2024-12-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror Pissfittan försöker se sexig ut...ostron (äckligt som fan i min värld...luktar "hav", smakar sädesvätska, ser ut som det kvinnliga skötet...antagligen därför Pissfittan gillar att sörpla i sig dessa) är ju sedda som förspels-snacks...
Hur smakar sädesvätska?
Citera
2024-12-13, 18:55
Medlem
MaeWests avatar
[quote=MrsLibra|90384089]
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Bara älskar dina inlägg, du har precis fångat hela hennes väsen Inatt blir det nog ett överslag vi får bevittna, kanske i fyllecell? Pengarna har varit på kontot en stund redan, men hon ville bara inget säga. Men nu insåg hon att det inte går dölja mer, och det är FREDAG!!! OCH JAG VILL GÅÅ OOOOOUUUTTTTT!!!!!!

Tack! Pissfittan är typ mitt ”guilty pleasure” i livet, haha! Så road o fascinerad av en person som är så totalt befriad från sans o vett, moralisk kompass och social kompetens. Går inte ens att fnissa om att människan är ett "Naturbarn"...hon är alldeles för obscen o stinky för det. (Mitt hjärta bankar rött o hett för samhällets olycksbarn...!)

Misstaget hon gjorde, var att bli så kåt på att lägga ut om att polisen raggade på henne...då fattade folk att pengarna var utbetalade, o delgivningsskulderna därmed inte blivit dragna från den summa Pissfittan skulle erhålla..så hon grävde sin egna, lilla grop, lixom i ivern att lägga ut på TT.

Så...Stay Tuned, Folks!
Citera
2024-12-13, 18:58
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hur smakar sädesvätska?

Fråga Pissfittan...har hört att det även funkar fint som ansiktsmask...gnids in efter "Happy Endings". Bara att kolla Pissfittan hur fräsch o slät hon är i ansiktet...!
Citera
2024-12-13, 19:27
Medlem
Bland alla par och sällskap som klätt upp sig för en trevlig kväll på restaurang sitter den risiga ovårdade Gräddrumpan i för små kläder och äter ostron och dricker bubbel alldeles ensam när hon blir otrevlig och vill slå sig ned hos andra blir hon utslängd och får ragla hem till sovsal , inte särskilt glamoröst direkt
Citera
2024-12-13, 19:30
Medlem
Sonny00s avatar
Fascinerande att man kan njuta av att sitta ensam på en fin restaurang och äta lyxmat. Personligen skulle jag känna mig så ensam, misslyckad och uttittad. Men skönt för henne om hon inte känner på det viset.
Citera
2024-12-13, 19:30
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag hoppas folk som betalat åt henne innan skäms. Hon kunde gott betalat för sig i efterhand som socialen erbjöd hela tiden. Usch vilket grisigt beteende när det finns de som verkligen hade behövt en gratisnatt i värmen istället. Vilket samhälle det blivit

Det kan jag meddela dig att dom inte gör. Kommentarerna är överväldigande positiva och önskar henne allt gott och klart att hon ska unna sig / förtjänar lyxen.

Men sen så verkar de flesta vara det typiska white trash klientelet med lite lägre intelligens.

Hon har garanterat haft pengarna ett tag redan. Men gjorde bort sig i samband med polisdelgivningen som nämndes tidigare.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-12-13 kl. 19:40.
Citera
2024-12-13, 19:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Fascinerande att man kan njuta av att sitta ensam på en fin restaurang och äta lyxmat. Personligen skulle jag känna mig så ensam, misslyckad och uttittad. Men skönt för henne om hon inte känner på det viset.

Jag tror hon känner det motsatta...Pissfittan gillar bekräftelse. Nu är hon sitt gamla, vanliga arroganta o dryga Pia. Översittare, för bra för denna värld o full av inbillad övertygelse att folk tittar för att hon är SÅ. JÄVLA. SNYGG!
Män vill ha sex med henne. Kvinnor vill ha sex med henne!

Jag tror hon mår super-duper-bra just nu!

Full, kåt o klädd i glitterklänning! Snart kommer den erotiska parningssignalen från Pia...Krafs-Krafs i håret!

Personlig reflektion: Uppskattar själv att sitta solo på restaurang. Har en förkärlek för att titta på folk som underhållning. Lite svårt i sällskap.
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-13 kl. 19:44.
Citera
2024-12-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Det kan jag meddela dig att dom inte gör. Kommentarerna är överväldigande positiva och önskar henne allt gott och klart att hon ska unna sig / förtjänar lyxen.

Men sen så verkar de flesta vara det typiska white trash klientelet med lite lägre intelligens.
Är väl samma typ av människor som av sin lilla inkomst skänker pengar till tiktok- tiggare som år efter år sitter och tigger pengar till hyror och andra räkningar eller varför inte medicin för att gå ned i vikt samtidigt som de äter stora mängder saker som har ett bra-mat- värde på kring noll
Citera
2024-12-13, 19:46
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är väl samma typ av människor som av sin lilla inkomst skänker pengar till tiktok- tiggare som år efter år sitter och tigger pengar till hyror och andra räkningar eller varför inte medicin för att gå ned i vikt samtidigt som de äter stora mängder saker som har ett bra-mat- värde på kring noll

Yes. Exakt dessa människor. Som går på scam efter scam.
Citera
2024-12-13, 19:51
Medlem
MrsLibras avatar
OM du nu läser här Pia! Jag tycker du ska betala tillbaka till de som lagt ut pengar för ditt boende/vin det senaste. Om du vill visa vilken stark kvinna du är alltså!! Du vet den som dina sönerna skulle vara så stolt över. För vet du va, nu har du bara betett dig sniket, snålt och äckligt. De skäms stackarna. Betala och gör rätt för dig! Och visa lite hänsyn till andra runt dig, t.ex de som hade borden bredvid på restaurangen ikväll. Se dig slurpa och svina dig med ostron och musslor utan minsta bordsskick har ju garanterat gett dem avsmak.

Lycka till nu. Hoppas du förstår en dag snart att det finns bara en att skylla i allt detta, dig själv! Försök göra något bra från och med nu. STEG 1 är behandlingshem för alkoholmissbruket du förnekar.
Citera
2024-12-13, 19:52
Medlem
Nu kanske alla idioter som betalat allt från boende till vin åt henne sista tiden kanske inser att de är/var just det - idioter. Ni blev blåsta! Pengarna kunde gått till någon som faktiskt behövde hjälp istället för en snål vindrickande mytoman.
Citera
2024-12-13, 20:01
Medlem
Folk på TikTok betalar nog ofta,inte för att vara goda utan mer som att kasta godis till en apa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in