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ni tror att den vidrigaste trådsanningen är lögnen när Daxvaxpax ljuger att en liten tjej tog livet av sig efter att Jocke våldtog henne.

Den vidrigaste trådsanningen är att en sjuk människa har gjort upp planen själv och några jag känner fortfarande anklagas ligga bakom det och att Chrippa har planerat det, chattat med oss och tänker göra en video med det.

Daxvaxpax försökte få mig att tro på det och att min vän hade tagit sitt liv och

Nu är det skarpt läge. Två eller tre personer sa att dom satt på bevis.

Jag, Dopy, Micro och Chrille är falskt anklagade.

Upp till bevis.

Pinto87 visade ingenting, Mutemute123 har fått chattar. Upp med det och sudda namn om du oroar dig för 1:06.

Jockes program blir tufft för Jocke när hans listor, flashbackförföljelse och hot når MSM.
[ Ljugare Lögn. Jag skrev ett inlägg där jag varnade för att daxwaxpax spred osanna inlägg. Dom massrapporterade mitt inlägg och jag försökte skriva det många gånger men det togs bort innan ni vaknade.

Flera personer ljög direkt om vad jag skrivit och trådsanningen klar.

personen som ligger bakom det ska ta sitt straff. Varför är polisanmälan inte gjord än?
det är daxpaxvax och pinto87 som ser dumma ut. Dom ljuger.

QUOTE=mutemute123|90344537]Pallal blev inte trollad hon var med på detta från början men fick kalla fötter.

Är det inte så att du ska tänka på vad du under långt tid har skrivit om Jocke, klockorna som tickade, en massa andra hot och lögner.
Jag förstår att du har blivit osäker och stressad över allt men försöka för en gångs skull att vara helt ärlig med va du säger.

Enligt daxvaxpax så visste inte du ett dugg om detta men ändå har du kunnat berätta för Jocke, hur kommer det sig?
Citera
2024-12-13, 21:28
Medlem
Linnea inte live längre efter Simons video, är det bråk på G igen?
Citera
2024-12-13, 21:46
Medlem
Kan de ha flyttat ännu en jävla gång..? De flyttade från vinden till nåt annat för en månad sen. Kanske fick de bara ett kort kontrakt.

Rummet de sitter i ser betydligt mindre ut än det tidigare.
Citera
2024-12-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Kan de ha flyttat ännu en jävla gång..? De flyttade från vinden till nåt annat för en månad sen. Kanske fick de bara ett kort kontrakt.

Rummet de sitter i ser betydligt mindre ut än det tidigare.

definitivt annat rum, om inte ett helt nytt boende ännu en gång...
Citera
2024-12-13, 22:03
Medlem
Citat:
Jag tror att de trotsat reseförbudet.
Har bägge reseförbud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto