Citat:
Ursprungligen postat av
skogshuggar3n
Om jag minns rätt så påstod jag inte att USA startat kriget, utan frågade vad ni tyckte utifrån vad som har hänt. Vad gäller konspirationsteorier vet jag inte vad du pratar om?
Okej, Skogshuggar3n är avstängd vilket jag inte gillar för jag vill att han ska fortsätta skriva. Dels eftersom det är viktigt att alla röster får komma fram men också eftersom han verkligen visar vilka patetiska människor som står på Rysslands sida. Det är oftast lågintelligenta människor som tillhör bottenskrapet av samhället, oönskade incels som skyller sin ensamhet och sitt tragiska liv på alla andra. Att Skogshuggar3n låtsas vara en familjefar gör det hela ännu mer patetiskt, men han är för lågintelligent för att fatta det.
Hur som haver är Skogshuggar3n så lågintelligent att han inte fattar följande:
1. NATO hade aldrig expanderat österut om det inte vore för att Ryssland betett sig aggressivt gentemot sina grannländer
2. Vill Ukraina vara med i NATO har Ryssland ingenting att sätta empt eftersom Ukraina är en självständig stat som därför har rätt att fatta egna beslut.
3. NATO har aldrig attackerat Ryssland trots att möjligheten funnits, bland annat direkt efter Sovjetunionens fall 1991.
Återigen, Skogshuggar3n är lågintelligent och således begriper han inte detta.